|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Technisch gezien niet echt een goeie foto maar vind dat beest zo mooi |
|
Mooi beest inderdaad, wauw! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
|
|
Mooi zeg! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
En dat is...een? Kerkuil! goed zo jongens en meisjes Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Doet t weer. Mooi beest indeed en morgil...beetje verontrustende foto ookal is ie misschien niet zo bedoeld cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Zo is ie wel bedoeld |
|
Dan komt de boodschap heel goed over cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: hey, lang niet gepost jij! Zeg eens, hoe heb je dit gedaan? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Wow, nog zo'n mooie! Deze past zo als voorbeeld in een boek. Goed voorbeeld van compositie en gebruik van achtergrond. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Dankjewel!!! |
|
quote: Moet je maar niet van die goede foto's maken Nog twee mooie, maar niet van mijn hand.. [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 08-08-2005 20:28] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Brujo: original - mirrored/unedited1 - mirrored/unedited1 Mooie foto indeed! Ik zou de levels wat aangepast hebben (de donkere stukken donkerder maken etc) en de boom iets meer rechts geplaatst hebben, maar ik heb dan ook altijd wel iets om over te zeiken cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Oh en die tweede is erg gaaf! Ik wil ook een onderwatercamera! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: whaha VET!!! |
|
quote: Ahhh, zo! Goed man! (ook 's proberen) Die van die boom is van een prof. fotograaf quote: Deze is genomen door een glazen bak, met een gewone spiegelreflex. In meertje hebben ze trouwens het onderzoek voor levensvormen op mars gedaan. (dat wat pas in de krant stond) [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 08-08-2005 20:37] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Ik ken iemand die fotos maakt die ook zo'n sfeer hebben als die boomfoto. Ik zal es fftjes zoeken En als ik dan toch bezig ben: [edit] Oh, en zeker es proberen! Is erg leuk om te doen [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 08-08-2005 20:37] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Gast lijkt op Chellie! |
|
quote: ja, mooie sferen. Duidelijke verkleuringen met 'lampen-licht' zien er vaak leuk uit n.m.m. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Ook zoiets.. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Wel mooi effect, maar zie liever zonder dat groengele ding |
|
quote: Hij is onbewerkt! het ging juist om dat ding.. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Jaaa zekers! Ik heb zelf een studiostrobe maar gebruik 'm nauwelijks, het is veel leuker om met vaag gekleurd licht te experimenteren Deze kerstlichtjes bijvoorbeeld (oude foto): Ik kan op n ander forum de thread van die gast waar ik het over had niet vinden, wel vond ik iets van en andere gast die ik via het internet ken: Helaas heeft hij geen website [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 08-08-2005 20:57] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
met een simpele Nikon 5000 You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |