|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
ik wil geen kinderen, dus ik heb dat ppobleem niet Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Hier nog één! Maar ALS ,ik zeg ALS!, ALS ik ze op zou moeten voeden, dan zou ik ze wel opvoeden om respect te hebben voor zichzelf en anderen. (voor diegenen die het verdienen!) Maar vanwaar dit onderwerp? Problemen met je ouders, Panda?? |
|
Ik wil ze vooral opvoeden met de beste waarden van het leven zoals het leren gezond eten, dus NIET McDonnalds of zo'n rotzooi, hun vrij laten in het gebruik van canabis, zal ze wel tips meebrengen van wanneer het mag en wanneer niet, hun de goeie muziek leren kennen en vooral geen dwaas speelgoed voor ze kopen zoals een playstation en andere spelconsoles en ze ook meenemen naar optredens wanneer ze zo'n jaar of 7 à 8 zijn. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik zou mijn kinderen fatsoenlijk nederlands leren |
|
Hen zo vroeg mogelijk een metalmuziek gerelateerd instrument in hun klauwuh douwuh!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-01-2002 23:57] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Klaar. (same here, voor het geval Panda ook "same here" niet begrijpt; ook ik wil geen kinderen.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
En wat is leugens over geloof? Ik ben zelf Christelijk, maar zal, mocht ik ooit nog een koter krijgen, het jonk vrijlaten in zijn keuzes daarover. Ga hem boekies geven over alle mogelijke richtingen en hem/haar volledig vrijlaten in een keuze. Al gaat ie Talibannetje spelen in Afghanistan, als ie daar gelukkig van wordt... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
HEIL Rajackar!!! TAAL inderdaad... Ik wil op zich wel kinderen (daar ben ik wel over uit) en hopelijk kan ik ze dan een heidens gedachtengoed meegeven... dus een bewustzijn van hun cultureel/raciaal erfgoed, een antipathie jegens moraliteit (en dus jegens het christendom, 'amongst others'), en een noodzaak om deze planeet te bewaren. EN uiteraard zou ik ze doodgooien met Black Fucking Metal. |
|
quote: Ik sluit mij hierbij aan. the only pleasure is pain |
|
Gewoon met de normen en waarden die je zelf belangrijk vind. Als ze ouder worden kunnen ze het hele pakket alsnog overboord gooien en een andere richting opgaan. Belangrijk is denk ik dat het kind met niet te veel regeltjes opgevoed dient te worden, leert te delen en vooral leert wat humor is Mad Maikie |
|
Eigenlijk moet ik ook helemaal niets hebben van kinderen. |
|
quote:Precies! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: nee hoor myn ouders luisteren RADIO 10 FM!!! Godverdommen.. |
|
quote: ow ow ow wat ben je weer grappig ik maak spelfouten omdat ik op de pc typ en dat gaatnog wel snel.. anders maak ik nooit fouten.. ik zit niks voor niks in mavo/\havo Godverdommen.. |
|
sorry normaal knipoog ik niet naar panda's. Kinderen is denk ik niet iets dat voor mij weggelegd is. en nee, ik wil er niet over praten. (zie een oud, gebroken gezin topic) |
|
Ik denk dat het belangrijkste is, wat ik mijn kinderen zo snel mogelijk zou willen leren, zelfstandigheid. Volgens mij kan hier alleen maar veel positiefs uit voortvloeien. Voor de rest wil ik dus dat ze hun eigen interesses en levenswijze zo veel mogelijk zelf bepalen. Ik als ouder zou dat dus proberen te stimuleren. Een valkuil is natuurlijk dat je normaliter met ze tweeen een kind opvoedt. Dus de partner heeft natuurlijk ook zijn eigen iedeen. Dit allemaal veronderstelt dat ik kinderen wil, krijg. Nu zeg ik nooit, maar niets is zo veranderlijk als de mens. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik wil zeker kindertjes... Een vriendin van me is trouwens vanmorgen bevallen!!! Jippijee!!! Maar over opvoeden... Ik doe er gewoon geen uitspraken over heb er geen verwachtingen over... Een kind wordt toch nooit wat je ervan verwacht... Wil je ze zelfstandig leren zijn... Tuuurlijk, maar niet iedereen kan even zelfstandig door het leven... Iedereen begint aan het opveoden van zijn of haar kinderen met allemaal mooie idealen en raken zo goed als altijd gedesillusioneerd... Ik zie het wel als het zover is, I'll just go with the flow... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: hoe oud was jij ? Godverdommen.. |
|
Morgen 24, waarom? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
damn te oud nee laaaaat maar Godverdommen.. |
|
Ik zou het iig geval beter als mijn ouders doen ..... (das nou niet zo moeilijk ) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Je bent er toch goed uitgekomen hoor... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
ja door een gaatje in een comdoom (grapje hoor nothing personal) Godverdommen.. |
|
quote: Een comdoom nogal... Moet ik eens opzoeken... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik weet niet of ik kinderen wil. Opzich druist het heel erg in tegen mijn principes om nog meer mensen op de wereld te zetten. Wat betreft opvoeding; ik vind dat er heel erg weinig ouders zijn die echt goed met hun kinderen omgaan. Niet dat het uiteindlijk met het kind niet goed kan komen ofzow... maar de meeste mensen verdienen het naar mijn mening niet om ouder te zijn. Hoe ik het zelf zou doen weet ik niet echt. Ik weet wel hoe ik het in ieder geval niet zou doen. Ik barst van de ideeën over hoe het wel en niet goed is. Effe afwachten of ik dat ooit in de praktijk zal kunnen brengen. Dead things grow from deep inside... |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |