|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
Kwalitatieve foto Morgil, maar doet me erg veel denken aan een warme bakker-add... "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Mij aan de ochtend na een fikse avond zuipen en dan de inhoud van mijn wasbak |
|
quote:Nou, heb je toch een lekkere maaltijd gehad, me dunkt. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Haha, ik heb dan ook geweldige kookkunsten! |
|
quote: Mjam! *hap* Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Daar moet een goede serie in zitten, zeker 's nachts. Is dat niet toevallig in Bergen, of daar in de buurt in Noord-holland? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote:Meestal wist ik dat niet meer ... |
|
quote:Ruïnes van ene nieuw kerkje lijken me ook wel lastig ... Wel toffe foto bij the wee |
|
quote: Bergen of Noord-Holland, wat is het verschil... |
|
quote: De 1 een dorp, de ander een provincie. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Hier is lang niets meer gepost..schande! probeersels op weg naar huis.. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Wow. Mooi!! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Eveneens probeerseltjes. Niet dat 't veel voorsteld vergeleken met hetgeen hier gepost wordt... Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
ik heb eens per ongeluk een erg vette foto gemaakt.. zal hem eens scannen "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Hey, echte bomen! Waar komen die ineens vandaan? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
20:30 - 21:00 Kunst/Cultuur Afl: Marilyn Monroe. The world's most photographed Serie portretten van veel gefotografeerde beroemdheden. Afl.: Marilyn Monroe. Wist u dat Marilyn Monroe fotografie boven film verkoos, omdat de chaos op de filmset haar zenuwachtig en onzeker maakte? nu op BBC2 |
|
|
|
Wauw, mooi hoor Morgil! Apart idee, toch heb ik het idee dat deze ietwat minder scherp is dan wat ik van je gewend ben? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: ligt aan het resizen in photoshop Hij is wel scherp hoor. |
|
Ok, dat zal het dan zijn! Zoals ik al zei, verder heel mooi plaatje! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Dankje! Ik wilde eigenlijk op locatie gaan fotograferen, maar het is echt rotweer. |
|
een kleine greep uit een berg vakantie foto's van frankrijk (meer van Annecy) Vreemde lucht thuis: Probeersel: Bazzio Attacks!!! |
|
Holy shit bazzio. wat een geweldige foto's! En een prachtige ongeving! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |