![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() |
|
Kwalitatieve foto Morgil, maar doet me erg veel denken aan een warme bakker-add... ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
Mij aan de ochtend na een fikse avond zuipen en dan de inhoud van mijn wasbak ![]() |
|
quote:Nou, heb je toch een lekkere maaltijd gehad, me dunkt. ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: Haha, ik heb dan ook geweldige kookkunsten! ![]() ![]() |
|
quote: Mjam! *hap* ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote: Daar moet een goede serie in zitten, zeker 's nachts. Is dat niet toevallig in Bergen, of daar in de buurt in Noord-holland? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote:Meestal wist ik dat niet meer ... ![]() |
|
quote:Ruïnes van ene nieuw kerkje lijken me ook wel lastig ... Wel toffe foto bij the wee ![]() |
|
quote: Bergen of Noord-Holland, wat is het verschil... ![]() ![]() |
|
quote: De 1 een dorp, de ander een provincie. ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
Hier is lang niets meer gepost..schande! ![]() ![]() probeersels op weg naar huis.. ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote: Wow. Mooi!! ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
![]() ![]() Eveneens probeerseltjes. Niet dat 't veel voorsteld vergeleken met hetgeen hier gepost wordt... ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
ik heb eens per ongeluk een erg vette foto gemaakt.. zal hem eens scannen ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Hey, echte bomen! Waar komen die ineens vandaan? ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
20:30 - 21:00 Kunst/Cultuur Afl: Marilyn Monroe. The world's most photographed Serie portretten van veel gefotografeerde beroemdheden. Afl.: Marilyn Monroe. Wist u dat Marilyn Monroe fotografie boven film verkoos, omdat de chaos op de filmset haar zenuwachtig en onzeker maakte? nu op BBC2 ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Wauw, mooi hoor Morgil! Apart idee, toch heb ik het idee dat deze ietwat minder scherp is dan wat ik van je gewend ben? ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: ligt aan het resizen in photoshop ![]() ![]() |
|
Ok, dat zal het dan zijn! Zoals ik al zei, verder heel mooi plaatje! ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Dankje! Ik wilde eigenlijk op locatie gaan fotograferen, maar het is echt rotweer. ![]() |
|
een kleine greep uit een berg vakantie foto's van frankrijk (meer van Annecy) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vreemde lucht thuis: ![]() Probeersel: ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Holy shit bazzio. wat een geweldige foto's! En een prachtige ongeving! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |