|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik vind 'ongefundamenteerd' anders ook een mooi woord. |
|
quote: Ik denk dat je dan ook minder keuze hebt, maar je hoort ook erg veel van juist de streng religieus opgevoeden die helemaal loos gaan zodra ze uit de originele omgeving vertrekken. Cijfers zouden interessanter zijn dan dit giswerk. quote: Ja, mooi verhaaltje, vertel nu eens wat zinnigs en concreet als je wil. Of kom met leuke statistieken ofzo! quote: Dat zou ik niet zeggen nee, maar wat dat met dit gesprek te maken heeft? Laat je vaagheden achterwege als je er niets mee kan zeggen. quote: Is dat een probleem? Maar, kunnen atheïsten goed samenwerken? Verschillende soorten atheïsten, of atheïsten met non-theïsten of theïsten? Is het niet eigen aan een mens van welke groepering dan ook dat deze moeilijk samenwerkt met een mensen van een andere groepering? quote: Ik vind het allemaal niet interessant genoeg om me vast te leggen, maar ik ben in ieder geval geen christen. Agnost komt dichter in de buurt, al zwengel ik soms meer naar atheïst toe. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Zo denk ik er ook over... "Gott ist nicht im Frage". Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: het mooie aan een meer is dat er overal wel kanten zitten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik ben voor de Heer. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Maar als Mozes in die boot zou zitten, zou hij er als eerste vandoor kunnen gaan |
|
quote: Tenzij Jezus er ook bij zit, die hoeft het meer nog geen eens te splijten |
|
quote: Als je in een meer op een boot zit en een of andere idioot besluit het water (onder je!) te splijten, dan ben je gewoon heel erg genaaid. En hij dus ook. Ik zie niet hoe iemand daar wat mee opschiet Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik geloof in het monster van Loch Ness en die eet alledrie de priesters op! |
|
quote: oh. verkeerde meer. balen |
|
Crap [Dit bericht is gewijzigd door Borthulaz op 04-07-2007 21:09] |
|
quote: Jezus (hihi), je hoeft niet iedereen te outsmarten.. vooral mij niet |
|
|
|
Het Christendom is de hoeksteen van ZOG, ons opgedrongen door eeuwen van moord, vernietiging, leugens, laster ende indoctrinatie. Vooral het "nieuwe" Amerikaanse christendom is niets minder dan een wel zeer aggresieve vorm van Zionisme. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Nou Heiden, geloof me ik heb inzicht in de hogere kringen in de 3de golf van de pinkster- en evangelische gemeentes, er leeft een groot gevoel voor sympatie voor de Joden en Israël, maar ZOG gaat dan wel weer een beetje tever. |
|
We know. |
|
quote: Had ik het over pinkstergemeenten? Ik had het over het nieuwe Amerikaanse christendom. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
[noob]Wat is ZOG?[/noob] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Oeps .... |
|
Ja? En? |
|
Dus. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: GA je huiswerk eens doen, joh. http://en.wikipedia.org/wiki/Zionist_Occupation_Government Kort door de bocht gesteld: Een complot theorie dat eigenlijk de Joden en niet de regering van een land de feitenlijke (economische) macht hebben. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Je hebt er zelfs een leuk spel van zag ik op Google. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ah.. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |