|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Test geslaagd lijkt me. Erg goede foto's. |
|
quote: Kijk hier eens naar voordat je een cursus gaat kopen. Genoeg informatie om je even zoet te houden en die opdrachten die kun je er zelf wel bij verzinnen, toch? Aaargh, nog druk aan het leren met haar gloednieuwe 350D. Godsamme, wat een cool apparaat! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Hehe...ik heb nog ergens een foto waar ze lekker op stront aan het krioelen zijn. Die zijn echter minder goed gelukt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Oftewel een holtor |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Chelman, heb je niet beters te doen i.p.v. die beestjes te irriteren? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Dankje! Deze pagina had ik zelf ook al 's gezien, maar niet goed genoeg gekeken om te zien dat er een halve cursus op staat. Ik heb ook al een aantal andere dingen van het internet geplukt, maar zit nog steeds te denken aan zo'n 'cursus'. Het voordeel vind ik dat je een gebundelde schat aan overzichtelijke informatie krijgt. Al was het maar om als naslagwerk te gebruiken. quote: Ik krijg er zelf ook al zin in... De mijne komt er volgende maand denk ik zo ..."Hate can only create more hate"... |
|
De info op Dcviews is trouwens wel heerlijk uitgebreid. Genoeg leesvoer voor de komende tijd.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Zelfportret ja? |
|
Vandaag de familie gans hier om de hoek maar eens op de foto gezet. Die kleutergansjes zijn snoezig, maar met de volwassen ganzen ga je niet lachen. Check die moordlustige blik... “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Mooie foto! |
|
Baby vogeltje in de tuin één van mijn oppaskindjes |
|
Die van dat vogeltje is er mooi/lief! Met welk toestel gemaakt? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Deze met een Fuji S2. Vrijdag krijg ik een S3. [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 25-05-2005 18:37] |
|
quote: *fluit* Niiice! Je 'krijgt' em? Dat is nog 's een leuk cadeautje... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Nouja ik krijg hem te leen Ben zelf meer liefhebber van Nikon. Ik krijg wel de D50 als ie uit is! [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 25-05-2005 19:24] |
|
Nikon ruled de rest de pan uit Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Juist! |
|
quote: Daar heb ik ook al naar lopen kijken. Maar deze komt in prijsklasse toch nog wel behoorlijk boven de EOS 350D van Canon... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Inderdaad.. maar dan heb je ook wat! |
|
Vrijdag de Nikon D70 kit met 18-70 lens gekocht, daarbij de Nikon sb-600 flitser en de Sigma 70-300mm f4 - 5,6 APO super macro II (heb ik nog niet, is in bestelling). Nog niet echt veel tijd gehad om foto's te maken, maar hier alvast 1'tje. Ik heb niet de D70s gekocht, want zover ik kan zien is alleen de LCD groter en verder weinig verbeteringen met de D70. Ik heb wel de laatste firmware geladen, daar zitten dus de verbeteringen van de D70s ook in. Bazzio Attacks!!! |
|
Zonsondergang vanaf mijn huis, in een wijk waar je absoluut niet lang hoeft te zoeken om een schotelantenne te laten figureren op je foto NB: Zie nu dat ik hem net verkeerd gekaderd heb, moet nog even een milimeter van de bovenkant afhalen.. |
|
mooi, apart wel |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |