IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Tweede Kamer Verkiezingen - 22 November 2006 - Deel II Vorige pagina | Volgende pagina
Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 11-11-2006 11:26 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Het gaat goed met windvaan Bos!

quote:
'CDA en VVD willen me kapot maken'

Bos voorziet rassenrellen

VENLO - Nederland koerst af op grootschalige rassenrellen. Er dreigen 'Franse toestanden' omdat het integratiebeleid van de opeenvolgende kabinetten Balkenende heeft gefaald.

Die harde uithaal doet PvdA-leider Wouter Bos vandaag in een interview met De Telegraaf. "Ik ben ervan overtuigd dat wat ten tijde van Fortuyn als veenbrand is beschreven, nog steeds aanwezig is", waarschuwt de sociaaldemocraat. Hij voorziet rellen zoals die vorig jaar plaatsvonden in Franse steden, waar allochtone probleemjongeren wekenlang auto's in brand staken en op de vuist gingen met de oproerpolitie. "Met een nieuw kabinet Balkenende koersen we daarop af."


quote:
Het CDA en de VVD proberen PvdA-leider Wouter Bos ,,al drie, vier jaar kapot te maken''. Dat zegt Bos zaterdag in een vraaggesprek met De Telegraaf. ,,Ik tracht me daar niet te veel van aan te trekken''De PvdA-lijsttrekker richt zijn pijlen vooral op het CDA en zijn lijsttrekker Jan Peter Balkenende.

,,Het CDA kiest voor de aanval als ze zelf iets te verbergen heeft. Dan zeggen ze dat ik een draaikont ben. Heel doorzichtig. Ze krijgen me niet kapot.''


[Dit bericht is gewijzigd door Psychonaut op 11-11-2006 11:35]


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 11-11-2006 13:12 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Bros, bros, bros! Bos komt los





wat een mongeaul


Against God and Government


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-11-2006 0:32 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Bos is Boos.



Geniale fotosoep. Jantje M. is de onschuldige en liefogende man die geen vlieg kwaad zou doen en alleen het beste voor heeft met iedereen.....net als Keyser Soze.


Weet waar u op stemt.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-11-2006 1:08 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Je extra -karikaturale- propaganda geeft de noodzaak ertoe al aan.

quote:
Op 10 november 2006 23:46 schreef Chelman het volgende:


Drie Grondwetten.

De Europese
De Amerikaanse
De Ijslandse

Een simpel plaatje wat in een oogopslag aangeeft wat er mis is in Europa.


Never judge a book by its cover? lol

Beetje kort door de bocht om de boekdikte van grondwetten van een land te vergelijken met die van een unie samengesteld uit soevereine landen.

Wederom slechts karikaturaal.


[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-11-2006 1:09]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-11-2006 1:58 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2006 0:32 schreef Chelman het volgende:
Bos is Boos.



Geniale fotosoep. Jantje M. is de onschuldige en liefogende man die geen vlieg kwaad zou doen en alleen het beste voor heeft met iedereen.....net als Keyser Soze.


Weet waar u op stemt.


Kerel.. echt


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-11-2006 2:34 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Blijkbaar wordt VVD wat onrustig van de huidige peilingen inzake SP.

Denk om je hart Chelman; het zijn maar peilingen.

Overigens vind ik het in de media op de man spelen wel erg ordinair; Verdonk en Balkenende die de persoonlijke aanval op Bos inzetten; komt over als argumentatiearmoede.

Van Balkenende had ik het min of meer nog verwacht, want die heeft imo raaskallen tot een kunst verheven, maar Verdonk zou haar mannetje moeten staan (veel meer dan die suffe nerd Rutte imo overigens)

Debatteren moeten ze! Weet iemand toevallig een rooster mbt TV debatten?



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-11-2006 2:35]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-11-2006 2:37 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik zag het net op het nieuws, Rita.. jeemig. En die wil als serieus politika overkomen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-11-2006 3:56 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Tja, de VVD-campagne is gewoon om te huilen. Ik vind de CDA-campagne het sterkst (puur "objectief", voor zover mogelijk, bekeken) samen met die van de SP. De VVD slaat de plank compleet mis, lijkt nergens op. Ik snap niet zo goed hoe dat kan, dat je met een team van duurbetaalde spindoctors er zo'n potje van maakt. Helaas, één groot krommetenenfestival deze verkiezingen voor mij .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-11-2006 10:08 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2006 0:32 schreef Chelman het volgende:
Geniale fotosoep. Jantje M. is de onschuldige en liefogende man die geen vlieg kwaad zou doen en alleen het beste voor heeft met iedereen.....net als Keyser Soze.

quote:
Keyser Söze (pronounced KAI-zer SO-zay) is a fictional character in the 1995 movie "The Usual Suspects", written by Christopher McQuarrie. In the film, Söze is an underworld kingpin whose ruthlessness and influence have a legendary, even mythical status among law enforcement agents and criminals alike.


En hoe zat het nou met niet stemmen? Gaat je stem dan wel of niet naar de grootste partij?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-11-2006 10:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2006 0:32 schreef Chelman het volgende:
Weet waar u op stemt.




absoluut!!! SP!!


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 12-11-2006 10:34 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 12 november 2006 10:29 schreef attila_de_hun het volgende:
absoluut!!! SP!!




Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-11-2006 10:40 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2006 3:56 schreef M. het volgende:
Tja, de VVD-campagne is gewoon om te huilen. Ik vind de CDA-campagne het sterkst (puur "objectief", voor zover mogelijk, bekeken) samen met die van de SP. De VVD slaat de plank compleet mis, lijkt nergens op. Ik snap niet zo goed hoe dat kan, dat je met een team van duurbetaalde spindoctors er zo'n potje van maakt. Helaas, één groot krommetenenfestival deze verkiezingen voor mij .
Juist, het lijkt meer op een moddergooi wedstrijd voor sommige mensen, daarom schrap ik zulke mensen ook meteen van de lijst 'kapabel' af. Maar daar lag Rita sowieso al af

Ik denk dat we, als deze trend zich doorzet, over een paar verkiezingen toestanden krijgen zoals de VS, en daar kan je eigenlijk alleen maar niet op hopen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-11-2006 11:20 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2006 1:08 schreef Mutilator het volgende:
Never judge a book by its cover? lol

Beetje kort door de bocht om de boekdikte van grondwetten van een land te vergelijken met die van een unie samengesteld uit soevereine landen.

Wederom slechts karikaturaal.



Grondwet = verzameling basisrechten en geen wetboek. Het aantal basisrechten stijgt niet naarmate je met meer mensen te maken heeft. De 'grondwet' voor de wereld beslaat nog geen drie A4tjes.

Die drie boekjes staan symbool voor een veel te vergaande regulering en regeldrift, ondanks dat een dergelijk grondwet in essentie een goede zaak is.

Want bananen mogen niet te recht zijn en komkommers niet te krom!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-11-2006 11:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2006 2:34 schreef Mutilator het volgende:
Blijkbaar wordt VVD wat onrustig van de huidige peilingen inzake SP.

Denk om je hart Chelman; het zijn maar peilingen.



Zoals ik al eerder zei: Ik hoop oprecht dat de SP de zetels haalt die ze in de peilingen halen (zodat PvdA niet de grootste wordt) maar ben eigenlijk bang dat die stemmen uiteindelijk bij de PvdA belanden.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 12-11-2006 12:02 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Ik ga die buitenlandse rekeningen maar eens wat versterken

Ach, 1 voordeel van de EU is dat de kneusjes het hier in ieder geval niet te erg kunnen verkloten


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-11-2006 17:42 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Maar Chel, begrijp ik nu goed dat je terugkomt op het feit dat de EU Grondwet toch niet zo best is? Ik dacht dat je er een fel voorstander van was namelijk.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 12-11-2006 17:44 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2006 10:29 schreef attila_de_hun het volgende:
absoluut!!! SP!!




"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-11-2006 18:32 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Rita for the win
Ze zal wel denken: Zo planten ze zich iig niet voort.

quote:

Verdonk: half miljoen voor allochtone homo's

Uitgegeven: 12 november 2006 17:19
AMSTERDAM - Minister Rita Verdonk van Vreemdelingenzaken en Integratie heeft zondagmiddag namens het kabinet een half miljoen euro beschikbaar gesteld om homoseksualiteit onder allochtonen bespreekbaar te maken.

Zij maakte dit in Amsterdam bekend tijdens een discussiemiddag met homokiezers. Belangenorganisatie COC mag voor dit geld een grote campagne voeren om dit te bewerkstelligen.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 12-11-2006 18:38 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2006 17:42 schreef spectre het volgende:
Maar Chel, begrijp ik nu goed dat je terugkomt op het feit dat de EU Grondwet toch niet zo best is? Ik dacht dat je er een fel voorstander van was namelijk.


Ik ook. Maar ik denk en lees bij Chel dat hij ook voor een echte grondwet is en niet voor de verzameling verdragen die ze nu een grondwet willen noemen....


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-11-2006 18:38 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2006 0:32 schreef Chelman het volgende:
Bos is Boos.



Geniale fotosoep. Jantje M. is de onschuldige en liefogende man die geen vlieg kwaad zou doen en alleen het beste voor heeft met iedereen.....net als Keyser Soze.


Weet waar u op stemt.



Je weet wel dat deze soep pro SP bedoeld is, he?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-11-2006 18:40 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op 12 november 2006 0:32 schreef Chelman het volgende:
Geniale fotosoep. Jantje M. is de onschuldige en liefogende man die geen vlieg kwaad zou doen en alleen het beste voor heeft met iedereen.....net als Keyser Soze.

--------------------------------------------------------------------------------

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Keyser Söze (pronounced KAI-zer SO-zay) is a fictional character in the 1995 movie "The Usual Suspects", written by Christopher McQuarrie. In the film, Söze is an underworld kingpin whose ruthlessness and influence have a legendary, even mythical status among law enforcement agents and criminals alike.
--------------------------------------------------------------------------------



quote:
Op 12 november 2006 10:08 schreef Slechtheid het volgende:


Gast! Kijk eens naar die affiche, welke filmtitel staat daar op?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-11-2006 19:13 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 12 november 2006 2:37 schreef spectre het volgende:
Ik zag het net op het nieuws, Rita.. jeemig. En die wil als serieus politika overkomen


Nee jan dan, Die gast zien spreken op de TV, wat een klootviool, en ook nog eens een vies eng mannetje bah.


Against God and Government


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-11-2006 19:15 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-11-2006 19:20 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ik meen het serieus hoor, als ik die gast hoor spreken vind het gewoon eng, met zijn sinistere kop, vuige stem en vooral hoe hij praat en altijd in de belangstelling wil staan, en altijd loopt te intimideren.



[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 12-11-2006 19:20]


Against God and Government


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-11-2006 19:30 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2006 18:38 schreef ZelThoR het volgende:
Je weet wel dat deze soep pro SP bedoeld is, he?
Juist niet.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen