|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Zoiets ja. En als Christen merk je dat ´de Bijbel gaat spreken´ na verloop van tijd. Je komt ´´´toevallig´´´ opeens op passages uit die op hele specifieke zaken uit je huidige leven betrekking hebben, oude passages die je al vele keren hebt gelezen krijgen opeen nieuwe betekennis etc. When your people matter, menstrual health matters |
|
Nou, ik ben christelijk opgevoed, maar heb dat nog nooit meegemaakt hoor. Fuck the world and fuck you |
|
Bidden helpt dit proces in gang te zetten When your people matter, menstrual health matters |
|
Dat heb ik genoeg gedaan... Fuck the world and fuck you |
|
quote:Dusss, als je een blonde chick met een eierkopje hebt dan moet je Lambik als god gaan aanbidden. Ik blijf het goed praten en terugredeneren van gelovigen maar een aparte zaak vinden. Alsof gezond verstand een dagje verlof heeft. |
|
Ik kan niet oordelen over je bidden, misschien bad je verkeerd (ik ben er achter gekomen dat zoiets kan) of zag je de wonderen die zich voor je ogen afspeelden niet, of misschien had God even het te druk met andere zaken When your people matter, menstrual health matters |
|
jaja, en als je gelukkig bent na een maaltijd spaghetti dan is God een pastaman signature |
|
quote: Wat jij beschrijft is over de letterlijke passages. Ik bedoelde meer de vagere passages met betrekking tot eindtijd en creationisme. |
|
quote:Ik blijf het klakkeloos veelal zonder enige vorm van ervaring in die richting aannemen dat alle gelovigen terugredeneren maar een aparte zaak vinden. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Ook over de 'vagere' passages heb ik wel eens een verhelderend moment gehad, maar eerlijk gezegd waren die verhelderingen veelal ook vaag :D Lees: meer op een intutief niveau, werd eea duidelijk, zonder dat ik het per se in woorden zou kunnen uitdrukken. Lekker vaag he? When your people matter, menstrual health matters |
|
Best we vaag, volgens mij snap ik je wel. |
|
quote: Oh, dat heb ik ook altijd ja! quote: Laat ik net op zoek zijn naar een nieuwe boekenkast! Hoera! God bestaat, Halleluja Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Jezus, M. wat een kinderachtige reactie. Fuck the world and fuck you |
|
quote: :') Zo zal het voor meerdere mensen wel gaan. Maar daarintegen zijn er ook diepgaandere dingen die staan beschreven en misschien ook niet prettig zijn en echt betrekking hebben op je leven. |
|
quote: Ohhh, zeg maar een soort "true" maar dan voor gelovigen. Ik snap het ja. Zal het aan m'n astroloog doorgeven! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: |
|
Flauw, en totaal niet leuk. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Hmm, heb toch jarenlang onder het juk van het christendom moeten leven, dus ervaringen voldoende. |
|
quote: o sorry mental |
|
quote:je weet dat ik als christen dat soort grapjes niet kan waarderen he Fuck the world and fuck you |
|
quote:Zo had ik er een over de zondeval, de boom van kennis van goed en kwaad. Als je me vraagt "druk je revelatie eens in woorden uit" zou ik je niet eens kunnen uitleggen hoe en wat. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Blijkbaar toch niet de goede, want je hebt God denk ik nooit ervaren? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Nee dat niet, sommige mensen zoeken gewoon overal God achter, ik ben een stuk nuchterder, ik oordeel ook weer niet over andermans geloof. Deed ik wel, totdat ik een stuk in de bijbel las wat me erg aansprak over dat punt. |
|
quote: Hoe bedoel je precies? Wat zijn die ervaringen? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |