![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
dat is heel mooi want ik vind asperges erg lekker. fijn om te weten dat de aanvoer gegarandeerd is!!! ![]() ![]() |
|
Heel apart dat Kwelbeest niet op het land staat om die dingen te steken! ![]() |
|
quote:Ik bouw naast mijn studie steigers en leeg zeecontainers. Werk van ongeveer hetzelfde niveau dus. ![]() Ja ik weet dat ik hap. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Toch zijn er horden incapabalen en door poppetjes gedreven downsydroompjes die op de stembus afkomen. Dat zie ik liever niet. quote:Het populsime en eendeimensionale van de PVV valt reuze mee. Het is echter de linkse media die Wilders en consorten neer wilt zetten als een simplistische mongool. Dit doen ze door slechts zijn, radicale, uitspraken over de islam en allochtonen te belichten. Iedereen die zich een beetje in de PVV verdiept merkt snel genoeg dat dit een serieuze partij is met standpunten over, bijna, alle zaken op de algemene politieke agenda. En dat de PVV niet schuwt om klare taal te spreken over impopulaire ingrepen die volgens hun genomen moeten worden om dit land leefbaar te houden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Ja, de onderklasse van de maatschappij hoort graag sprookjes over luchtkastelen en krijgt graag foutieve informatie over de toekomst voorgeschoteld? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Nogmaals: Ik ben geen democraat. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: 's Middags op straat maakte hij exact hetzelfde grapje. ![]() Over het algemeen vond ik het debat te kort, te beknopt, te geregisseerd (wie met wie over welk onderwerp in debat ging). Ik hou daar niet van. zo wordt het een inhoudsloos wedstrijdje goedgebekt zijn. [Dit bericht is gewijzigd door skarmoon op 16-11-2006 22:10] ![]() |
|
politiek barometer CDA 44 PvdA 32 VVD 21 SP 30 Fortuyn 0 GroenLinks 7 D66 2 ChristenUnie 6 SGP 2 Wilders 4 Partij voor de Dieren 2 EénNL 0 Andere Partijen 0 Dat wordt dus een CDA/PVDA/VVD-coalitie En verder: quote: ![]() |
|
Scheve vergelijking. Dan vond ik dat Wilders veel orgineler was met z'n tsunami ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Ik heb het niet zo op peilingen maar deze ontwikkeling is toch wel erg interessant. Geen 2 partijen die een meerderheid halen en zelfs coalities met 2 grotere (en daar mag de SP nu ook toe gerekend worden) aangevuld met een paar kleintjes lijken me ook geen al te lang leven beschoren. In dat laatste geval heb ik ergens nog de ijdele hoop op een linkse coalitie waarbij het CDA als oppositiepartij zou gaan fungeren en bij de stemmingen haar christelijk/sociale gezicht nog ergens laat zien. Ander zou ik niks anders kunnen bedenken als CDA/PVDA/SP of CDA/PVDA/VVD. De coalitiebesprekingen zullen niet zonder slag of stoot verlopen in elk geval. We zullen het wel zien. ![]() ![]() |
|
Elke mogelijke coalitie mag z'n borst natmaken. Er komt de komende 4 jaar hoe dan ook zware oppositie. *edit* die aangifte tegen Pastors vind ik wel cool. De tsunami van politieke klojo's dient bestreden te worden. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door skarmoon op 17-11-2006 0:21] ![]() |
|
Ik ben niet kapot van peilingen; die beinvloeden nl de verkiezingen zelf en tegelijkertijd kan je er -nog- niet vanuit gaan; Maurice de Hond naar het asiel wat mij betreft. Ook vraag ik me wel eens af wat ze -gezien de invloed ivm bijv meeloperij/coalitiestemkeuzes- peilingen een bewust beinvloedende rol spelen in het marketing aspect van de verkiezingen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Who's pulling the strings.. You never know for sure.. ![]() |
|
zog toch? Hee, is de PvdA nou zoveel gezakt de laatste dagen? ![]() |
|
![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Ha! Dat is duidelijk. U gaat op de 22e november naar het stemlokaal en drukt zonder pardon op een kandidaat van: Lijst 13: Partij voor de vrijheid! Nou, dat was toch niet zo moeilijk, of wel? ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Ha! Dat is duidelijk. U gaat op de 22e november naar het stemlokaal en drukt zonder pardon op een kandidaat van: Lijst 5: Fortuyn! Nou, dat was toch niet zo moeilijk, of wel? Verdorie, nu twijfel ik nog meer ![]() ![]() |
|
Gheghe, als je op de D'66 escape drukt, moet je automatisch D'66 stemmen. ![]() Ik zou Fortuyn moeten stemmen volgens de stomwijzer. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Ik PvdA ![]() ![]() |
|
Surprise, surprise. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Ha! Dat is duidelijk. U gaat op de 22e november naar het stemlokaal en drukt zonder pardon op een kandidaat van: Lijst 5: Fortuyn! Nou, dat was toch niet zo moeilijk, of wel? ![]() ![]() |
|
Atilla, rechtse lul. ![]() Vind je die negertjes niet gezellig?! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: ik vermoed dat het dat was ja, plus mijn fascinatie voor straaljagers (ik stem dan ook altijd voor de JSF) dat doet het hem keer op keer. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 18-11-2006 13:40] ![]() |
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |