|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik vind hem ietwat druk en het onderwerp komt er ook niet echt goed vanaf, ik neem tenminste aan dat die gebouwen het onderwep zijn? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ik heb echt werkelijk geen idee, het doet wat met me... |
|
Het is inderdaad een sfeervolle foto ouwe. En om even terug te komen op het bewerken gezeik, ik bewerk mijn foto's niet met photoshop (ja resizen wellicht), maar ik gebruik hiervoor filters op mijn lens. Ik heb in Londen ook heel andere foto's geschoten, ik zal er even een paar opzoeken en hier neerzetten, moment. |
|
Mooie foto's Morgil! Vooral die laatste is gaaf. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
|
quote: spreekt me aan. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-07-2005 22:54] |
|
De laatste is best mooi. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Het was nog een heel gedoe om de zon achter dat beeldje te mikken! |
|
al stukken beter morgil. in principe is het gewoon veel spannender/uitdagender om bewegende beelden op een goede manier vast te leggen. en daarbij houd ik ook van mensen als object binnen de foto, goed werk dus! |
|
quote: Ik ook ja, op het kerkhof was het nogal een dooie boel . Ik probeer zoveel mogelijk af te wisselen tussen stijlen, zodat ik ze allemaal onder de knie krijg. |
|
quote:ik vind ze ook niet bepaald spannend. Sommige zelfs echt saai.. wat gras en dan?? Niet dat ik het beter kan, maar heb wel eens wat mooiers gezien Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Stukken beter! En kont-foto's zijn altijd goed Zenial |
|
quote: Wauw, deze is echt heel erg gaaf! Mooi zo, die blauwe lucht achter een 'zwarte schaduw'. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
vandaag dig. spiegelreflex canon eos d60 geprobeerd... het resulteerde tot dit: |
|
ik heb vandaag voor t eerst met onze nieuwe digitale camera gefotografeerd..... maar ze zijn t niet waard om hiertussen te posten.... |
|
quote: Niet echt bijzonder en wat is dat bovenste eigenlijk? |
|
Ziet eruit als van die houten platen waarmee je woningen dichttimmerd |
|
quote: Ow, nouja mooi is het niet. |
|
quote: Wel scherp, in tegenstelling tot de foto eronder.. |
|
quote: Ja maar het doet mij niks, niet boeiend om naar te kijken. |
|
quote: Die is gaaf! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Dit lijkt inderdaad het geval. Het is natuurlijk ook een gevolg van het gemak van digitale fotografie en de mogelijkheid achteraf de foto (relatief eenvoudig) te kunnen bewerken. Gemak dient de mens... quote: Tja, smaak..... Mijn bijdrage voor vandaag zijn enkele stills uit een van m'n filmpjes. De eerste is nogal bewerkt (in Premiere), maar de twee erna zijn niet bewerkt ookal lijkt het wel zo; Dit eigenlijk een brede/diepe rietkraag (sigarenriet) met wat lage bomen op de achtergrond. Best wel bewerkt dus.... Dit heb ik in december gedraaid op die stormachtige, maar krekheldere dag. Rond een uur of vier. De zon stond lekker laag (links net buiten beeld) op de voorgrond staan eigenlijk wat plantjes, maar ze zijn 'verdwenen' door de scherptediepte. [Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 16-07-2005 15:17] ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Tegenlicht, daar hou ik van quote: Watvoor kleurenfilters gebruik je eigenlijk voor die warme (paars/bruine) kleur van die 'graf-foto's' ? [Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 16-07-2005 15:26] ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Gewoon een rode filter. In combinatie met de normale kleuren krijg je dus dat resultaat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |