|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ga dan voor de D70, betere kwaliteit, meer functies/voordelen. Bovendien ziet ie er nog mooier uit ook De Fuji s2 of s3 is ook een geweldig toestel trouwens. Ook Nikons metalen body vind ik wel een stuk mooier dan dat plastic van Canon [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 29-08-2005 22:57] |
|
Is er toevallig iemand die de firmware hack voor de 300d heeft geprobeerd en is deze veilig/aan te raden? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
kan iemand uitleggen hoe je resaaist signature |
|
quote: photoshop. image -> image size -> grootte invullen. Opslaan. |
|
ok, ik heb wel een nederlandstalige versie vrees ik... daarmee dak het niet vond! signature |
|
quote: Idd, heb zelf ook de (oude) D70 en deze heeft met de nieuwe firmware de zelfde eigenschappen als de nieuwe D70s, maar scheelt toch een stuk in de prijs. D50 is een iet wat uitgekleede D70s. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 29-08-2005 23:14] Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Heb zelf geen 300D, maar weet wel een en ander van de hack. Op de volgende fora's vind je vrij veel info: www.fotoapparatuur.nl www.dpreview.com www.tweakers.net en via Google kom je ook vrij ver.. Ik geloof dat de hack trouwens wel omkeerbaar is, mocht het misgaan, maar dan moet je wel een beetje weten waar je mee bezig bent. Overigens is het zeer raadzaam eerst te kijken of er wel echt dingen beschkibaar komen door de hack die je ook gaat gebruiken, het grootste deel van de hack-opties is immers nogal voor de pro's .. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 29-08-2005 23:16] |
|
Ik ben vanmorgen voor dag en dauw opgestaan om de zonsopkomst te fotograferen. Op weg naar huis kwam ik deze kudde tegen. Ze stonden er lekker suf bij in het gouden ochtendlicht. En toen kregen ze mij in de gaten... Zo, en nou opzouten, kalf! Mooi man, rundvee! [Dit bericht is gewijzigd door Aaargh op 30-08-2005 9:39] “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Mooie foto's Idd droge beesten, die koeien. |
|
Altijd leuk vuurtje stoken! |
|
haha zulke heb ik ook, vuur is echt mooi: |
|
quote: Zeg Anita, meisje. Waarom krijgen de mensen hier meer koetjes foto's dan wij? Straks moet de hele Muur zijn verdriet wegeten met Ben & Jerry's. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Twee verse vakantiekiekjes. Wederom geen technische hoogstandjes, maar daar sta ik ook niet bekend om. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Die eerste is errug mooi, Brujo. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Takk! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
+ 1 |
|
quote: Hoezo, jij ziet toch alle koeien waar je recht op hebt hier? En ik gun De Muur van harte z'n portie B&J, ik ken maar weinig voedsel dat zo ontzettend lekker is als dat. Of het moeten mijn kip-tandoori satéetjes zijn, maar hey, barbecuetijd is over. En ontopic: Godsamme, wat was het vroeg vanmorgen! En ik heb nog wel vakantie... “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Wat voor camera / lens gebruik jij eigenlijk. (JA, ik geil op dat soort info.) Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik ben van de vijand: 350D, deze is geschoten met de kitlens (EFS 18-55 mm). Daarnaast heb ik een Tamron AF70-300mm F/4-5.6 LD macro 1:2 lens (lekker universeel) en circulaire polarisatiefilters (Hoya) voor beide lenzen, want ik ben een saturation-junkie. Vanmorgen geen filters gebruikt overigens (ja, een UV, maar dat telt niet), daarvoor zijn de kleuren van de ochtend te subtiel. Anyway, voorlopig heb ik hier genoeg aan, maar ik durf niet te beloven dat ik nooit meer aanvullingen of uitbreidingen ga kopen. Want foto's maken is leuk! *stuiter!* Zo geil genoeg voor je? [Dit bericht is gewijzigd door Aaargh op 31-08-2005 0:12] “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Ach, vijand. Ik ben van mening dat de meeste moderne digi SLR elkaar niet zo heel veel schelen qua kwaliteit hoor. Elk merk heeft zijn voor en nadelen. De reden dat ik Nikon heb is dat hij mij gewoon aanspreekt. Voor mij ligt hij fijn in de hand en de knopjes vind ik erg fijn onder gebracht en prettig / snel te bedienen. Maar leuk setje. Grappig om eens resultaten van de 350 te zien. Ik ken verder niemand die hem heeft namelijk. En ja, geil genoeg. Nu kan ik iig lekker slapen vannacht. Kusje. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Mooi! Bazzio Attacks!!! |
|
Aaargh, prachtige foto! Ik heb wat gespeeld met macro.. |
|
@ Morgil metname de laaste vind ik erg goed!! Libelle |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |