|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vol, dus: Schaep, is The League Of Gentlemen net zo'n geweldige tip alsdat little britain was? |
|
quote: The League Of Gentlemen is heel anders dan Little Britain, maar ik vind het echt enorm gaaf! http://www.leagueofgentlemen.co.uk/ quote: Zeker de moeite waard om eens te bekijken! |
|
Check, ik zal eens wat proberen te downen. Thanks. |
|
Laat me maar weten wat je ervan vindt, ik ben benieuwd! De film (The League Of Gentlemen's Apocalypse) vind ik trouwens wel minder dan de serie, zoals vaak het geval is. Zie bijvoorbeeld Guest House Paradiso. Wel leuk hoor, maar niet zo leuk als de serie. |
|
En bean. Daarom zie ik zo'n blackadder film ook niet zo zitten. Ah, ik vind zojuist serie 1 t/m 3 op het net. *klik* |
|
quote:Heb hem vorige week ook gezien, had er inderdaad meer van verwacht. Niet slecht, maar de serie is leuker. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Sinds 2 weken is My name is Earl op tv en dat vindt ik wel een grappige tv-serie. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ja, die volg ik ook, zeker leuk en ik hoop dat het nog beter wordt. Schijnt in de usa op het tijdstip uitgezonden te worden waar voorheen friends zat. En daar slaat het aan. |
|
Vanaf volgende week komt de serie Sensitive skin op de nederlandse tv, zag ik vanavond op tv. Hierin speelt oa Joanna Lumley (patsy stone uit absolutely fabulous). Ik weet alleen niet op welke zender. Blijkbaar draait de serie al op canvas. http://www.fmradio.be/new/nieuws.php?id=37135 |
|
Vrijdag dubbele aflevering van LOST, tevens de laatste van seizoen 2. Geer, ik kom rond 20:00 uur die kant op met bier und chips Bruce Banner |
|
Is er hier iemand die ook naar de Canvascrack kijkt? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Beste aflevering van Lost. |
|
Onlangs seizoen twee van 'The 4400' gekocht. Ben benieuwd, wordt vast weer smullen! Iemand enig idee wanneer seizoen twee van Prison Break begint? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Drieweegs heersch! Hier wacht ik al behoorlijk lang op! |
|
quote: 21 augustus. |
|
Op dit moment op Net 5: Beavis and Butthead film |
|
Voor TV shows, gebruik deze calender. Dit zijn de amerikaanse uitzendtijden, maar als je een beetje bekend bent op het internet. Dan heb je er wel wat aan http://www.pogdesign.co.uk/cat/ "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ben net bij disk 2 van seizoen 2. Had tot voor kort nooit van de serie gehoord (kijk niet zoveel TV) en heb het hele zooitje gedownload. Heb toch al 8 DVDs gekeken nu... Klopt het dat seizoen 3 in oktober komt? En is dat op een NL zender, of eerst in de USA? |
|
quote:Seizoen 3 begint eerst in de VS in oktober. Maar goed, je hoeft dus niet op een nederlandse zender te wachten dan www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Ah, danku. Op mijn eerste werkdag na de vakantie dus Ehm, maar het is dus op maandag? Argh, dan moet ik er wel aan denken dat het dus nu op een andere dag is... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Hopelijk wordt het net zo goed als het eerste seizoen. Maar ik ben bang van niet. Seizoen 1 was nog spannend omdat ze nog moesten ontsnappen. Maar ja we zullen zien. Ik moet trouwens maar eens beginnen aan mijn 24 seizoen 2 box. |
|
nog meer mensen die dat gaaf vinden?kan ik me voorstellen. geniaal Suck my piss |
|
My name is Earl is ook geniaal.. 21:00 uur maandag RTL 5 SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Loopt hij nu altijd met een Black Russian rond.. Overgestelde van The DUDE...met zijn White Russians? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
toch nog wat quotes er tegen aan. Y'see, Ricky started off as a little shitspark from the ol' shitflint that eventually grew into a shitbonfire, and driven by the winds of his monumental ignorance, grew into a raging shitfirestorm. If I marry Barb, I'll have total control of Sunnyvale, and then I'll be able to unleash a shitnami tidal wave that will extinguish Ricky and his shitflames forever. And with any luck, he'll drown in the undershit of that wave...shitwaves". "Shit clock's tickin'." "We got the key to shitty city, Ran, and Julian's the muscular mayor". "You boys have loaded up a hair-trigger, double barrelled shitmachinegun, and the barrel's pointing right at your own heads". http://en.wikiquote.org/wiki/Trailer_Park_Boys Suck my piss |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |