IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Christendom II Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-11-2007 0:04 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 13 november 2007 0:03 schreef Fusion het volgende:
en dat zeg je nu pas!


oeps! als ik je nummer had, had ik je allang gesmst hoor!


Je moeder.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 13-11-2007 0:04 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 12 november 2007 23:45 schreef ZelThoR het volgende:
Oh, ik wil helemaal niet stoken. Dat probeer ik juist te vermijden door jou duidelijk te maken wat Fusion bedoelde (want dat daar ergens een misverstand ontstaan is is ondertussen wel duidelijk).

Maar is dat nou de reden dat je niet normaal op me ingaat? Ik vat het langzaamaan echt niet meer, anders. Door je "weer stoken" lijkt het er namelijk wel op.




Ik word een beetje moe van jou ja... Ik ga nu voor de laatste keer uitleggen wat ik bedoel:


De stelling van Fusion dat het mis gaat als mensen denken wat Gods wil is en het mis hebben impliceert dat je kan weten wanneer mensen het mis hebben in het geval van Gods wil, en ik zou graag weten hoe je dat dan kan zien / merken / weten.......





Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 13-11-2007 0:06 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 13 november 2007 0:04 schreef Mark het volgende:
Wat maakt metal dan zo bijzonder dat metal en christendom niet samen zouden kunnen maar bijv. metal en rock, pop, rap of dance wel?
Christenen hebben t moeilijk met de lyrics van veel teksten. En das moeilijk, want ik luister bijna alle genres muziek en 1 van mijn grote liefdes is metal, en daar zit veel satanisch en occult gedachtengoed in, en dat luistert niet errug prettig voor mij zeg maar.


When your people matter, menstrual health matters


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 13-11-2007 0:08 by Myth of Fury Profiel van Myth of Furyhttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 12 november 2007 23:42 schreef BerserkerWoman het volgende:
Juist en dat heb ik al vaak genoeg meegemaakt op ZM, vandaar dat ik niet meer zo snel hier een discussie aan ga, want het blijft allemaal in herhaling vallen, je typt je suf om te laten merken hoe je het dan weer wel bedoeld, je moet ieder woord iedere zin hier voor iedereen tot op de bodem ontleden met daar weer een uitleg over en ga zo maar door en dan heb ik het over jullie allemaal.
Waarom niet gewoon "ja en amen" of gewoon eens sneller begrijpen wat iemand bedoeld, tis eggg niet zo moeilijk hoor
Kun je even uitleggen (liefst door te ontleden) hoe je dit bedoeld?



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-11-2007 0:09 by Mark Profiel van Mark

Zal ongetwijfeld ook gelden voor Christelijke rap-fans, dus dat dit alleen voor metal geldt lijkt me wat kort door de bocht. Maar als genre zal het inderdaad minder toegankelijk zijn voor een geloofsbeleidend individu dan pop of zoiets.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-11-2007 0:09 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 november 2007 0:06 schreef Fusion het volgende:
Christenen hebben t moeilijk met de lyrics van veel teksten. En das moeilijk, want ik luister bijna alle genres muziek en 1 van mijn grote liefdes is metal, en daar zit veel satanisch en occult gedachtengoed in, en dat luistert niet errug prettig voor mij zeg maar.
Ik krijg hier geen antwoord op aangezien jij mij toch negeert maar kun jij werkelijk die teksten verstaan van de meeste death & black metalbands zonder de teksten op te zoeken? Ik persoonlijk niet. Tussen Slechtvalk en Satyricon hoor ik geen verschil en ook Mortificartion en een willekeurige deathmetalband hoor ik weinig verschil tussen.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-11-2007 0:11 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 13 november 2007 0:09 schreef Judge M. het volgende:
Tussen Slechtvalk en Satyricon hoor ik geen verschil




Effe Christendom-ongerelateerd en met alle respect aan Slechtvalk, maareh...WAAAT??


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-11-2007 0:11 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 13 november 2007 0:06 schreef Fusion het volgende:
Christenen hebben t moeilijk met de lyrics van veel teksten. En das moeilijk, want ik luister bijna alle genres muziek en 1 van mijn grote liefdes is metal, en daar zit veel satanisch en occult gedachtengoed in, en dat luistert niet errug prettig voor mij zeg maar.


net zoals dat christelijke teksten gewoon een aversie bij de gemiddelde luisteraar oproept. hoppa, we zijn eruit, einde discussie!


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-11-2007 0:12 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 12 november 2007 23:42 schreef BerserkerWoman het volgende:
Juist en dat heb ik al vaak genoeg meegemaakt op ZM, vandaar dat ik niet meer zo snel hier een discussie aan ga, want het blijft allemaal in herhaling vallen, je typt je suf om te laten merken hoe je het dan weer wel bedoeld, je moet ieder woord iedere zin hier voor iedereen tot op de bodem ontleden met daar weer een uitleg over en ga zo maar door en dan heb ik het over jullie allemaal.
Waarom niet gewoon "ja en amen" of gewoon eens sneller begrijpen wat iemand bedoeld, tis eggg niet zo moeilijk hoor


dikke vette +1

forumbezoekers zijn net zo kut als niet forumbezoekers, we zijn immers allemaal mens

*hugs*


Je moeder.


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 13-11-2007 0:12 by Myth of Fury Profiel van Myth of Furyhttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 13 november 2007 0:06 schreef Fusion het volgende:
Christenen hebben t moeilijk met de lyrics van veel teksten. En das moeilijk, want ik luister bijna alle genres muziek en 1 van mijn grote liefdes is metal, en daar zit veel satanisch en occult gedachtengoed in, en dat luistert niet errug prettig voor mij zeg maar.
Edoch, iedereen weet wat Deicide zoal uitkraamt en de teksten zijn regelmatig best te volgen, maar heer Santola (of hoe hij precies heet) vond het als Christen geen probleem om tot die band toe te treden. Al was het niet van lange duur.



BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 13-11-2007 0:13 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 13 november 2007 0:04 schreef Judge M. het volgende:
Wat een ontzettend stomme vraag


Nou nee, want die gast hier blijft gewoon bij zijn eigen standpunt en jullie kunnen hem niet overhalen dat hij jullie gelijk gaat geven...want als je als zijlijner alles zo'n beetje hier leest, ziet het er namelijk zo uit.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-11-2007 0:14 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 november 2007 0:04 schreef blonde rockgod het volgende:
Ik word een beetje moe van jou ja... Ik ga nu voor de laatste keer uitleggen wat ik bedoel:

Haha, als je in plaats van moe worden gewoon eerder ingaat op wat ik zeg, in plaats van alleen maar "je lult je eruit", "bullshit" en "dat heb ik al gezegd" te zeggen. Ik ben zelf vast geen lichtend voorbeeld voor wat dan ook, maar ik probeer het wel goed te doen.

En ik meen het echt, ik probeer je echt niet op de kast te jagen.
quote:
De stelling van Fusion dat het mis gaat als mensen denken wat Gods wil is en het mis hebben impliceert dat je kan weten wanneer mensen het mis hebben in het geval van Gods wil, en ik zou graag weten hoe je dat dan kan zien / merken / weten.......

Zoals ik al zei; Dat impliceert het maar ten dele, je kunt die uitspraak ook doen zonder dat je daadwerkelijk hoeft te kunnen weten of die persoon gelijk heeft. Sterker nog, ik denk dat Fusion gelooft dat alleen God kan weten of die persoon gelijk heeft.

Een simpele metafoor; Ik kan met geen mogelijkheid voorspellen of een politicus die ik net ken daadwerkelijk gaat doen wat hij zegt te gaan doen. Maar ik kan wel zeggen dat áls hij niet gaat doen wat hij zegt hij daarmee hetgene waar hij zegt waar hij voor staat ten nadele is.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 13-11-2007 0:14 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 13 november 2007 0:08 schreef Myth of Fury het volgende:
Kun je even uitleggen (liefst door te ontleden) hoe je dit bedoeld?

Ja ik hyve het wel door..om discussies te voorkomen


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 13-11-2007 0:18 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

Zo, welterusten dan maar


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 13-11-2007 0:28 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 13 november 2007 0:14 schreef ZelThoR het volgende:
Haha, als je in plaats van moe worden gewoon eerder ingaat op wat ik zeg, in plaats van alleen maar "je lult je eruit", "bullshit" en "dat heb ik al gezegd" te zeggen. Ik ben zelf vast geen lichtend voorbeeld voor wat dan ook, maar ik probeer het wel goed te doen.


En ik meen het echt, ik probeer je echt niet op de kast te jagen.



In plaats om de betweter proberen te wezen had je ook kunnen lezen wat ik al meerdere keren had uitgelegd
quote:

Zoals ik al zei; Dat impliceert het maar ten dele, je kunt die uitspraak ook doen zonder dat je daadwerkelijk hoeft te kunnen weten of die persoon gelijk heeft. Sterker nog, ik denk dat Fusion gelooft dat alleen God kan weten of die persoon gelijk heeft.


Mooi dat je denkt voor anderen, maar hij beweert toch echt stellig dat mensen het mis kunnen hebben, daarmee impliceert hij naar mijn mening dat hij kan weten wanneer dat dan is. Hij doet geen loze uitspraak, maar weerlegt de andere stelling met een eigen stelling.

quote:

Een simpele metafoor; Ik kan met geen mogelijkheid voorspellen of een politicus die ik net ken daadwerkelijk gaat doen wat hij zegt te gaan doen. Maar ik kan wel zeggen dat áls hij niet gaat doen wat hij zegt hij daarmee hetgene waar hij zegt waar hij voor staat ten nadele is.


Bedoel je niet:

Ik kan met geen mogelijkheid voorspellen of een politicus die ik net ken daadwerkelijk gaat doen wat hij zegt te gaan doen. Maar ik kan wel zeggen dat áls hij niet gaat doen wat hij zegt, hij daarmee hetgene waar hij zegt voor te staan ten nadele is.





[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 13-11-2007 0:32]



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-11-2007 0:39 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 november 2007 0:28 schreef blonde rockgod het volgende:
In plaats om de betweter proberen te wezen had je ook kunnen lezen wat ik al meerdere keren had uitgelegd

Dat probeer ik niet, en mijns inziens heb je eerder niet uitgelegd waar ik om vroeg. Het staat je vrij om het tegendeel te laten zien.
quote:
Mooi dat je denkt voor anderen, maar hij beweert toch echt stellig dat mensen het mis kunnen hebben, daarmee impliceert hij naar mijn mening dat hij kan weten wanneer dat dan is. Hij doet geen loze uitspraak, maar weerlegt de andere stelling met een eigen stelling.


Evenals jij interpreteer ik wat iemand zegt, dat is niet denken-voor-anderen.

Waarom moet je kunnen voorspellen wanneer iemand het mis heeft om te zeggen dat de mogelijkheid bestaat dát iemand het mis heeft op een willekeurig moment?
quote:

Bedoel je niet:

Ik kan met geen mogelijkheid voorspellen of een politicus die ik net ken daadwerkelijk gaat doen wat hij zegt te gaan doen. Maar ik kan wel zeggen dat áls hij niet gaat doen wat hij zegt, hij daarmee hetgene waar hij zegt voor te staan ten nadele is.

Nee, dat bedoel ik wél

En je mag er ook op ingaan hoor, i.p.v. het alleen te herhalen. Dat deed ik zelfs, en ik verkondig alleen onzin.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 13-11-2007 0:40]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 13-11-2007 0:46 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 13 november 2007 0:39 schreef ZelThoR het volgende:
Dat probeer ik niet, en mijns inziens heb je eerder niet uitgelegd waar ik om vroeg. Het staat je vrij om het tegendeel te laten zien.


Dan verschillen we hier van mening
quote:

Evenals jij interpreteer ik wat iemand zegt, dat is niet denken-voor-anderen.


Jij interpreteert wel erg ver dan...
quote:

Waarom moet je kunnen voorspellen wanneer iemand het mis heeft om te zeggen dat de mogelijkheid bestaat dát iemand het mis heeft op een willekeurig moment?


Ten eerste voorspelde hij niets, hij beweerde dat mensen het mis hebben... ten tweede bestaat volgens hem de mogenlijkheid niet, voor hem is het een feit...
quote:

Nee, dat bedoel ik wél



Oh, sorry, dan was het dus gewoon een kromme zin?
quote:

En je mag er ook op ingaan hoor, i.p.v. het alleen te herhalen. Dat deed ik zelfs, en ik verkondig alleen onzin.


Ik ga er ook op in.... Maar snap je niet dat ik nu moe van je ben? Je gaat maar lekker verder met je onzin



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-11-2007 0:59 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 november 2007 0:46 schreef blonde rockgod het volgende:
Dan verschillen we hier van mening

Laat maar zien waarom dan.
quote:
Jij interpreteert wel erg ver dan...

Niet verder dan jij, maar het was wel duidelijk dat we daar niet uit komen.
quote:

Ten eerste voorspelde hij niets, hij beweerde dat mensen het mis hebben... ten tweede bestaat volgens hem de mogenlijkheid niet, voor hem is het een feit...

Hij beweerde dat ALS (=mogelijkheid) mensen het mis hebben en ze dus eigenlijk helemaal niet de wil van God uitvoeren het SOWIESO (=zekerheid) misgaat.

Ik neem aan dat die mogelijkheid bestaat, ofwel omdat er geen God is en ze het dus sowieso fout hebben (dan wordt het overigens zoals jij goed opmerkt een feit), ofwel omdat er wel een God is maar ze bij elkaar gehallucineerd hebben dat ze goed zitten (dan blijft het een mogelijkheid).

Die zekerheid is het zwakke punt in zijn stelling. Vanuit de gedachte dat zijn God dingen wil die ik niet wil bestaat die zekerheid voor mij zeker niet.

Binnen zijn geloof klopt die uitspraak echter volledig. Hij gelooft dat God=goed, dus de uitvoering van de wil van God moet wel goed zijn en het niet uitvoeren van de wil van God moet wel fout zijn.
quote:

Oh, sorry, dan was het dus gewoon een kromme zin?

Krom? Vast. Heb jij er iets aan veranderd dan? Ik begrijp het in ieder geval even goed als voorheen.
quote:
Ik ga er ook op in.... Maar snap je niet dat ik nu moe van je ben? Je gaat maar lekker verder met je onzin

Ik bedoelde dat je op de hele stelling in zou kunnen gaan, maar dat hoeft eigenlijk ook helemaal niet. Je had hierboven al genoeg gezegd en ik heb blijkbaar niet gezien dat je het aangepast hebt (wel een paar keer geprobeerd). Mijn fout.

Enne, nu pas moe?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 13-11-2007 9:03 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 13 november 2007 0:12 schreef Myth of Fury het volgende:
Edoch, iedereen weet wat Deicide zoal uitkraamt en de teksten zijn regelmatig best te volgen, maar heer Santola (of hoe hij precies heet) vond het als Christen geen probleem om tot die band toe te treden. Al was het niet van lange duur.
Zijn geloof is ongetwijfeld sterker dan dat van mij. Ik zou het niet kunnen om de muziek voor onder dat soort teksten te spelen.

Maar goed, dat gezegd hebbende. Ik had hoop op een normale discussie in het desbetreffende topic. Vervolgens ontvang ik op een paar uitzonderingen na, alleen maar 1 grote stroom van ellende. Varierend van feiten over misstanden in de Christelijke religie tot grove taal taal en kotssmileys. Wat mij opvalt is dat de mods dat toelaten, maar goed. Op die paar uitzonderingen na kan ik zeggen dat de rest het niveau en het respect heeft van een amoebe. Ik heb ieder zijn vragen geprobeerd te beantwoorden, maar de meeste van jullie willen helemaal geen serieuze vragen stellen (laat staan serieuze antwoorden krijgen) maar alleen maar modder smijten op mijn overtuiging.

Dit is jammer, want voor de rest luister ik nu ruim 20 jaar naar metal (heb ik concerten meegemaakt waar menig beginnend metalhead alleen maar van kan dromen ) en vind ik de metalscene verder altijd erg vriendelijk. Nu weet ik ook wel dat forumgedrag altijd een paar tandjes onder het niveau van werkelijk gedrag ligt, maar toch. Jullie hebben je niet van je beste kant laten zijn, respect en verdraagzaamheid onder het nulpunt. Ik ga daarin te veel mee en besluit dan ook niet meer in dit topic te posten.

Voor serieuze vragen over God, zie 'mijn dikke donald duck' zoals iemand de Bijbel hier noemde, vraag het Hem zelf eens met een oprecht hart, of drop me een serieus bericht.

Als jullie dit bericht lezen, en je stroom van belachelijkmakerij over is... zie ik jullie graag verder in de topics over metal en andere muziek. Ik heb liever dat jullie mijn band afkraken in 'Laat je eigen band eens horen' of dat jullie reageren op mijn advertentie voor een zanger(es).

[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 13-11-2007 9:10]


When your people matter, menstrual health matters


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 13-11-2007 10:57 by hellhun Profiel van hellhun

Wie neemt nou een text van een metal song serieus?
Laat de muziek spreken


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-11-2007 11:01 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 13 november 2007 9:03 schreef Fusion het volgende:
Zijn geloof is ongetwijfeld sterker dan dat van mij. Ik zou het niet kunnen om de muziek voor onder dat soort teksten te spelen.

Maar goed, dat gezegd hebbende. Ik had hoop op een normale discussie in het desbetreffende topic. Vervolgens ontvang ik op een paar uitzonderingen na, alleen maar 1 grote stroom van ellende. Varierend van feiten over misstanden in de Christelijke religie tot grove taal taal en kotssmileys. Wat mij opvalt is dat de mods dat toelaten, maar goed. Op die paar uitzonderingen na kan ik zeggen dat de rest het niveau en het respect heeft van een amoebe. Ik heb ieder zijn vragen geprobeerd te beantwoorden, maar de meeste van jullie willen helemaal geen serieuze vragen stellen (laat staan serieuze antwoorden krijgen) maar alleen maar modder smijten op mijn overtuiging.

Dit is jammer, want voor de rest luister ik nu ruim 20 jaar naar metal (heb ik concerten meegemaakt waar menig beginnend metalhead alleen maar van kan dromen ) en vind ik de metalscene verder altijd erg vriendelijk. Nu weet ik ook wel dat forumgedrag altijd een paar tandjes onder het niveau van werkelijk gedrag ligt, maar toch. Jullie hebben je niet van je beste kant laten zijn, respect en verdraagzaamheid onder het nulpunt. Ik ga daarin te veel mee en besluit dan ook niet meer in dit topic te posten.

Voor serieuze vragen over God, zie 'mijn dikke donald duck' zoals iemand de Bijbel hier noemde, vraag het Hem zelf eens met een oprecht hart, of drop me een serieus bericht.

Als jullie dit bericht lezen, en je stroom van belachelijkmakerij over is... zie ik jullie graag verder in de topics over metal en andere muziek. Ik heb liever dat jullie mijn band afkraken in 'Laat je eigen band eens horen' of dat jullie reageren op mijn advertentie voor een zanger(es).
Je bent net zo'n jankerd als Judge M ...


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 25-11-2007 16:22 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl



“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 25-11-2007 16:38 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 25 november 2007 16:22 schreef Wansmaak het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=hjFYt_PZROI


Zo kan het ook!

Tegen de tijd dat we de 5de dimensie binnentreden, worden zij wellicht opgenomen door de volkeren van Planeet X oftewelde de geheimzinnige tiende planeet


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 25-11-2007 16:52 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

Witte Huis gaat samenwerking met aliens aankondigen?
Saturday, 29 September 2007
BERKELEY SPRINGS, VS - Brian Ladd, een persoon die visioenen zegt te hebben, heeft na zijn visioen van een Flying Triangle nu ook een Grey getekend. Naar zijn zeggen zijn meer dan 4000 dromen al uitgekomen. In zijn nieuwe visioen noemt hij ook een aantal getallen.
De 38-jarige man krabbelt al bijna 4 jaar zijn visioenen op papier, samen met woorden en getallen die hij binnenkrijgt. Ook heeft hij de CIA geholpen bij het opsporen van mensen. Hij verdient hier naar zijn zeggen geen geld mee. Het archief met zijn tekeningen is op zijn site te zien.

Eerder dit jaar kreeg hij in een visioen door dat de droom met "6000" belangrijk zou zijn. Op 19 september kreeg hij een openbaring van een Flying Triangle en de woorden: "6, 6, 6. White House makes announcement to change world. 6000. red white an blue".

Op 23 september kreeg hij meerdere visioenen binnen, wat hem zeer angstig maakte. Ladd zegt: "All dreams from last night were related and the number 6000 might mean more than just the DD number. It was a very scary event and I did my best to record it...if there is really life out there trying to contact us, I believe this is what she looks like."



Hij zegt dat hij opeenvolgende visioenen kreeg. De volgende teksten ontving hij:
"No dream - blue face, all female - white skin, mark in hand is from them, UV light shield".
"10.24.88 drive system is a transmitter IONS -- 72"
"the saw, the launch -- 425370510 26934253, call 6000 now, do not be afraid, ??? home, 6000"
"Adam turns 6000 - Ohare, NSTAR engine is the key to communication -- HK, 6000, 6 6 6, 338 love"


Komt overeen met Xersons theorie
Het is frappant te zien, dat het overeenkomt met de Xerson theorie in het boek De komst van de Elohimschepen, waarin de bijbel grondig bestudeerd is en tot de conclusie is gekomen dat de satan gevallen engelen zijn (Openbaringen 12 : 7), die buitenaards van afkomst zijn. In feite was de "oorlog in de hemel" een ruimte-oorlog waarbij de grey op planeet aarde geworpen werden. Aldaar zegt de bijbel dat hij alsnog de macht over de aarde wil ovenemen.



De Here Jezus, die met hemelvaartsdag omhoog steeg een wolk in, die de ruimte invloog (Handelingen 1:9), was de Zoon van God, welke ook terug komt vanuit de ruimte met vele schepen, en een groep uitverkorenen meeneemt de hemel in, maar ook de aarde zelf wordt vernieuwd (Marcus 13:26). In Johannes 8:21 zegt Jezus zelfs: "Gij zijt van beneden, Ik ben van boven; gij zijt van deze wereld, Ik ben niet van deze wereld.". Ook hadden hij en zijn volgelingen een UFO-encounter. In Matthéus 17 staan Jezus en zijn discipelen op een berg wanneer een lichtgevende wolk overvliegt waar een stem uitkomt die zegt: "Dit is Mijn Zoon Mijn geliefde, hoort naar Hem". Ook verschijnen daar Mozes en Elia, twee mensen die eerder in de bijbel met lichaam en al in een wervelwind opgestegen waren naar de ruimte. Mozes en Elia gaan de lichtgevende wolk in, die omhoog schiet de ruimte in.


Er is ook te lezen dat buitenaardsen zich onder ons zullen vermengen. In Daniel 2 krijgt Daniel een visioen waarin gezegd wordt dat er wezens zich onder ons zullen vermengen om de heerschappij van de antichrist voor te bereiden: "Dat gij gezien hebt ijzer vermengd met kleiachtig leem, betekent: zij zullen zich door huwelijksgemeenschap vermengen, maar met elkander geen samenhangend geheel vormen, zoals ijzer zich niet vermengt met leem."


Aliens zijn gevallen engelen
Er wordt volgens de theorie duidelijk gesteld dat de gevallen engelen, de grey, contact zoeken met overheden om de Nieuwe Wereld Orde over te nemen. "Onze strijd is niet gericht tegen mensen maar tegen hemelse vorsten, de heersers en de machthebbers van de duisternis" (Efeziers 6:10).


Het getal 666 in Brian Ladds visioen duidt op het getal van het Beest. Jeremia zegt dat het wezens betreft, die er al waren voor de mensheid: "Zie, Ik breng over u een volk van verre , o huis Israëls, luidt het woord des HEREN; een volk van eeuwen is het, een overoud volk, een volk, waarvan gij de taal niet kent en de spraak niet kunt verstaan" (Jeremia 5:15).

"En het maakt, dat aan allen, de kleinen en de groten, de rijken en de armen, de vrijen en de slaven, een merkteken gegeven wordt op hun rechterhand of op hun voorhoofd, [en] dat niemand kan kopen of verkopen, dan wie het merkteken, de naam van het beest, of het getal van zijn naam heeft. En het getal is 666"


Dat maakt duidelijk wat er met deze zin in Ladds visioen bedoeld wordt: ""No dream - blue face, all female - white skin, mark in hand is from them, UV light shield". Dat het merk wat in onze handen van hen komt, duidt erop dat het de Antichrist, de grey, is wat zich zal laten zien.


Witte Huis gaat samenwerking met aliens aankondigen
"Adam turns 6000 - Ohare, NSTAR engine is the key to communication -- HK, 6000, 6 6 6, 338 love":
OHare kan duiden op de vliegende schotel die bij O'Hare airport was gezien door vliegveldpersoneel. Er zal een nieuw communicatiemiddel getoond worden die ons met andere planeten kan laten communiceren. 666 is het getal van het beest. Er bestaat een genootschap genaamd Skull & Bones waar Bush en consorten lid van zijn. Dit wordt gekenmerkt door het duivelsgebaar wat ze veelvuldig maken.



Dit in combinatie met: "6, 6, 6. White House makes announcement to change world. 6000. red white an blue", kunnen we concluderen dat de gevallen engelen met skull & bones samenwerken om een wereldverandering teweeg te brengen. Dat er 6-6-6 bij de hoeken van De Flying Triangle staat, duidt erop dat deze UFO's vervoersmiddelen van de Grey zijn. In een onlangs verschenen filmpje op CNN is zelfs een soort van Grey te zien in een reflectie in het raam.




Als de Xersontheorie klopt, zal het Witte Huis binnenkort bekend maken dat ze met "Buitenaardse vrienden" samenwerken, of er wordt een fake-wederkomst van Christus in scene gezet met hen. Deze "Buitenaardse vrienden" zijn echter niemand anders dan het 666-beest uit de aarde (Openbaringen 12).


Voor de christenen is er echter redding: "Want de Here zelf zal op een teken, bij het roepen van een aartsengel en bij het geklank ener bazuin Gods, nederdalen van de hemel, en zij, die in Christus gestorven zijn, zullen het eerst opstaan; daarna zullen wij, levenden, die achterbleven, samen met hen op de wolken in een oogwenk weggevoerd worden, de Here tegemoet in de lucht, en zó zullen wij altijd met de Here wezen." (1 Thess. 4:16). Hebt geloof in de Here Jezus.[/color]
Bron.
Lees de komst van de Elohimschepen
Briansprediction.com

[Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 25-11-2007 16:55]


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 25-11-2007 17:06 by Cadaveria Profiel van Cadaveria



Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen