|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik moest naar een winkel en liep toevallig over de kermis. Het is ook niet mijn ding, maar wel leuk om foto's te maken. |
|
quote:Deze is gaaf! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Ook even buiten geweest...met een enorme clichefoto als gevolg Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Hehehe.. heerlijk pedagogisch verantwoord zo'n kermis.. nu hier over 20 jaar verstokt in het cafe achter de one-armed-jack Wel mooie pics.. pas wel op met het fotograferen van kinderen.. als je geen toestemming hebt kan het zijn dat je ineens als een soort van pedofiel beschouwt wordt, al zal dat als vrouw minder snel gebeuren.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 23-07-2005 23:52] |
|
quote: Ja, hoe doe je dat eigenlijk met die foto's die je van mensen maakt? Vraag je vantevoren of je toestemming mag hebben ze te fotograferen? Zenial |
|
quote: Geinig, kermisfoto's. Deze heb ik in Helmond gemaakt begin juli... [Dit bericht is gewijzigd door SoM op 24-07-2005 2:45] "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
quote: Niet altijd, soms wel. Meestal heb ik wel even oogcontact, wat meestal genoeg is. Leuke kermisfoto's SoM, zo te zien was het daar beter weer dan hier gisteren. En kinderfoto's, ach, het was 's middags en dan zijn er al gauw meer kinderen, de oudere mensen komen vooral 's avonds. En zo snel zal ik niet als pedo worden gezien hoor, haha. |
|
Kermis! Tilburg! Daar ben ik maandag te vinden, eens een keer zo'n roze maandag meemaken, moet blijkbaar toch best gezellie zijn. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
erm........ roze maandag? There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Yep. De woorden die mij overtuigden om daar eens heen te gaan waren 'Vorig jaar stonden overal lekkere wijven elkaar af te bekken'.. dus.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:af te bekken? Bedoel je nu zoenen of ruzie maken? |
|
quote: Blijkbaar allebei, ik ben erg benieuwd. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Zenial |
|
quote: Cliché of niet, tis een erg mooie foto hoor. |
|
Mooie foto Brujo, vooral het detail van het water. |
|
Ik ben sinds kort begonnen met fotograferen (niet heel serieus) Heb nu een HP photosmart 945. Halo http://home.hetnet.nl/~friverahubers/HPIM0147.jpg |
|
quote: Deventer? |
|
Dit kwam ik tegen vandaag op weg naar werk. Jammer dat ik het met mijn GSM-camera heb moeten doen, maar achteraf gezien past de blurryness wel bij het thema: (Alien met blikje Jupiler) |
|
quote:heb je die zelf gemaakt.. mooi.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Staat ook al in het foto-uitdaging topic in het kader van het 'Nacht' thema, maar voor hen die de onzin-topic mijden hier nogmaals. Onze buren hebben een ernome partytent opgetrokken.. Geen mooi sereen natuurplaatje dus, maar wel nacht, naar mijn idee leuk belicht en qua compositie door de reflectie in het raam.. (EXIF: sluitertijd 15 seconden, diafragma f3.2, lens 28mm) EDIT: Mega-groote versie voor de liefhebber: http://i2.photobucket.com/albums/y23/vkroese/Overig/IMG_1946-lowres-groot.jpg |
|
quote: Goh Vince, ik vind die foto in dit topic ook erg mooi staan On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Wow... jij bent echt een van de consequentere zm'ers |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Heel erg gaaf!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |