IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Tweede Kamer Verkiezingen - 22 November 2006 - Deel II Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-11-2006 17:01 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2006 13:40 schreef attila_de_hun het volgende:
ik vermoed dat het dat was ja, plus mijn fascinatie voor straaljagers (ik stem dan ook altijd voor de JSF) dat doet het hem keer op keer.
Ik vind nog steeds dat we de F-22 moeten kopen!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 18-11-2006 17:11 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2006 17:01 schreef Misanthrope het volgende:
Ik vind nog steeds dat we de F-22 moeten kopen!


Doe er dan ook een dozijn kruisraketten en een extra mariniers bataljon bij. En jij was toch zo een fan van de Su-37?

Oja en volgens de stomwijzer moet ik VVD stemmen.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-11-2006 17:11 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2006 17:11 schreef Nimbus het volgende:
Doe er dan ook een dozijn kruisraketten en een extra mariniers bataljon bij. En jij was toch zo een fan van de Su-37?

Oja en volgens de stomwijzer moet ik VVD stemmen.
SU-37 is ook mooi!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 18-11-2006 17:39 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

Bij komt er CDA uit, net als bij de gewone stemwijzer. De stomwijzer is totaal niet betrouwbaar, omdat er veel te weinig onderscheid wordt gemaakt tussen de standpunten van de verschillende partijen.

[Dit bericht is gewijzigd door mardukfan op 18-11-2006 17:40]


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-11-2006 17:48 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 18 november 2006 17:39 schreef mardukfan het volgende:
De stomwijzer is totaal niet betrouwbaar, omdat er veel te weinig onderscheid wordt gemaakt tussen de standpunten van de verschillende partijen.

Verhip.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 18-11-2006 17:53 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

No shit, wat een retard :')


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-11-2006 17:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2006 17:39 schreef mardukfan het volgende:
Bij komt er CDA uit, net als bij de gewone stemwijzer. De stomwijzer is totaal niet betrouwbaar, omdat er veel te weinig onderscheid wordt gemaakt tussen de standpunten van de verschillende partijen.


Vind ik niet, deze stemwijzer snap ik tenminste en ik ga dan ook 100% voor de uitslag van deze stemwijzer. PvdA zegt die, waarschijnlijk omdat de neger mocht blijven en ik de koe wilde aaien.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 18-11-2006 17:59 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Ik vind dat het verboden moet worden dat koeien zo tentoongesteld worden. Schandalig!



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-11-2006 18:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Het is wel wat gewaagd ja, gelukkig had de koe de vlekken nog aan.. anders was het helemaal dubieus geweest.


WMP
Usericon van WMP
Posted 18-11-2006 18:22 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Ik wilde dat ik de neger mocht aaien.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 18-11-2006 18:24 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Tsja, en dat mag dan weer niet.....



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-11-2006 18:46 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Kolere, wat een schijnvertoning op TMF en MTV...

Halsema, Bos en Pechtold, een links publiek en een presentator vs. Rutte. Ik heb het even gevolgd, maar dit is geen eerlijk debat, geen neutrale setting. Bah, ik wist dat MTV een links signatuur had, maar nu werd het wel erg overdreven.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-11-2006 18:47 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Zeg ook eens wat over de rechtse hoek waarin RTL4 zit dan


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-11-2006 18:50 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2006 18:47 schreef spectre het volgende:
Zeg ook eens wat over de rechtse hoek waarin RTL4 zit dan
Ik heb gezien hoe lijsttrekkers werden ondervraagd op RTL4 door Frits Wester en die andere dude en ik moet zeggen dat ze tijdens het interview geen politieke voorkeur lieten doorschijnen. Al werd Halsema daar wel harder aangepakt, maar dat was omdat ze naieve en onrealistische antwoorden gaf.

En volgens coryfeeen van de staats tv is RTL een CDA bolwerk, dus niet rechts.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-11-2006 20:58 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik ben geen fan van Prem maar momenteel is er toch een mooi debat gaande tussen het publiek en Wouter Bos in P-side.

Ah, het is alweer alweer afgelopen.



spectre
Usericon van spectre
Posted 20-11-2006 23:56 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Mooi man, SP in de peilingen al voorbij Bos


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-11-2006 6:46 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

van Mierlo in Pauw en Witteman vond ik weer ouderwets sterk uit de hoek komen.

Verder vrees ik -hoe ondemocratisch ook- dat idd een groot deel van NL (niet zo n groot percentage zoals Chelman stelt) idd zo leeghoofdig is zoals bijv user nomad en dus niet verder komt dan denken in cliches.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-11-2006 7:22 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

jeuj, nog 2 dagen en dat is dit gezeik ook weer afgelopen


Je moeder.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 21-11-2006 8:12 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Zeik niet zo.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-11-2006 8:15 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Wie gaat tactisch stemmen?
Wie ondersteunt ondersteboven.nl?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-11-2006 8:39 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Ik niet.
Ik weet niet eens wat het is. Vast niet.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-11-2006 8:44 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Tactisch stemmen: Je wilt hoe dan ook de CDA niet als grootste zien maar wilde in eerste instantie SP stemmen. Het is dan tactisch om PVDA te stemmen, puur en alleen om wat van het CDA af te snoepen.

Let wel, dit is een uitleg van Maurice de Hond.

Mensen van ondersteboven.nl willen dat iedereen op de laagst geplaatste van de lijst stemt, om Den Haag letterlijk op z'n kop te zetten.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-11-2006 9:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

AH die willen Nederland helemaal aan gort hebben zeker ...


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-11-2006 9:23 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Ik snap direct waarom ik niet wist wat het was.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 21-11-2006 9:51 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Is het logisch dat ik nog twijfel tussen twee partijen? Lijkt me niet. Het wordt al snel minder logisch wanneer deze partijen SP en Wilders heten.... Ze hebben beide punten waar ik enorm achter sta, maar ook punten die niet geheel correct zin in mijn optiek.... lastig.

Vandaag alles nog maar eens goed doorlezen, vergelijken, etc... Wat een werk.

Pleur anders nog even wat doorslaggevende argumenten deze kant op!


Bruce Banner


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen