IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Christendom II Vorige pagina | Volgende pagina
R.
Usericon van R.
Posted 12-11-2007 23:20 by R. Profiel van R.

Machtig dat mensen blijven reageren op deze proleet! Iemand met zo'n plaat voor zijn kop moet je lekker laten verdrinken in zijn waanzin! Elke keer als jullie denken dat je hem onder de tafel hebt gekregen met je scherpe opmerking komt ie -met het niveau wat gelijk staat aan het rug nummer van Van Der Sar- terug.

Ik kan ook wel heel 'Het bedrog dat christendom heet*' citeren, maar dat is zo zonde van mijn tijd.

*ISBN: 90-71708-02-2

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 12-11-2007 23:21]


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-11-2007 23:20 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 12 november 2007 23:17 schreef ZelThoR het volgende:
Ja, bij nader inzien viel dat wel mee, ja. Excuus!

Dat bleek eerder echt niet uit je vragen.

In ieder geval heeft Fusion dat niet bedoeld, maar dat was al duidelijk. OK, je bedoelt dus zoiets?

"GL zegt dat het altijd mis gaat als mensen Gods wil zeggen te doen, F zegt dat het alleen mis gaat als zij het mis hebben. Ik vind dat er geen verschil is, omdat ze altijd mis hebben (met wat voor reden dan ook, waarvan je waarschijnlijk het niet-bestaan van God prefereert). Wat vind jij daarvan, F?"

Lijkt me duidelijk wat hij gaat antwoorden.


Leg mij geen woorden in de mond a.u.b.

Op jouw manier zou het wezen:


"GL zegt dat het altijd mis gaat als mensen Gods wil zeggen te doen, F zegt dat het alleen mis gaat als zij het mis hebben. Hoe weet jij dat men het mis heeft of goed?"



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 12-11-2007 23:21 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 12 november 2007 23:16 schreef blonde rockgod het volgende:
Je hebt helemaal gelijk, de schellen zijn me van de ogen gevallen! Hallelujah!
Iets minder sarcasme, en een stuk meer inhoud zou echt fantastisch zijn.


When your people matter, menstrual health matters


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-11-2007 23:22 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

christendom is kut


Je moeder.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-11-2007 23:22 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 12 november 2007 23:21 schreef Fusion het volgende:
Iets minder sarcasme, en een stuk meer inhoud zou echt fantastisch zijn.


Iets minder uit de hoogte en een stuk meer inhoudelijke antwoorden zouden echt fantastisch zijn....



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-11-2007 23:23 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 12 november 2007 23:20 schreef R. het volgende:
Machtig dat mensen blijven reageren op deze proleet! Iemand met zo'n plaat op zijn kop moet je lekker laten verdrinken in zijn waanzin! Elke keer als jullie denken dat je hem onder de tafel hebt gekregen met je scherpe opmerking komt ie -met het niveau wat gelijk staat aan het rug nummer van Van Der Sar- terug.

Ik kan ook wel heel 'Het bedrog dat christendom heet*' citeren, maar dat is zo zonde van mijn tijd.

*ISBN: 90-71708-02-2

Over wie hebben het, BRG, F of ik?

Ah, wacht, aangezien je dat boek aanhaalt. Gokje: BRG?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 12-11-2007 23:24 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 12 november 2007 23:20 schreef R. het volgende:
Machtig dat mensen blijven reageren op deze proleet! Iemand met zo'n plaat voor zijn kop moet je lekker laten verdrinken in zijn waanzin!
Nou nou nou, je hebt me inderdaad bijna onder de tafel geveegd met je 'scherpe opmerking'.


When your people matter, menstrual health matters


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-11-2007 23:25 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

:') @ "discussie"

goddomme, dit is zelfs nog vermakelijker dan de discussie omtrent het k-woord


Je moeder.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-11-2007 23:27 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 12 november 2007 23:23 schreef ZelThoR het volgende:
Over wie hebben het, BRG, F of ik?

Ah, wacht, aangezien je dat boek aanhaalt. Gokje: BRG?



quote:
Op 12 november 2007 23:24 schreef Fusion het volgende:
Nou nou nou, je hebt me inderdaad bijna onder de tafel geveegd met je 'scherpe opmerking'.




En @ Karnivoor... Het is geen discussie zo....



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-11-2007 23:28 by ZelThoR Profiel van ZelThoR


quote:
Op 12 november 2007 23:20 schreef blonde rockgod het volgende:
Leg mij geen woorden in de mond a.u.b.

Op jouw manier zou het wezen:


"GL zegt dat het altijd mis gaat als mensen Gods wil zeggen te doen, F zegt dat het alleen mis gaat als zij het mis hebben. Hoe weet jij dat men het mis heeft of goed?"


Ja, hallo, dat had ik allang gezegd dat je waarschijnlijk dat bedoelde, maar daar kwam geen reactie op. Ik dacht dus dat ik het mis had en dus heb ik een andere mogelijkheid geprobeerd. Daar is dus niks woorden-in-de-mond-leggen aan.
quote:
Op 12 november 2007 22:56 schreef blonde rockgod het volgende:
Blablabla... Ga jij nou maar fietsen jatten joh...

Wat ik bedoel is duidelijk zat, maar te lastig om antwoord op te geven door de christen. Ik vroeg hem normaal wat, omdat ik benieuwd ben hoe hij aan zijn gedachte komt... Maar hij wil het niet beantwoorden omdat hij het niet kan....

Hij wil niet antwoorden? Okay, geef het dan gewoon aan in plaats van bullshit te verkondigen, waar jij overigens ook een ster in bent, maar dat wisten we al.

quote:
Wat ik eerder zei:
Jij wil van hem weten of hij aan iemand die zegt de wil van zijn god uit te voeren kan zien of diegene dat ook daadwerkelijk doet.

Misschien wil Fusion daar wel op antwoorden, maar zoals hij terecht aangeeft is het irrelevant, omdat hij dat toch niet gezegd heeft. Toegegeven, hij heeft het gesuggereerd* maar niet meer dan dat, maar blijkbaar kan ik je dat niet duidelijk maken.

Ik vind het prima dat je vindt dat ik bullshit verkondig, maar zeg dan wel waarom. Dan zal ik het, als ik het inderdaad niet goed gelezen of geïnterpreteerd heb (kan prima, het blijft maar internet), graag toegeven

*nou ja, nogeneens gesuggereerd, maar wat hij zei was op twee manieren uit te leggen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 12-11-2007 23:31 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 12 november 2007 23:22 schreef karnivoor het volgende:
christendom is kut

+1.
Godvoordomme etc etc...


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-11-2007 23:32 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 12 november 2007 23:28 schreef ZelThoR het volgende:
Ja, hallo, dat had ik allang gezegd dat je waarschijnlijk dat bedoelde, maar daar kwam geen reactie op. Ik dacht dus dat ik het mis had en dus heb ik een andere mogelijkheid geprobeerd. Daar is dus niks woorden-in-de-mond-leggen aan.



Lul je er maar weer uit... Maakt niet uit hoor. Maar jij weet wat ik bedoel, dus waar maak jij je druk om?



BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 12-11-2007 23:32 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

Elk van jullie probeert de ander iets duidelijk te maken, maar de ander probeert diegene dan ook weer het tegenovergestelde duidelijk te maken en jullie kunnen het allemaal niet van elkaar aanhoren (aldus lezen) en blijft uiteindelijk toch bij je eigen standpunt, dus mijn vraag is: WAT heeft het voor zin om nog verder te discussiëren? Uiteindelijk is 1 van jullie het beu en reageert niet meer, dus heeft weer een ander ook geen reden meer om te reageren etc.. en dan heb je al deze waardevolle tijd goed verknoeid en het eindresultaat = niks


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-11-2007 23:35 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 12 november 2007 23:32 schreef blonde rockgod het volgende:
Lul je er maar weer uit... Maakt niet uit hoor. Maar jij weet wat ik bedoel, dus waar maak jij je druk om?

Waar lul ik me uit?

Ik weet wat jij bedoelt ja, maar jij begrijp nog steeds niet wat Fusion zegt. Het wordt telkens moeilijker om te geloven dat hij de onverbeterlijke dogmaticus is van jullie tweeën

F heeft nooit gezegd dat hij dat verschil kan zien, hij heeft geen reden om antwoord te geven.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 12-11-2007 23:35]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 12-11-2007 23:35 by Dentz Profiel van Dentz

@ BerserkerWoman
Eindresultaat is 6 pagina's vermakelijk leesvoer.

[Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 12-11-2007 23:35]


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 12-11-2007 23:36 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 12 november 2007 23:35 schreef Dentz het volgende:
Eindresultaat is 6 pagina's vermakelijk leesvoer.

Ok, dat is dan ook weer waar


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-11-2007 23:37 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 12 november 2007 23:32 schreef BerserkerWoman het volgende:
Elk van jullie probeert de ander iets duidelijk te maken, maar de ander probeert diegene dan ook weer het tegenovergestelde duidelijk te maken en jullie kunnen het allemaal niet van elkaar aanhoren (aldus lezen) en blijft uiteindelijk toch bij je eigen standpunt, dus mijn vraag is: WAT heeft het voor zin om nog verder te discussiëren? Uiteindelijk is 1 van jullie het beu en reageert niet meer, dus heeft weer een ander ook geen reden meer om te reageren etc.. en dan heb je al deze waardevolle tijd goed verknoeid en het eindresultaat = niks

Het is verdomd lastig om te discussiëren als iemand niet precies ingaat op wat je zegt. Ik probeer dus heel duidelijk te laten zien wat ik bedoel* in de hoop dat BRG mij gaat begrijpen en we verder kunnen, en dan herhaal ik mezelf graag. En inderdaad, daar zit een grens aan.

*Uit den treure zelfs, maar dat wordt alleen met "je eruitlullen" en "bullshit" beantwoord ipv een systematische weerlegging.

(Kan allebei kloppen, hoor )

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 12-11-2007 23:38]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-11-2007 23:37 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 12 november 2007 23:35 schreef ZelThoR het volgende:
Waar lul ik me uit?

Ik weet wat jij bedoelt ja, maar jij begrijp nog steeds niet wat Fusion zegt. Het wordt telkens moeilijker om te geloven dat hij de onverbeterlijke dogmaticus is van jullie tweeën




Hahaha... ik begon met een simpele vraag, die hij niet beantwoord, makt niet uit verder, maar begin dan niet te zeiken over logica....
quote:

F heeft nooit gezegd dat hij dat verschil kan zien, hij heeft geen reden om antwoord te geven.


Echoput......



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 12-11-2007 23:38 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

@ZelThor: hij snapt t echt niet, geef t ajb op.


When your people matter, menstrual health matters


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-11-2007 23:40 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 12 november 2007 23:37 schreef blonde rockgod het volgende:
Hahaha... ik begon met een simpele vraag, die hij niet beantwoord, makt niet uit verder, maar begin dan niet te zeiken over logica....

Echoput......

Echt, wat is je probleem?

Waarom moet hij jouw vraag beantwoorden als hij dat nooit gezegd heeft?

En als ik geen gelijk heb ik mijn uitleg, waarom zeg je daar dan niks over? De enige reden dat ik me herhaal is omdat jij op mij ingaat.

En als het wel zo is als hij dat gezegd heeft dan heeft hij daarna gezegd dat hij het niet zo bedoelde. Waarom zou je het dan alsnog willen weten?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-11-2007 23:40 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 12 november 2007 23:38 schreef Fusion het volgende:
@ZelThor: hij snapt t echt niet, geef t ajb op.

Als jij toegeeft dat je een fake-account van BRG bent


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-11-2007 23:41 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 12 november 2007 23:40 schreef ZelThoR het volgende:
Echt, wat is je probleem?

Waarom moet hij jouw vraag beantwoorden als hij dat nooit gezegd heeft?

En als ik geen gelijk heb ik mijn uitleg, waarom zeg je daar dan niks over? De enige reden dat ik me herhaal is omdat jij op mij ingaat.

En als het wel zo is als hij dat gezegd heeft dan heeft hij daarna gezegd dat hij het niet zo bedoelde. Waarom zou je het dan alsnog willen weten?


Wat is jouw probleem? Waarom wil jij je er zo mee bemoeien? Is het weer om alleen maar te stoken?



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 12-11-2007 23:41 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 12 november 2007 23:37 schreef blonde rockgod het volgende:
Hahaha... ik begon met een simpele vraag, die hij niet beantwoord, makt niet uit verder, maar begin dan niet te zeiken over logica....


Echoput......


quote:
Op 12 november 2007 23:12 schreef blonde rockgod het volgende:
Godvrrrrrr... Ik lijk goddomme wel een echoput hier...


Geef elkaar de hand, drink een biertje en ga lekker slapen.

Man, brg, echt,. wat ben jij d... do... nee, dat mag ik niet zeggen als Christen.... AAARGH!!! logical thought process-challenged zeg!!! Ongelooflijk, Je snapt er echt he-le-maal niets van he :D Laat maar.

[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 12-11-2007 23:42]


When your people matter, menstrual health matters


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 12-11-2007 23:42 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 12 november 2007 23:37 schreef ZelThoR het volgende:
Het is verdomd lastig om te discussiëren als iemand niet precies ingaat op wat je zegt. Ik probeer dus heel duidelijk te laten zien wat ik bedoel* in de hoop dat BRG mij gaat begrijpen en we verder kunnen, en dan herhaal ik mezelf graag. En inderdaad, daar zit een grens aan.

*Uit den treure zelfs, maar dat wordt alleen met "je eruitlullen" en "bullshit" beantwoord ipv een systematische weerlegging.

(Kan allebei kloppen, hoor )

Juist en dat heb ik al vaak genoeg meegemaakt op ZM, vandaar dat ik niet meer zo snel hier een discussie aan ga, want het blijft allemaal in herhaling vallen, je typt je suf om te laten merken hoe je het dan weer wel bedoeld, je moet ieder woord iedere zin hier voor iedereen tot op de bodem ontleden met daar weer een uitleg over en ga zo maar door en dan heb ik het over jullie allemaal.
Waarom niet gewoon "ja en amen" of gewoon eens sneller begrijpen wat iemand bedoeld, tis eggg niet zo moeilijk hoor


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-11-2007 23:44 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 12 november 2007 23:41 schreef Fusion het volgende:
Geef elkaar de hand, drink een biertje en ga lekker slapen.

Man, brg, echt,. wat ben jij d... do... nee, dat mag ik niet zeggen als Christen.... AAARGH!!! logical thought process-challenged zeg!!! Ongelooflijk, Je snapt er echt he-le-maal niets van he :D Laat maar.


Hahaha, Satan zal over je waken hoor, wees maar gerust hij houdt ook van jou!

Jij snapt niet wat ik bedoel, dat kan, maar maak je nou niet zo druk over mijn domheid, dat doe ik ook niet



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen