|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ga veel gekleed in lakkleding, en daar horen ook de nodige spikes bij. Ook brute laarzen Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
verkeerd gepost [Dit bericht is gewijzigd door Pandaemonaeon op 12-01-2002 20:33] Godverdommen.. |
|
ik in normale kleding wat lekker zit eigenlijk, lange leren jas, spijkerbroek en metalshirt tenzij ik naar mn werk moet, dan wordt shirt vervangen door nette trui Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: owja ik heb ook nog wel eens me langen leren jas tot de grond aan.. Godverdommen.. |
|
Hehe, mijn standaard outfit is een wijde broek (fout!), witte sneakers (fouter!) en een oud en versleten Brutal Truth of Napalm Death t-shirt (goed!). |
|
In m'n vrije tijd ga ik gekleed in meestal een zwarte broek, en het een of andere zwarte t-shirt, en kisten... standaard mettul loek. Als ik moet werken zie ik er wat netter uit, maar niet eens zo erg... net broekie, truitje, enz. |
|
Uit werken : meestal blouse of nette trui en lange rok Op optredens of op parties : visnetten,strakke zwarte topjes,zwarte jeans of similibroek,lange zwarte rok met ritsen Sieraden : dat is weer een ander topic... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Altijd een zwarte jeans Bijna altijd men combats Bijna Altijd bandshirts MassMörd |
|
Lange lere (zwarte ) jas Altijd zwarte broek soms een of andere gothicbroek altijd (zwarte ) bandshirts/truien Kisten en ook sierade ja.. |
|
jaja mensen dit is een foto van die nieuwe jas van me (shagrath heeft hem ook) hij is nergens te vinden man! maar er is 1 plek te vertrouwen.. WATERLOPLEIN http://www.geocities.com/lettheterrorbegin//mejas.html Godverdommen.. |
|
Volgens mij bestaat er al een topic over dit onderwerp, maar ik kan hem even niet vinden. Ik draag meestal levi's 501 en longsleeves. De longsleeves wissel ik in de zomer af door t-shirts of girlie's. Mijn schoenen varieeren nogal. Sportschoenen vind ik wel lekker om te dragen tijdens mijn werk, 't zijn meestal Fila's of Nike's. Als ik niet hoef te werken draag ik meestal laarzen met plateauzolen. the only pleasure is pain |
|
er zijn dus weinig mensen bij die in lak of leer rondlopen.... jammer Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: ik heb ook een lerenbroek en een lange leren jas (matrix stijl) maar ik kleed me nu meer goth ps. ik ga niet in LAK lopen [Dit bericht is gewijzigd door Pandaemonaeon op 13-01-2002 1:22] Godverdommen.. |
|
quote: Lak is wel mooi, maar ik zweet me altijd de tering als ik mijn lakbroek aanheb. the only pleasure is pain |
|
uh, wat is er mis met lak dan? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: dit is myn mening als je een kerel bent.. ben je gek als je in LAK loopt.. dat is voor vrouwen.. Godverdommen.. |
|
oke maar leer zweet ook wel, ja niet zo als lak dan, ik draag dan ook enkel broeken van dat materiaal, anders val ik per avond vele kilos af Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Een nieuw dieet. Draag lak/leer. the only pleasure is pain |
|
quote: en metal is voor mannen zeker? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: NEE! the only pleasure is pain |
|
quote:Niet, o ik dacht voor iedereen, maar ja kleding. Lak kleding vind ik maar niks Zeker niet bij mannen... |
|
quote: nee maar lak is gewoon flikker.. koop dan op ze minst LEER(als je man bent) [Dit bericht is gewijzigd door Pandaemonaeon op 13-01-2002 1:32] Godverdommen.. |
|
quote: YOURE THE MEN!! Godverdommen.. |
|
en wat vindt je dan niks? strakke truitjes en zo? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: ik ? Godverdommen.. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |