IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Christendom II Vorige pagina | Volgende pagina
slome
Usericon van slome
Posted 27-08-2005 19:22 by slome Profiel van slome

Kee


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-08-2005 19:23 by mental Profiel van mental

ja toch !!!!


Fuck the world and fuck you


slome
Usericon van slome
Posted 27-08-2005 19:25 by slome Profiel van slome

.

[Dit bericht is gewijzigd door slome op 12-11-2007 19:56]


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-08-2005 19:28 by mental Profiel van mental

mwha, ik heb geen moeite met christenen, sterker, een hoop maten van me zijn het.ook ben ik zelf wel christelijk opgevoed enzo,maar heb het laten vallen, niet om stoer of opstandig te zijn of wat ook, maar het had gewoon geen nut voor mij....en ik lag op zondag liever in me bed te meuren na een nacht stappen dan dat ik weer naar de kerk zou moeten gaan. M'n ma en de meeste familieleden zijn wel redelijk zwaar christelijk, gaan iedere zondag twee keer naar de kerk en voor iedere maaltijd wordt er voor gelezen uit de bijbel.


Fuck the world and fuck you


slome
Usericon van slome
Posted 27-08-2005 19:31 by slome Profiel van slome

.

[Dit bericht is gewijzigd door slome op 12-11-2007 19:56]


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-08-2005 19:35 by mental Profiel van mental

Jewilt het echt weten ?? van mij mogen ze met me doen wat ze willen als ik dood ben. het is voor hun dan al erg genoeg,en dan ga ik toch niet beslissen van je doet dit niet met me en dat niet ?? Ik bedoel maar, ik ben dan toch al dood...voor mij maakt het dan niet veel meer uit wat er dan met m'n lichaam gebeurt.


Fuck the world and fuck you


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-08-2005 19:55 by M. Profiel van M.

Ik had een brief van één of andere lokale geloofsgemeente in de brievenbus....

Niet aan mij persoonlijk gestuurd ("aan de bewoner van dit adres"), maar wel met de hand geschreven! Tering, hoe kansloos is dat.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-08-2005 19:58 by Snaack Profiel van Snaack

Tekstverwerkers/ fotokopiëerapparaten zijn natuurlijk des duivels, M.!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-08-2005 19:59 by mental Profiel van mental

Hoewel ik er al jaren niet meer kom krijg ik van de kerk nog wel ieder jaar een verjaardags kaart....ook zo vaag.


Fuck the world and fuck you


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-08-2005 20:02 by M. Profiel van M.

quote:
Op 27 augustus 2005 19:58 schreef Snaack het volgende:
Tekstverwerkers/ fotokopiëerapparaten zijn natuurlijk des duivels, M.!

Hehe ja, moet wel he.

Ik kan er gewoon met mijn kop niet bij dat iemand aan honderden onbekenden brieven met de hand gaat zitten schrijven!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-08-2005 20:04 by mental Profiel van mental

Wat stond erin dan ?? Of je je bij hun wou inschrijven ??


Fuck the world and fuck you


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-08-2005 20:06 by M. Profiel van M.

Mwa, het was niet echt tof of zo. Het ging over dat tegenwoordig zoveel beloftes niet ingelost worden, en dat iedereen zo'n kutleven heeft (honger, oorlog etc.). Maar één belofte wordt WEL ingelost, nl. die van het Koninkrijk Gods, met Vrede op Aarde tot in de eeuwigheid!!

Als ik dan daarover "van gedachten wilde wisselen" kon ik me volgende week ergens naar één of ander zaaltje begeven. Lekker over vrede op aarde filosoferen!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-08-2005 20:09 by mental Profiel van mental

hehehehe, een vroegere maat van me ging ook eens naar zo'n clubje. daarna ging hij ook naar bijbelstudie, en weer naar de kerk. en nu zien z'n oude maten hem nooit meer.


Fuck the world and fuck you


777
Usericon van 777
Posted 08-09-2005 9:09 by 777 Profiel van 777http://www.real-life.nl

Heeft iemand wel eens de moeite genomen om de boel te onderzoeken? Het meeste wat ik hier lees vind ik erg kort door de bocht. De mensen met gelovige ouders zijn volgens mij meer boos op een systeem dan boos op God. Ikzelf was ook aardig pissed op al het gezeik dat van de hele boel een religie heeft gemaakt. GOD HAAT RELIGIE!!! Toen ik zelf de boel (jarenlang) ging onderzoeken kwam ik tot de verbijsterende conclusie uit bij Jezus. Sorry mensen, maar het is echt waar!!!

For God so loved the world, that he gave his only
begotten Son, that whosoever believeth in him
should not perish, but have everlasting life. John 3:16

Ik ben hier niet om te bekeren mensen! Ik hoop alleen dat mensen eens zelf eens op zoek gaan ipv maar wat te brallen! Groetjes


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-09-2005 9:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Zelf op zoek gaan, en dan beargumenteer je jezelf met een quote uit een boek ... beetje tegenstrijdig he ...


777
Usericon van 777
Posted 08-09-2005 9:32 by 777 Profiel van 777http://www.real-life.nl

Meestal vind je iets na het zoeken toch? Ik vond Jezus en alles over Jezus staat opgetekend in dat boek. In het oude testament staan een heleboel voorspellingen trouwens, ook over Jezus die stuk voor stuk zijn uitgekomen...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-09-2005 9:33 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

In dat boek staan voorspellingen die in dat boek ook uit boek komen ...

Gebeurt in de meeste Stephen King's ook ... big fucking deal ...


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 08-09-2005 9:49 by bazzio Profiel van bazzio

quote:
Op 8 september 2005 9:09 schreef 777 het volgende:
Heeft iemand wel eens de moeite genomen om de boel te onderzoeken? Het meeste wat ik hier lees vind ik erg kort door de bocht. De mensen met gelovige ouders zijn volgens mij meer boos op een systeem dan boos op God. Ikzelf was ook aardig pissed op al het gezeik dat van de hele boel een religie heeft gemaakt. GOD HAAT RELIGIE!!! Toen ik zelf de boel (jarenlang) ging onderzoeken kwam ik tot de verbijsterende conclusie uit bij Jezus. Sorry mensen, maar het is echt waar!!!

For God so loved the world, that he gave his only
begotten Son, that whosoever believeth in him
should not perish, but have everlasting life. John 3:16

Ik ben hier niet om te bekeren mensen! Ik hoop alleen dat mensen eens zelf eens op zoek gaan ipv maar wat te brallen! Groetjes


Bij de intocht van Sinterklaas sta je zeker nog steeds vooraan bij de kleine kindertjes te popelen. Hij komt, hij komt, die goede oude....


Bazzio Attacks!!!


777
Usericon van 777
Posted 08-09-2005 10:02 by 777 Profiel van 777http://www.real-life.nl

Jammer, al die onwetendheid. Waarom worden mensen altijd boos als het om Jezus gaat?Het oude testament bestond al toen Jezus op aarde rondliep.
In psalm 22 staat al beschreven dat hij gekruisigd zou worden en dat er om zijn kleed gedobbeld werd(1000 jaar voordat de romeinen de kruisdood invoerden)
jesaja 53(800 jaar voor zijn geboorte)beschrijft zijn martelingen, vernederingen en zijn gruwelijke dood en het nut daarvan.
Ga eens checken mensen!!!
eveneens wordt zijn geboorte uit een maagd voorspeld en ook zijn geboorteplaats. Je kunt je eigen geboorte toch niet in scene zetten? enz...enz....



Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 08-09-2005 10:07 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 8 september 2005 10:02 schreef 777 het volgende:
Jammer, al die onwetendheid. Waarom worden mensen altijd boos als het om Jezus gaat?Het oude testament bestond al toen Jezus op aarde rondliep.
In psalm 22 staat al beschreven dat hij gekruisigd zou worden en dat er om zijn kleed gedobbeld werd(1000 jaar voordat de romeinen de kruisdood invoerden)
jesaja 53(800 jaar voor zijn geboorte)beschrijft zijn martelingen, vernederingen en zijn gruwelijke dood en het nut daarvan.
Ga eens checken mensen!!!
eveneens wordt zijn geboorte uit een maagd voorspeld en ook zijn geboorteplaats. Je kunt je eigen geboorte toch niet in scene zetten? enz...enz....




Vertel dit allemaal maar tegen een jood, wordt'ie vrolijk van...


Dear dirty delightful old drunken old days


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-09-2005 10:08 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dus als iemand niet de betekenis aan de bijbelteksten koppeld die jij er aan koppeld is het "onwetendheid"?

Sorry, maar dat is dus wel proberen te bekeren. Gun mensen een andere blik op hun eigen leven. Maar ja, kijkende naar de geschiedenis van het christendom hebben christenen daar altijd al moeite mee gehad. En meegaan met de tijd is ook iets waar ze moeite meehebben ...


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 08-09-2005 10:09 by Smoochy Profiel van Smoochy

Hoe weet jij dat nou, die jaartallen kunnen ze ook wel in de tijd dat het gebeurde hebben genoteerd. Eerst zien dan geloven.
Verder is Jezus geniaal ik zie hem als een soort van heer olivier.. een meester oplichter. Verder is religie de hoofdoorzaak van oorlogen op deze aardkloot ik ben voor een algemeen verbod op religies, sektes en andere brainwashing instellingen.

maar dat jij jezus hebt gevonden is heel mooi voor je maar ik vraag je dit

Als god echt bestaat waarom is er dan zoveel ellende waarom krijgen kinderen kanker waarom zegt hij geen stop ik wil dit niet geen geweld meer waarom??

En kom niet met het standaard antwoord van

zo heeft god het gewild..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 08-09-2005 10:11 by bazzio Profiel van bazzio

quote:
Op 8 september 2005 10:02 schreef 777 het volgende:
Jammer, al die onwetendheid. Waarom worden mensen altijd boos als het om Jezus gaat?Het oude testament bestond al toen Jezus op aarde rondliep.
In psalm 22 staat al beschreven dat hij gekruisigd zou worden en dat er om zijn kleed gedobbeld werd(1000 jaar voordat de romeinen de kruisdood invoerden)
jesaja 53(800 jaar voor zijn geboorte)beschrijft zijn martelingen, vernederingen en zijn gruwelijke dood en het nut daarvan.
Ga eens checken mensen!!!
eveneens wordt zijn geboorte uit een maagd voorspeld en ook zijn geboorteplaats. Je kunt je eigen geboorte toch niet in scene zetten? enz...enz....




Wat een lol. Je loopt eerst te zeiken over GOD HAAT RELEGIE en dan loop je allerlei fabeltjes te quoten uit het grootste sprookjes boek ter wereld. En daar is heel de fuckin' religie uit ontstaan en wordt hij nog steeds op onderhouden.


Bazzio Attacks!!!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 08-09-2005 10:12 by Smoochy Profiel van Smoochy

En nog wat je kan niet uit een maagd geboren worden zonder sexuele gemeenschap, maar dat terzijde.
In de bijbel staat gebruikt wat god heeft gecreerd, maar als je dan zegt dus ook de wietplanten zeggen alle gristen weer nee dat is van de duivel...beetje kortzichtig.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 08-09-2005 10:14 by bazzio Profiel van bazzio

quote:
Op 8 september 2005 10:09 schreef Smoochy het volgende:
Verder is religie de hoofdoorzaak van oorlogen op deze aardkloot ik ben voor een algemeen verbod op religies, sektes en andere brainwashing instellingen.



Dat maakt trouwens geen fuck uit, oorlog zit in de genen. Is het geen godsdienst dan vechten ze ze wel om wat anders, muziek smaak b.v.


Bazzio Attacks!!!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen