|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Volgens mij was dat een terroristische aanval [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 08-09-2005 10:16] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: ik zei ook de hoofdoorzaak ik zei niet dat alle oorlogen gaan over religie maar 9 van de 10 wel SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Niet op jouw persoonlijk hoor maar ik vind de meeste antwoorden van de antis hier even kortzichtig als van de christenzieltjes zelf. mvg wk10 |
|
Ik heb mn zegje gedaan. Seek and thou shall find...prettige dag allemaal! Groetjes |
|
So man. Je hebt zooo gelijk. Ik ren gelijk naar de dichtsbijzijnde kerk! |
|
quote: Laten we even voorop stellen de de "kerk" gewoon de grootste sekte is van de wereld. Verder zijn sommige argumenten wel kortzichtig maar ipv met goede argumenten te komen quoten ze altijd de bijbel. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Prettige dag nog! Ben toch benieuwd als je met terminale kanker op je sterfbed ligt of je er dan nog het zelfde over denkt. God heeft het zo gewild... Bazzio Attacks!!! |
|
quote:M'och, ik heb geprobeerd om zinvolle discussie op te starten, maar iemand die alleen maar bijbelpassages hanteerd en die als feit ziet, daar kun je niets mee beginnen. Dat zijn mensen die imho gelijk staan aan radicale moslims; mensen die maar 1 way of life kennen en die zich daardoor verheven boven anderen voelen. |
|
quote:...en ik ook GODVERDOMME! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: beetje zwak eerst dom gaan quoten uit de bijbel en als wij je even wat vragen dan snel ertussen uit knijpen..typisch SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Euhm, mag ik je even op het feit wijzen dat de bijbel voordat de drukpers uit werd gevonden vele honderden jaren met de hand werd overgeschreven. het lijkt me vrij logisch dat de moniken die dat werk deden best het een en ander zouden kunnen wijzigen zodat de boel een wat minder rommelige indruk zou maken. Of dat er lui waren die hun visie op het jesus-verhaal even in de bijbel wouden verwerken terwijl ze toch al bezig zijn met het overschrijven. Dat boek is, zelfs al zou er een kern van waarheid in zitten, zo subjectief als maar kan. Edit: typtyfus [Dit bericht is gewijzigd door slome op 08-09-2005 10:27] |
|
En jullie geloven zeker allemaal in het grote Darwin-Sprookjes-boek? |
|
quote: Christenen gaan er voor het gemak (oogkleppen) altijd vanuit dat hun "argumenten" onfeilbaar zijn. |
|
quote: signature |
|
quote: Darwin is voor jouw wat voor ons de bijbel is SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ik geloof in wetenschap, natuurkunde en scheikunde. Keiharde (aangenomen ) feiten. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: 777 neemt het idd nogal letterlijk. Maar verder denk ik wel dat er in mooie dingen in de bijbel staan (kheb hem nog nie gelezen). Mischien moet je het soms wat meer benaderen als poëzie ofzo. Niet te letterlijk, das idd radicaal. mvg wk10 |
|
quote: Voor de evolutietheorie zijn duidelijke bewijzen te vinden, misschien is dat een goede motievatie om deze theorie iig wel serieus te nemen Edit: [Dit bericht is gewijzigd door slome op 08-09-2005 10:33] |
|
quote: Die onderbouwde zijn verhalen tenminste .. |
|
quote:Ik geloof nergens in. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
de Bijbel moest al 2000 jaar geleden geüpdatet worden zou het nog willen van waarde zijn vandaag de dag signature |
|
Ik geloof in misantropisme en post-apocalyptisch nihilisme. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 08-09-2005 10:32] |
|
quote: Ik geloof... dat ik een woordenboek ga opzoeken. Bazzio Attacks!!! |
|
"For fuck sake that dick cunt shit fuck face ballsack fag cunt gay niggers uncle just robbed my shit" "If that fucking dick cunt shit fuck face ballsack fag cunt gay niggers uncle comes round here again im gonna slap him with the dick hand" Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |