|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Amsterdam CS |
|
Ik vraag me af... Zou nederland echt geen sfeervolle oude stations hebben? Ik heb er nl. nog nooit een gezien. |
|
foto van vriendin van me... gezellige drink. signature |
|
quote:Valkenburg is nog zo'n station dacht ik, lang niet meer geweest trouwens. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Haarlem is wel sfeervol en oud. |
|
Stukje mooi natuur in nederland... KEN UW LAND... Waar is dit???? I Find That I Am Not There... |
|
De wadden? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
fuck ja! das snel! De Slufter op TEXEL. schitterend daar! uniek natuurgebied! brak landschap! I Find That I Am Not There... |
|
quote: Ben ik nog nooit geweest Maar ja ik zag wat hoger land twee stukken, met water. Dus dat zijn dan 2 eilanden. Zo dacht ik. Jeetje wat een vaag stukje On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
nog een landschapje dan. Noorwegen dit keer. op weg naar de Besegen (je kent het wel, PEER GYNT) I Find That I Am Not There... |
|
quote: Inderdaad! De dag voor Bospop weer 's in Valkenburg doorgebracht, en daar in een hotel tegenover het station geslapen. Mooi oud stationnetje, sfeervoller dan alle andere NL stations die ik ken. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: HA Noorwegen , dat wordt de bestemming eind augustus. Eveneens sjouwen met de rugzak.. nabij Finse. |
|
In de achtertuin kiekjes wezen maken "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Ben je wel eens op station Haarlem geweest? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
wat zou arrebar proberen te zeggen met die foto's... interessant. |
|
quote: My point exactly... zie hierboven |
|
quote:Dat mijn buurman een hekel heeft aan klusjes in en rond het huis.... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Wow, wat een gaaf landschap! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:Me too Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
foto van een ruïne van een oud kerkje "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Ik noem Groningen, al is er de laatste tijd nogal wat aan veranderd. |
|
bla bla bla foto's ende bla. [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 31-07-2005 23:54] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
den haag HS ? Den bosch ? maar je moet eigenlijk naar van die stationnetjes gaan waar 1 of 2 sporen zijn, en geen treinen meer stoppen... dat heeft meestal wel een leuk sfeertje I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |