|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Leuke foto, is alleen een beetje pixellized om een of andere reden cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Jeetje, als je dat al mooie momenten vind, check deze dan (van dezelfde jongen) Heb je MSN of AIM? Dan geef ik je de website wel fftjes door cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Saphire, mail mij die website even Dutchphotozone is wel een leuk forum opzich.. ik post er niet maar ik lees er regelmatig. |
|
add me dan fftjes: nymfochan@hotmail.com cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: ...ik wordt niet goed, deze zijn te mooi bijna. ok, Heb je toegevoegd Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Uit het raam gewaaid bij het bejaardenhuis aan de overkant van de straat. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
hehe mooi plastic bloemtje |
|
quote: nee is bij Oban castle in Schotland, wel jammer dat ik niet dagen de tijd had om de foto te nemen maar ben erg tevreden met deze. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Breng 'm nou even terug naar die lieve ouwe mevrouw.. Of gooi 'm terug (steen er aan binden, hoppakeetje) Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Nergens voor nodig. Er wonen toch alleen maar dementerenden, dus die missen hun nepbloempjes echt niet. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Deze heeft een beter formaat. |
|
quote: Ik zou je foto's gewoon weer op het formaat posten zoals je in je vorige post deed.. Je doet je foto geen recht aan als die kleiner dan +/- 15 x 20 cm op 72 dpi is.. zelf post ik liever nog op groter formaat, bijv. 18x24 cm. De tijd van de 28k8 modems is immers ver achter ons, en ook de 15" scherpjes zijn wel ongeveer verdwenen, net als de schermresoluties van 800x600 pixels... |
|
quote: Lief..... Heb hem verkleint bij mijn photobucket. Heb nog geen computer programma om ze anders te verkleinen. Maar volgende zal ik "gewoon" posten. (scheelt een hoop gedoe ) |
|
quote: Ok .. het is wel aan te raden je foto's te verkleinen met een programmatje, niet zozeer qua formaat als wel qua compressie. Als je je foto in photoshop of paintshop opnieuw opslaat als JPG, in hetzelfde formaat, met een iets betere compressie (waar je op het scherm nauwelijks iets van ziet) wordt die al gauw 2x zo klein qua kilobytes.. dat scheelt je ook ruimte op je photobucket. Photoshop en Paintshop zijn beide programma's waar je normaal gesproken geld voor betaald, maar er moet ook genoeg freeware zijn die hetzelfde doet. Beste is om photoshop te 'regelen' via via, een topprogramma, ook voor de contrasten, kleurkanalen, etc.. |
|
Ik ben zo blij met mijn nieuwe lens! Het is een Tamron 70-300 mm F/4-5.6 LD Macro 1:2. Dit doet hij in de macro-stand: En dit kan hij in de normale stand: En morgen ga ik weer foto's maken. Jippie! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
hmm, mijn eerste coole foto De heerschappij, dat ben jij! |
|
Vuurwerkfoto's: Meer foto's van afgelopen weekend (vuurwerk + opening JH Ti'ket) hier: http://www.ouronlycomfort.com/tiket/ [Dit bericht is gewijzigd door DarknessThere op 10-08-2005 15:12] |
|
Vandaag naar kamp Breendonk geweest. Ik vind de foto's zelf echt reuze mooi geworden, dus ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. In vol formaat zien ze er veel mooier uit, maar ik moest ze wel kleiner maken voor op het internet. Afdrukken zijn te bestellen, haha. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
|
Nice en tevens eng gevoel. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Dankje! Er was een martelkamer daar, en ik liep richting de deur en kreeg ineens een vreemde schrikreactie, en ik durfde niet naar binnen.. Het was er heel indrukwekkend. |
|
Breendonk.. Je hebt de sfeer echt goed weergegeven met die foto's, mooi! |
|
Indrukwekkende serie, Morgil. Ik krijg er kippenvel van. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
@Morgil: Leuk bezig jij! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
spelfout weggehaald... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |