|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: http://www.leidenuniv.nl/mare/2003/21/brieven.html http://www.leidenuniv.nl/mare/2003/22/brieven.html Best vermakelijk om de brieven over en weer van hoogleraren op dit punt te lezen, aanrader voor degene die het onderwerp interessant vinden! [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 06-11-2007 20:24] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Nogmaals hier een heel andere kijk op al deze theoriën en logischer lijkt mij>>>ben nog steeds op zoek naar vanalles. Trouwens al gehoord van de Superstorm die eraan komt? Dit valt allemaal weer samen met de onderstande links, tenminste als je er al genoeg over hebt gelezen en weet waar het om gaat quote: [edit] En als je geen zin hebt om al deze links aan te klikken ga je hierheen: http://www.atlantis2012.com/index.php staat al genoeg op om even mee te beginnen. [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 08-11-2007 21:25] |
|
quote:Als ik mij niet vergis zijn er drie vage verwijzingen naar een jezus rond 'die tijd' in 'die regio'. Geen is echter echt concreet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Er zijn aanwijzingen voor een hoop Jezus types van rond die tijd. Jezus was niet de enige monotheistische profeet uit die periode. Er zijn volgens mij vrij concrete aanwijzingen voor het bestaan van Jezus zelf, maar ook van een hoop van zijn concurrenten. Waar geen echte duidelijkheid over is, is of Jezus echt Jezus was, of een profeet waarin de ideeen van allerlei profeten uit die periode zijn samengevoegd. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 08-11-2007 23:05] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Hehehe, ja, gaaf. Ik had met m'n ouwe band al jaren een nummer getiteld 2012. Sterker nog, onze laatste plaat 40 minutes to impact gaat daar voor een groot deel over. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: En wat vind je zelf van dit onderwerp dan? Ik neem aan dat als je er muziek over maakt dat je er ook wel een kern van waarheid in ziet, toch? Eens kijken of er wat te luisteren valt op jullie site |
|
Ik weet er vrij weinig van af, ik heb de teksten niet geschreven. Ik vond het wel interessante materie, maar ik heb me er verder nooit in verdiept. Ik zal eens wat links van je aanklikken. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ja doe maar eens, als je er een beetje in mee kan gaan geeft het een heel andere kijk op het leven, ok ik ben nu weer een beetje getemperd qua zoeken, want ik weet nu alles zo'n beetje wel en ik kan alleen maar afwachten of er daadwerkelijk iets gaat gebeuren. Pfoeh ik voel me al bijna een Jehova's getuigen ofzo die mensen probeert te bekeren |
|
quote: Weet je? Ik was ook altijd op zoek naar van alles, totdat ik op deze website kwam, toen werd me ineens een hoop duidelijk! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Hahaha, heersend! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ik denk nu gaat het komen |
|
quote: Logischer... Al eens gedacht aan een Scientology lidmaatschap? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: "Wat je niet ziet, bestaat niet" gebruikte ik als metafoor voor waarneming. Ik poogde slechts te zeggen dat er in het verleden niet zelden een idee als idioot en/of onmogelijk werd gehouden, omdat het (nog) niet waargenomen was. Sterker nog; door je zo te focussen op het woord 'zien', is de strekking van mijn post allicht langs je heen gegaan Namelijk dat uitgaan van het ontbreken van bewijs hetzelfde is van het ontbreken van het bestaan van datgene, dat niet-bewezen zou moeten worden door het ontbrekende bewijs, enigszins dogmatisch te noemen is. ( die zin) ------------ Zijsprong: 2012 is het nieuwe 2000 of 1999.... Er moet iets blijven om naar uit te kijken Waarom zouden de Maya's gelijk hebben en de Jehova's niet.... ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Tsja, vraag het een maya, zou ik zeggen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Als je leven te weinig inhoud heeft moet je het niet vullen met deze onzin ... |
|
quote: Nee dank je, ik blijf liever lekker individueel bezig met mn onderzoekjes Tom Cruise heeft overigens al plannen voor een schuilkelder: http://www.grenswetenschappen.nl/permalink.asp?grens=1431 |
|
quote: Als jou leven te weinig inhoud heeft, val mij er dan niet mee lastig. Dit is een forum en op een forum worden discussies gevoerd over wat dan ook, en als ik zoiets allemaal lees kan ik het er ook in bepaalde topics over hebben. Van mij hoef je die dingen die ik hier post niet te lezen of er een reactie bij te zetten, maar je vind het toch blijkbaar wel interresant genoeg, zoniet dan ben je gewoonweg er op uit om iemand te tieren, over weinig inhoud in je leven gesproken [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 09-11-2007 21:13] |
|
quote:Het is idd een forum, dus mag ik mijn mening er over geven. Ten eerste is die zogenaamde superstorm ontzettende bullcrap, elke vooraanstaande meteoroloog pist er van in zijn/haar broek. Ten tweede lijkt het me niet dat als er zo'n storm door een godheid of andere waanbeelden op ons afgestuurd word, het dan ene storm zou zijn die slechts een erg klein plekje van de wereld raakt Dus niet alles geloven wat er op een websiteje gepost wordt, dat is namelijk niet "onderzoeken of er meer is" maar dat is gewoon naïef zijn en alles geloven wat er geschreven wordt. |
|
quote: Ok dan nu even dit, ik schijt in elk geval niet in mn broek van een storm, ik denk niet dat het een 1 of andere Godheid is die dit op ons af zou sturen en ik geloof niet alles wat op websites staat even zo als in een boek oei maar dan nu, hoe zit het dan wel?!?!? Wel, ik kijk overal heel nuchter tegenaan, kan ook de humor rondom dit alles zien, ik ga niet van schrik boven op mn stoel staan als ik iets aangrijpelijks lees...daar ben ik namelijk te droog voor . Je zou het zo kunnen stellen: Wargghhhh roepen ze VUURRRRR, iedereen rent naar buiten, natuurlijk geen brand te bekennen, maar goed niemand weet het zeker, wel dan zie je mij dus als laatste van mn stoel springen of anderzijds zal ik eens gaan checken waar deze brand zou moeten wezen..tot zover mij een beetje beschreven in een paniek situatie , net zoals ik naar iemand kijk die iemand anders in de bek loopt te schijten..daar heb ik dus totaal geen gevoel bij, net zo min alsdat iemand naast me loopt te kotsen en ben net lekker aan het eten..gewoon door eten of blablabla..kan wel eeuwig doorgaan, ik ben dus een totaal suf type dat nergens iets om geeft, waar anderen dus heel overdreven op reageren. Waar ik me dan weer wel aan kan ergeren (ja ergens bestaat dat ook in mij )is dat mensen zoals jij al van allerlei dingen uitgaan (zoals je bij mij van dingen uitgaat), die dus niet zo zijn en als jij dit onzin vind allemaal is dat best,jou mening, daar lig ik dus niet van wakker Duschhhh voor dingen die ik op sites lees kan ik dan wel over na denken en heb het er graag met meerdere over om dus ook hun mening hierover te horen, maar om nu gelijk helemaal panisch te worden en me eraan vast te klampen Neeeehhhh...zoals ik al eerder zei, ik vind alles wel interresant en tot nu toe is dit het interessantste wat ik ben tegengekomen als je het over theoriën hebt, maarrrr 1 goede raad: je weet totaal niet waar het over gaat anders zou je niet over een God/waanbeeld beginnen....lees het eerst eens allemaal en ga het dan bij elkaar plakken want deze dingen gaan niet alleen over u.f.o.'s, goden, monsters, geesten etc... [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 09-11-2007 21:51] |
|
quote: rofl, Niburu artikelen. We are dealing with Star Wars. It involves the combination of chemtrails for creating an atmosphere that will support electromagnetic waves, ground-based, electromagnetic field oscillators called gyrotrons, and ionospheric heaters. En zo. Ja, het gaat mij allemaal wat te ver hoor, maar ik kan me voorstellen dat het een leuke hobby is. Maar ik moet afsluiten, volgens mij hebben de satellieten me weer gelokaliseerd. |
|
quote:Zet je aluminium hoedje maar vast op! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Leuk en aardig al dit geneuzel, maar de enige overeenkomst met het christendom is het waarheidsgehalte... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ik heb me al voordat ik Christen was altijd al verbaasd hoe stellig mensen beweren dat God niet bestaat When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik over het omgekeerde.. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 12-11-2007 13:51] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |