IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Tweede Kamer Verkiezingen - 22 November 2006 - Deel II Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-11-2006 21:44 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 21 november 2006 21:11 schreef scotfan het volgende:
-10

Dat kan niet, jij bent af. Je hebt maar één stem. Dit is het zoveelste bewijs dat de SP geen democratische partij is.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 21-11-2006 21:44]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 21-11-2006 21:59 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ben btw benieuwd hoeveel van die gasten we na de verkiezingen nog bij de diverse tv programma's aangeschoven zien. Niet veel, denk ik.



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-11-2006 22:10 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

CDA. Wou eigenlijk VVD doen, maar nu maar CDA omdat de VVD dan ook in de regering komt (als iedereen mijn goede voorbeeld volgt) en ik wil in elk geval één van die partijen groter zien dan de PvdA en dat kan de VVD niet meer worden.

Zoiets.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-11-2006 22:37 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

ALs je de VVD in de regering wilt, moet je juist VVD stemmen. Hoe groter de VVD, hoe groter de kans dat CDA met de VVD gaat regeren.

Hetzelfde geldt natuurlijk voor links en SP, alleen verwacht ik niet dat Bos met Jan wil regeren.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-11-2006 22:44 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

LIJSTJESTIJD!!

VVD
1


Je moeder.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-11-2006 22:45 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

VVD - Kamp


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 21-11-2006 22:51 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

ik hoop dat ik net als vorige keer met gemeenteraadsverkiezingen op het station kan kiezen.. dat was wel handig.. aangezien ik best druk ben morgen middag


Skullie
Usericon van Skullie
Posted 21-11-2006 22:52 by Skullie Wijzig reactieProfiel van SkullieQuote dit berichthttp://www.chainsaw.nl

CDA is het voor mij


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 21-11-2006 22:54 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Wilders.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-11-2006 23:01 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2006 22:54 schreef Burzum het volgende:
Wilders.
Grmbl, ik wil zo graag, maar dat betekent dan automatisch dat CDA en PvdA gaan regeren.

Owja, en Kamp is natuurlijk wel de hipste persoon in de politiek.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 21-11-2006 23:01]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 21-11-2006 23:07 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

ik ga voor éénNL, jammer dat deze partij niet groot zal worden..


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 21-11-2006 23:16 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2006 20:02 schreef Misanthrope het volgende:
Pechtold was zoals verwacht enorm zwak. Mijn god, wat kan die kerel onzinnig zeveren. Stuger vond ik, zover ik het heb gezien, ook vrij zwak.

Vd Vlies heeft een stabiele achterban, dat zullen er niet gauw meer, maar ook niet gauw minder worden. Die dudein van de PvdD heb ik eigenlijk nauwelijks gehoord in de tijd dat ik heb gekeken, dus daar kan ik niets over zeggen.

Wilders en Pastors waren vrij sterk.

En owja, volgens mij was het toch de PvdA die 'klapvee' mee wilde nemen naar verkiezingspraatjes en daar officieele sollicitatieformuleren voor op de site had staan.


Grappig hoe 2 mensen een debat zo anders kunnen observeren. Ik vond Pechtold juist de beste inhoudelijke punten maken, enige nadeel is dat hij op het einde in herhaling viel. Stuger was enorm kut, slechtste debater van het stel, met zo'n man krijg je nooit een aanhang. Vd Vlies zegt een aantal wel redelijk ware dingen, maar opmerkingen die hij maakt over het Christendom zijn enorm lachwekkend en naief. Thieme had wel 1 goed punt natuurlijk; dierenwelzijn, maar ja verder had ze erg weinig inhoudelijks te melden en probeerde ze elk probleem te reduceren naar de dierwelzijnsproblematiek. Over de heren Pastors en Wilders zou ik graag willen zeggen; Pastors heeft wel wat aardige punten, maar schiet in analyse wat tekort. Wilders vond ik nog meer dan de afgelopen maanden gewoon extreem-rechts. Letterlijk zei hij dat problemen komen door de allochtonen... Janmaat werd daar 10 jaar geleden nog voor bestraft. (wat trouwens niet aangeeft dat Wilders het niet mag zeggen van mij, VrijheidvM voor iedereen natuurlijk)



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-11-2006 23:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2006 22:44 schreef karnivoor het volgende:
LIJSTJESTIJD!!

VVD
1


Ik ga er mog een nachtje over slapen en morgen nog even fijn in discussie met mijn collega's maar neig vandaag naar VVD, wil toch dingen iets anders zien hehe.

Edit: Als in.. VVD mag wat mij betreft even fiks gaan doorpakken. Meer te zeggen hebben, meer dan voorheen.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 21-11-2006 23:53]


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-11-2006 23:40 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 21 november 2006 23:37 schreef MMayo het volgende:
neig vandaag naar VVD, wil toch dingen iets anders zien hehe.
En dan stem je op een partij die de afgelopen 12 jaar geregeerd heeft?



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-11-2006 23:42 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

+1


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 21-11-2006 23:48 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Ik ga niet op één van de grote partijen stemmen. Ik heb daar niet zo veel vertrouwen in. Waarschijnlijk wordt het Groen Links. Voor mij een trendbreuk.


Hatsjikidee!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-11-2006 23:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2006 23:40 schreef Judge M. het volgende:
En dan stem je op een partij die de afgelopen 12 jaar geregeerd heeft?


Vind dat ze nu wel sterke punten hebben, het is in ieder geval de partij met welke ik het meeste eens ben. Alleen met de dingen waar ik het niet mee eens ben, ben ik het dan ook direct absoluut niet mee eens. Anyway, ze hebben er niet 12 jaar alleen gestaan. Maar goed, jij SP? Ik vind dat die de afgelopen 4 jaar veels te weinig hebben laten zien van zichzelf. Waarom zouden ze nu wel meer willen "vechten" voor dingen die ze eerder ook al beloofden? Altijd die grote smoelen overal bovenuit, tot na einde verkiezingen.. dan ineens stilte.

Ach, misschien kies ik zelfs wel voor diertjes partij.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-11-2006 23:57 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ben ik de eerste die toegeeft op de SP te gaan stemmen?

[Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 21-11-2006 23:59]


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 22-11-2006 0:06 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Nee hoor, ik ook



lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 22-11-2006 2:07 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Na jaren D'66 te hebben gestemd, wordt het nu Groen Links.


no text supplied


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 22-11-2006 4:02 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

SP


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 22-11-2006 4:48 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 22 november 2006 0:06 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Nee hoor, ik ook
En ik!


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-11-2006 7:15 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

de enige reden voor mij om sp te stemmen is hun ontmoedigingsbeleid voor werkzoekenden, meer werk voor mij! en als dat mislukt meer uitkering voor mij!



Je moeder.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-11-2006 7:16 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

SP.

Ik wil Agnes Kant wel eens de toko zien runnen als Jan Maorijnissen er niet meer is.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 22-11-2006 8:06 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

SP.

Uitkeringsfraude vindt ik niet erg. Dat is het recht van de Gewone Man ten opzichte van De Hoge Heren in Den Haag.


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen