|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: zeker, maar die zijne xtra geaccentueerd door de make up. hier nog één |
|
quote: Sinds wanneer ben jij mod? Ga lekker zuipen joh ouwe neger! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
LOL |
|
quote: Mooi! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Mooie uitgesproken ogen iig! Disko Disko Partizani |
|
ik zie nix Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Nix ziet er heel anders uit man! |
|
quote: Ook een mooie foto! Hatsjikidee! |
|
quote: Hmmz, niet goed scherp en te kille kleuren voor zo'n foto imho. Bazzio Attacks!!! |
|
dankje vreemd, denk dat mijn server even offline is, maar zal vast wel gauw gemaakt worden ik heb juist die kille sfeer erin proberen te stoppen. een beetje doomachtig, zij is een van de weinige overlevenden, en de wereld is kil en afstotend |
|
quote: Ik heb alleen de eerste foto gezien van je klasgenote, en wat ik jammer vind is dat het kennelijk post-apocalyptische concept een beetje verloren gaat doordat nauwelijks iets te zien is van de achtergrond, de afgebroken flat, het gewapende beton, .. Als je het er niet bij gezegd had was het me niet eens opgevallen.. |
|
quote: Heel subtiel... Ik probeer mijn kritiek enigszins opbouwend te houden , dan heeft iemand er ook nog iets aan |
|
http://www.angelfire.com/extreme4/kiddofspeed/ Site van een Russische die door Chernobyl gereden heeft in 2004 en een hele hoop foto's gemaakt heeft. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Die is al een paar keer langsgekomen op zm, maar blijft gaaf. |
|
quote: dat komt omdat ik heel vaak geneigd ben om portretfoto's te maken. dit zijn ook maar enkele uit de serie |
|
En waarom kan de afbeelding niet laden? ============================== Vandaag weer fototjes van duifjes gemaakt. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Was dat niet bullshit dat ze daar was geweest? Had een keer gelezen ofzo dat t gewoon verzameling foto's was en niet allemaal van haar. Maar kan t fout hebben hoor. Zou wel de Verschillende groottes van de foto's verklaren |
|
quote: hmz, als je bv. deze foto ziet twijfel ik er niet aan: Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hmz, wonderlijk idd [Dit bericht is gewijzigd door Nameless shadow op 17-09-2005 13:14] |
|
quote: ik vind het best gewaagd wat ze gedaan heeft Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Stoer om die binnenste cirkel van Chernobyl binnen te rijden idd! Ik zou toch wel ff 2x nadenken, maar lijkt me wel wat |
|
[quote]Op 17 september 2005 12:30 schreef Nix het volgende: En waarom kan de afbeelding niet laden? [/qoute] dat zei ik al, omdat mijn site eruit ligt |
|
|
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |