IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Tweede Kamer Verkiezingen - 22 November 2006 - Deel II Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-11-2006 11:21 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2006 11:19 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik ken de titel en heb daar nooit naar gekeken (ik vrees dat dit zo een programma is dat de moslims verheerlijkt, maar daar kan ik het natuurlijk in mis hebben)
Nee, valt best mee, ze hebben duidelijk een eigen mening, maar laten de anderen wel aan het woord en in hun waarde. Zie uitzendinggemist link in m'n edit


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 13-11-2006 12:27 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 12 november 2006 23:42 schreef WMP het volgende:
Jij bent echt te simpel voor woorden.


Ja ik weet het, kom je aan Jan dan zijn er al gauw wat lui gepikeerd, want Jan is de almachtige, Fuhrer van al dat is, heil Jan Maorijnissen. Maar als ik hem in debat zie dan vind ik het een naar mannetje, maargoed dan ben ik gelijk dom volgens de groupies van de alleswetende Jan.



Against God and Government


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-11-2006 12:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2006 11:16 schreef attila_de_hun het volgende:
jammer, helaas niet gezien waren er ook andere politici??
Ja, maar heb ik niet gekeken, verder vond ik Marijnissen beetje popi weer overkomen. "Kijk mij die mocrootjes eens dissen man".

Puntsgewijs is zijn ster gestegen, maar de indruk is nog steeds zwak. Denk trouwens dat er in de SP te weinig leiders zijn om eventuele ministerposities met succes in te vullen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-11-2006 12:31 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 november 2006 12:30 schreef Jenje het volgende:
Denk trouwens dat er in de SP te weinig leiders zijn om eventuele ministerposities met succes in te vullen.
Agnes Kant op Volksgezondheid



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-11-2006 12:32 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2006 12:31 schreef Judge M. het volgende:
Agnes Kant op Volksgezondheid

Waarom zij?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-11-2006 12:32 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ik vond Agnes Kant in debat met Mirjam Sterk echt vreselijk. Dat mens had GEEN argumenten, GEEN standpunten en was alleen met veel emotie het huidige kabinetsbeleid aan het afzeiken (uiteraard zonder argumenten).

Als dat op nummer 2 van de SP staat, vrees ik het ergste voor de SP als Jan er niet meer is.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-11-2006 12:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

LPF syndroom ..


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-11-2006 12:35 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2006 12:31 schreef Judge M. het volgende:
Agnes Kant op Volksgezondheid
Mirjam Sterk: 'Nu zijn er 2 ouderen op de 10 werkenden, over 20 jaar zijn er 5 ouderen op de 10 werkenden. We zullen er nu al voor moeten zorgen dat de vergrijzing betaalbaar is.'

Agnes Kant (boos en verontwaardigd kijkend): 'Niet alles draait om geld!'

Nee, daar kunnen onze ouderen blij van worden, hun verzorging draait toch niet om geld! Medicijnen, een fatsoenlijk onderkomen een fatsoenlijke oude dag, dat draait toch allemaal niet om geld!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-11-2006 12:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nha, als er ni de zorg en met name bij de verzekeringen eens wat efficiƫnter gewerkt zou worden ... dat zal toch al fiks schelen .. ook mag er wel eens kritisch gekeken worden waar de centen blijven...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-11-2006 12:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2006 12:35 schreef Misanthrope het volgende:
Mirjam Sterk: 'Nu zijn er 2 ouderen op de 10 werkenden, over 20 jaar zijn er 5 ouderen op de 10 werkenden. We zullen er nu al voor moeten zorgen dat de vergrijzing betaalbaar is.'

Agnes Kant (boos en verontwaardigd kijkend): 'Niet alles draait om geld!'

Nee, daar kunnen onze ouderen blij van worden, hun verzorging draait toch niet om geld! Medicijnen, een fatsoenlijk onderkomen een fatsoenlijke oude dag, dat draait toch allemaal niet om geld!


en hoe gaan de anderen het dan oplossen. lekker veel jonge immigranten NL binnenhalen????

(wat ik overigens met je eens ben is dat het een probleem zal gaan worden wat serieuze aandacht verdient en waarvoor maatregelen getroffen meoetn worden)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 13-11-2006 12:43]


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-11-2006 12:41 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Vanzelfsprekend. Maar er moet WEL naar gekeken worden en er zal wel geinvesteerd moeten worden in de vergrijzing.

Tenminste, als we een beetje meevoelen met onze ouderen...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 13-11-2006 12:44 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Ondertussen nieuw nieuws van ons aller Wouter Windvaan.
De Lingo ballenbal gaf vandaag:
PvdA, CDA en SP
Jawel! De nieuwe coalitie

Eens kijken hoe snel hij deze weer weet in te slikken....



Ondertussen in GL land; is men te druk met de naakt pworn foto van Femke op het net om over politiek na te denken


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-11-2006 12:44 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2006 12:41 schreef Misanthrope het volgende:
en er zal wel geinvesteerd moeten worden in de vergrijzing.



hehehe, zo staat het zo grappig. ik stel voor dat we bejaarden gaan importeren. zo investeren we efficient in de vergrijzing. (we kunnen natuurlijk ook jongeren exporteren/afmaken)


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-11-2006 12:45 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2006 12:41 schreef attila_de_hun het volgende:
en hoe gaan de anderen het dan oplossen. lekker veel jonge immigranten NL binnenhalen????
Nu de staatsschuld aflossen (scheeld ons toch een aantal miljardjes rente per jaar). Nu al investeren. Het gehele systeem omgooien waardoor men zelf betaald voor de oude dag, ipv dat mensen die nu werken voor de ouderen van nu betalen en dat de mensen die over 20 jaar werken voor de ouderen van over 20 jaar betalen.

Er zijn een hoop oplossingen denkbaar, maar we moeten wel met oplossingen komen, ipv het weg te wuiven door te zeggen dat niet alles om geld draait.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-11-2006 12:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2006 12:44 schreef Argus het volgende:
Ondertussen nieuw nieuws van ons aller Wouter Windvaan.
De Lingo ballenbal gaf vandaag:
PvdA, CDA en SP
Jawel! De nieuwe coalitie

Eens kijken hoe snel hij deze weer weet in te slikken....



Ondertussen in GL land; is men te druk met de naakt pworn foto van Femke op het net om over politiek na te denken


heeft hij de Wilders al genoemd?? (of misschien zelfs de Taliban ofzo) (ja, de laatse is gelukkig geen NL-partij maar ik mag toch ook exotische onlrealistsche coalities noemen??)


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-11-2006 12:46 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2006 12:44 schreef attila_de_hun het volgende:
hehehe, zo staat het zo grappig. ik stel voor dat we bejaarden gaan importeren. zo investeren we efficient in de vergrijzing. (we kunnen natuurlijk ook jongeren exporteren/afmaken)
Eerder bejaarden exporteren, dan verdienen we nog wat aan onze investering.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-11-2006 14:13 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2006 12:27 schreef Rotzak het volgende:
Maar als ik hem in debat zie dan vind ik het een naar mannetje, maargoed dan ben ik gelijk dom volgens de groupies van de alleswetende Jan.

Als je er even bijzet waarom ben je niet dom.


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-11-2006 14:18 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik vind Rotzak een eng kereltje, met zijn NVU verleden.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 13-11-2006 14:53 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 13 november 2006 14:18 schreef spectre het volgende:
Ik vind Rotzak een eng kereltje, met zijn NVU verleden.


Ik heb niet voor niets dat wereldje voorgoed vaarwel gezegd, mensen kunnen veranderen ook qua mening.


Against God and Government


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 13-11-2006 14:54 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 13 november 2006 14:13 schreef Slechtheid het volgende:
Als je er even bijzet waarom ben je niet dom.


Omdat ik Marijnissen gewoon een naar ventje vind, niet alleen om wille zijn mening, maar door zijn gedrag.



Against God and Government


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-11-2006 15:15 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 november 2006 12:32 schreef ZelThoR het volgende:
Waarom zij?
Omdat vele bronnen binnen de gezondheidszorg haar al jaren zien als meest deskundige op het gebied van de zorg. Het is haar vakgebied, iets wat ik me bij Hoogervorst sterk afvraag.

En Femke p0rn-foto's?



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-11-2006 15:20 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2006 15:15 schreef Judge M. het volgende:
Omdat vele bronnen binnen de gezondheidszorg haar al jaren zien als meest deskundige op het gebied van de zorg. Het is haar vakgebied, iets wat ik me bij Hoogervorst sterk afvraag.

En Femke p0rn-foto's?
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/030945.html#comments


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-11-2006 15:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

huiver, nu maar niet te hopen dat een of andere idioot op hetzelfde idee komt om dat met verdonk te doen (of die een "forse" jongere dame vn het PVDA).

de grootse babe is trouwens die Thieme van de Partij voor de Dieren.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-11-2006 15:26 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Mirjam Sterk van het CDA is ook niet verkeerd.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 13-11-2006 15:39 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Nog meer verkiezingsgeneuzel, maar wel grappig:

http://www.rutgerleertstappen.nl/?p=213

http://www2.radio-rijnmond.nl/rutger/rutger_leefbaar.wmv

Owh zie nu pas dat het al van een hele tijd terug is, zal wel voor de gemeeteraadsverkiezingen zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 13-11-2006 15:43]


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen