![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Ben btw benieuwd hoeveel van die gasten we na de verkiezingen nog bij de diverse tv programma's aangeschoven zien. Niet veel, denk ik. ![]() |
|
CDA. Wou eigenlijk VVD doen, maar nu maar CDA omdat de VVD dan ook in de regering komt (als iedereen mijn goede voorbeeld volgt) en ik wil in elk geval één van die partijen groter zien dan de PvdA en dat kan de VVD niet meer worden. Zoiets. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
ALs je de VVD in de regering wilt, moet je juist VVD stemmen. Hoe groter de VVD, hoe groter de kans dat CDA met de VVD gaat regeren. Hetzelfde geldt natuurlijk voor links en SP, alleen verwacht ik niet dat Bos met Jan wil regeren. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
LIJSTJESTIJD!! VVD 1 Je moeder. ![]() |
|
VVD - Kamp Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
ik hoop dat ik net als vorige keer met gemeenteraadsverkiezingen op het station kan kiezen.. dat was wel handig.. aangezien ik best druk ben morgen middag ![]() |
|
CDA is het voor mij ![]() ![]() |
|
Wilders. ![]() |
|
quote:Grmbl, ik wil zo graag, maar dat betekent dan automatisch dat CDA en PvdA gaan regeren. ![]() Owja, en Kamp is natuurlijk wel de hipste persoon in de politiek. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 21-11-2006 23:01] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
ik ga voor éénNL, jammer dat deze partij niet groot zal worden.. ![]() |
|
quote: Grappig hoe 2 mensen een debat zo anders kunnen observeren. Ik vond Pechtold juist de beste inhoudelijke punten maken, enige nadeel is dat hij op het einde in herhaling viel. Stuger was enorm kut, slechtste debater van het stel, met zo'n man krijg je nooit een aanhang. Vd Vlies zegt een aantal wel redelijk ware dingen, maar opmerkingen die hij maakt over het Christendom zijn enorm lachwekkend en naief. Thieme had wel 1 goed punt natuurlijk; dierenwelzijn, maar ja verder had ze erg weinig inhoudelijks te melden en probeerde ze elk probleem te reduceren naar de dierwelzijnsproblematiek. Over de heren Pastors en Wilders zou ik graag willen zeggen; Pastors heeft wel wat aardige punten, maar schiet in analyse wat tekort. Wilders vond ik nog meer dan de afgelopen maanden gewoon extreem-rechts. Letterlijk zei hij dat problemen komen door de allochtonen... Janmaat werd daar 10 jaar geleden nog voor bestraft. (wat trouwens niet aangeeft dat Wilders het niet mag zeggen van mij, VrijheidvM voor iedereen natuurlijk) ![]() |
|
quote: Ik ga er mog een nachtje over slapen en morgen nog even fijn in discussie met mijn collega's maar neig vandaag naar VVD, wil toch dingen iets anders zien hehe. Edit: Als in.. VVD mag wat mij betreft even fiks gaan doorpakken. Meer te zeggen hebben, meer dan voorheen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 21-11-2006 23:53] ![]() |
|
quote:En dan stem je op een partij die de afgelopen 12 jaar geregeerd heeft? ![]() ![]() |
|
+1 ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Ik ga niet op één van de grote partijen stemmen. Ik heb daar niet zo veel vertrouwen in. Waarschijnlijk wordt het Groen Links. Voor mij een trendbreuk. Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Vind dat ze nu wel sterke punten hebben, het is in ieder geval de partij met welke ik het meeste eens ben. Alleen met de dingen waar ik het niet mee eens ben, ben ik het dan ook direct absoluut niet mee eens. Anyway, ze hebben er niet 12 jaar alleen gestaan. Maar goed, jij SP? Ik vind dat die de afgelopen 4 jaar veels te weinig hebben laten zien van zichzelf. Waarom zouden ze nu wel meer willen "vechten" voor dingen die ze eerder ook al beloofden? Altijd die grote smoelen overal bovenuit, tot na einde verkiezingen.. dan ineens stilte. Ach, misschien kies ik zelfs wel voor diertjes partij. ![]() ![]() |
|
Ben ik de eerste die toegeeft op de SP te gaan stemmen? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 21-11-2006 23:59] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Nee hoor, ik ook ![]() ![]() |
|
Na jaren D'66 te hebben gestemd, wordt het nu Groen Links. no text supplied ![]() |
|
SP ![]() ![]() |
|
quote:En ik! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
de enige reden voor mij om sp te stemmen is hun ontmoedigingsbeleid voor werkzoekenden, meer werk voor mij! en als dat mislukt meer uitkering voor mij! ![]() Je moeder. ![]() |
|
SP. Ik wil Agnes Kant wel eens de toko zien runnen als Jan Maorijnissen er niet meer is. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
SP. Uitkeringsfraude vindt ik niet erg. Dat is het recht van de Gewone Man ten opzichte van De Hoge Heren in Den Haag. ![]() |
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |