![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Bros, bros, bros! Bos komt los ![]() wat een mongeaul Against God and Government ![]() |
|
Bos is Boos. ![]() Geniale fotosoep. Jantje M. is de onschuldige en liefogende man die geen vlieg kwaad zou doen en alleen het beste voor heeft met iedereen.....net als Keyser Soze. ![]() Weet waar u op stemt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Je extra -karikaturale- propaganda geeft de noodzaak ertoe al aan. ![]() quote: Never judge a book by its cover? lol Beetje kort door de bocht om de boekdikte van grondwetten van een land te vergelijken met die van een unie samengesteld uit soevereine landen. Wederom slechts karikaturaal. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-11-2006 1:09] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote:Kerel.. echt ![]() ![]() |
|
Blijkbaar wordt VVD wat onrustig van de huidige peilingen inzake SP. Denk om je hart Chelman; het zijn maar peilingen. Overigens vind ik het in de media op de man spelen wel erg ordinair; Verdonk en Balkenende die de persoonlijke aanval op Bos inzetten; komt over als argumentatiearmoede. Van Balkenende had ik het min of meer nog verwacht, want die heeft imo raaskallen tot een kunst verheven, maar Verdonk zou haar mannetje moeten staan (veel meer dan die suffe nerd Rutte imo overigens) Debatteren moeten ze! Weet iemand toevallig een rooster mbt TV debatten? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-11-2006 2:35] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ik zag het net op het nieuws, Rita.. jeemig. En die wil als serieus politika overkomen ![]() ![]() |
|
Tja, de VVD-campagne is gewoon om te huilen. Ik vind de CDA-campagne het sterkst (puur "objectief", voor zover mogelijk, bekeken) samen met die van de SP. De VVD slaat de plank compleet mis, lijkt nergens op. Ik snap niet zo goed hoe dat kan, dat je met een team van duurbetaalde spindoctors er zo'n potje van maakt. Helaas, één groot krommetenenfestival deze verkiezingen voor mij ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: quote: ![]() En hoe zat het nou met niet stemmen? Gaat je stem dan wel of niet naar de grootste partij? ![]() |
|
quote: absoluut!!! SP!! ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote:Juist, het lijkt meer op een moddergooi wedstrijd voor sommige mensen, daarom schrap ik zulke mensen ook meteen van de lijst 'kapabel' af. Maar daar lag Rita sowieso al af ![]() Ik denk dat we, als deze trend zich doorzet, over een paar verkiezingen toestanden krijgen zoals de VS, en daar kan je eigenlijk alleen maar niet op hopen ![]() ![]() |
|
quote: Grondwet = verzameling basisrechten en geen wetboek. Het aantal basisrechten stijgt niet naarmate je met meer mensen te maken heeft. De 'grondwet' voor de wereld beslaat nog geen drie A4tjes. Die drie boekjes staan symbool voor een veel te vergaande regulering en regeldrift, ondanks dat een dergelijk grondwet in essentie een goede zaak is. Want bananen mogen niet te recht zijn en komkommers niet te krom! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Zoals ik al eerder zei: Ik hoop oprecht dat de SP de zetels haalt die ze in de peilingen halen (zodat PvdA niet de grootste wordt) maar ben eigenlijk bang dat die stemmen uiteindelijk bij de PvdA belanden..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ik ga die buitenlandse rekeningen maar eens wat versterken ![]() Ach, 1 voordeel van de EU is dat de kneusjes het hier in ieder geval niet te erg kunnen verkloten ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Maar Chel, begrijp ik nu goed dat je terugkomt op het feit dat de EU Grondwet toch niet zo best is? Ik dacht dat je er een fel voorstander van was namelijk. ![]() |
|
quote: ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Rita for the win ![]() Ze zal wel denken: Zo planten ze zich iig niet voort. quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Ik ook. Maar ik denk en lees bij Chel dat hij ook voor een echte grondwet is en niet voor de verzameling verdragen die ze nu een grondwet willen noemen.... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Je weet wel dat deze soep pro SP bedoeld is, he? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: quote: Gast! Kijk eens naar die affiche, welke filmtitel staat daar op? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Nee jan dan, Die gast zien spreken op de TV, wat een klootviool, en ook nog eens een vies eng mannetje bah. ![]() Against God and Government ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Ik meen het serieus hoor, als ik die gast hoor spreken vind het gewoon eng, met zijn sinistere kop, vuige stem en vooral hoe hij praat en altijd in de belangstelling wil staan, en altijd loopt te intimideren. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 12-11-2006 19:20] Against God and Government ![]() |
|
quote:Juist niet. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |