![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote:Hier kan ik me inderdaad in vinden. Ik heb toch strategisch VVD gestemd. PS @ Schaf: Niet alles waar je 'nee' tegen zegt, zeg je nee tegen uit haat. Bv het allochtonenbeleid. Ik haat andere culturen niet, sterker nog, ik respecteer ze meer dan de meeste linkse rakkerts ook kunnen zeggen. Toch zeg ik 'nee' tegen nog meer nieuwelingen in Nederland en zeg ik 'ja' tegen een totale assimilatie van nieuwe Nederlanders die er al zijn tot de Nederlandse cultuur. Waarom? Niet omdat ik ze haat, maar omdat de geschiedenis ons uitwijst dat 2 culturen niet kunnen samenleven. Het gaat soms een tijd goed, maar het loopt altijd uit op een aanvaring tussen de 2 culturen. Vooral wanneer 2 totaal verschillende culturen dwangmatig en binnen korte tijd bij elkaar worden gevoegd, zoals in Nederland de nieuwelingen opeens tussen de oude Nederlanders terechtkomen, gaat het snel fout. Ondanks dat je het misschien goed kunt vinden met een moslim, ontstaan er op grote schaal toch problemen, omdat de ene cultuur het ene wil en de andere cultuur het andere. Uiteindelijk bepaalt de dominante cultuur de pad die bewandeld wordt en zal er een tijd komen dat de andere cultuur zich daar tegen gaat verzetten. Dit moet voorkomen worden. Onze cultuur verschilt van die van hun en er is maar 1 manier om te voorkomen dat dit niet tot botsingen leidt en dat is óf geen mensen uit andere culturen met ons laten samenleven, óf mensen die hierheen komen totaal laten assimileren tot onze cultuur. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 23-11-2006 16:09] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Ik ben het wel niet eens met het voorgaande maar dit klopt wel ja. Beide zijn dan ook links-liberaal tegenwoordig. Idem GL overigens ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 23-11-2006 16:02] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
@Stroop: O was jij dat ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 23-11-2006 16:00] ![]() |
|
quote: Een partij als PvdA is geneigd naar draagkracht terug te geven. quote: Typisch VVD standpunt (overigens onzinnig, zoals Rouvoet al zei: je krijgt weliswaar kortere, maar ook bredere files quote:Naar mijn weten staat de ontwikkelingshulp op een aanvaardbaar niveau van 2%BNP (cmiiw) Ik denk dat de besteding hiervan belangrijker is. quote:typisch punt wat VVD en CDA ook willen quote:wat is zinloos? Ik zag dat vrouwtje Fleur Agema op televisie die subsidies aanpakken, het was om te bescheuren! Ze wist NIET waar ze het over had! quote:Zelfs een partij als GL(!) wil een einde aan de landbouwsubsidies, open deur van hier tot parijs... quote: Eigenlijk gaat het niet eens om die bij elkaar gejatte standpuntjes voor de automobilist en tegen europa, wat niets meer is dan een SP(!) VVD mengelmoesje. Het gaat om wat Dhr. Wilders wil met probleemmarokkanen met een dubbele nationaliteit: hun nederlands paspoort afnemen. Enkel alleen al dit punt is zo absurd onaanvaardbaar (samen met de hele polarisatie en bangmakerij) dat dhr. Wilders geen stem verdient, hoe mooi de andere punten ook mogen zijn. Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Öcalan 'keek toe' in A'dams stemlokaal Kiezers in het Amsterdamse stadsdeel Oud-Zuid die gisteren hun stem uitbrachten in een stemlokaal dat was ondergebracht In het Koerdisch Nederlands Cultureel Centrum aan de Sloterkade, deden dat onder het 'toeziende oog' van PKK-leider Abdullah Öcalan. Zijn portret hing (hangt) daar groot aan de wand. Öcelan is in Turkije tot levenslange gevangenisstraf veroordeeld wegens terrorisme. Turkije beschouwt hem als het brein achter opstand van de Koerden en houdt hem verantwoordelijk voor 30.000 doden. De PKK staat in zowel de Verenigde Staten als in de Europese Unie (EU) op de lijst van terroristische organisaties. In Nederland is de PKK echter nog niet verboden. Twee jaar geleden werd wel een wetsvoorstel ingediend om alle organisaties die op de terrorismelijsten van de EU staan ook in Nederland te verbieden. De ministerraad steunde het voorstel, maar werd tot op heden niet doorgevoerd. Wel is de wet op 14 november van dit jaar aangenomen door de Eerste Kamer. Hij moet echter nog door de Koningin worden ondertekend in de Staatscourant worden geplaatst, voordat hij in werking kan treden. Stadsdeel Oud-Zuid liet gisteren tegen weekblad Elsevier weten geen problemen te hebben met het portret: ''Wat ons betreft kan het daar gewoon blijven hangen, want het heeft niets met de Nederlandse verkiezingen te maken. Öcalan is geen Nederlandse politicus''. Jawel, tolerantie! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Wow, ze gingen NL socialer maken. Dit is wel snel. ![]() ![]() |
|
Nou, wie heeft nu gewonnen? ![]() |
|
FC Utrecht! Je moeder. ![]() |
|
quote: jij hebt het over inhoud??? Vlaams Blok??? of was het nu toch echt inmiddels Vlaams Belang??? (Om over de inhoud van deze fascistische groepering maar te zwijgen...). ![]() |
|
VB fascistisch? LOOLO goede grap. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ****WAHAHAHAHAHAHA. Een nog betere grap. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
wat een verbazingwekkend nieuwtje hehe Je moeder. ![]() |
|
quote: uiteraard snap ik dat jij daar vraagtekens bij zet... ![]() |
|
quote:Leg eens uit, waarom is het Vlaams Belang facistisch? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Klopt. Jij realiseert je namelijk dat ik weet dat VB niet bepaald op fascistische leest geschoeid is. ![]() Als je ze extreem-rechts zou noemen dan kom je al dichter in de buurt maar ondanks datgene wat Indymedia-volk beweert zijn de begrippen fascisme en extreem-rechts niet synoniem. Ik geef je alvast een hint: fascisme is een *collectivistische* ideologie dat ook nog eens anti-liberaal en anti-democratisch is. Deze kenmerken ontbreken vooralsnog bij het VB. Get your facts straight buddy. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Deze eigenschappen ontbreken echter niet bij de lui van Indymedia. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Dit is IMO (onbedoeld, waarschijnlijk) de beste samenvatting van linkse inkomenspolitiek die ik hier de afgelopen weken gelezen heb. Ik vind het aanmatigend, onrechtvaardig, hypocriet en asociaal. Aanmatigend, omdat "draagkracht" voor ieder mens verschillend is. Onrechtvaardig, omdat zij die succesvol zijn de lasten moeten dragen voor zij die dat niet zijn (i.e. luiheid en gemakzucht wordt beloond). Hypocriet omdat het suggereert een moreel superieur standpunt te zijn (alsof iedereen die succesvol is, tegelijkertijd ook een gewetenloze uitbuiter zou zijn). Asociaal omdat het hen die niet succesvol zijn, bevestigt in hun falen en geen prikkel biedt om iets aan de eigen toestand te veranderen. Bedankt voor de (hernieuwde) inspiratie. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Nogal kort door de bocht dus graag toelichting op zo n statement: Leg jouw definitie van draagkracht, is voor iedereen verschillend dus kan niet toegepast worden, eens uit ajb? Succesvol als in rijk?; maw arme mensen zijn dus lui en gemakzuchtig? Definitie ajb. Hoe kom je bij de insinuatie dat iedereen die succesvol is als een gewetenloze uitbuiter zou worden beschouwd door dat draagkracht principe? Wat is er nou juist moreel superieur aan? Vanaf welk punt heeft men dan gefaald? Afbakening ajb. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Hoe kan dit nu weer? Zetel minder voor SP door herteling RIJSWIJK - De stembusuitslag van de Nederlanders in het buitenland en de hertelling van de uitslagen in onder andere Eindhoven heeft de SP een zetel gekost en de PvdA een zetel opgeleverd. In de uiteindelijke officieuze uitslag, zoals verzameld door de verkiezingsdienst van het ANP, krijgt de SP 25 zetels en de PvdA 33 in de nieuwe Tweede Kamer. De andere voorlopige uitslagen blijven gelijk. De Kiesraad publiceert maandag de officiele uitslag. ![]() |
|
Fraude! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: *mogelijk buitendlandse stemmen erbij?? en het is natuurlijk op de verkiezingsavond "haastwerk" (zeker wat betreft de papierstemmen) wat betreft het tellen. mogelijk dat deze een lichte afwijking veroorzaken??? ![]() |
|
Mwoah, in Eindhoven is met computers gestemd en bleek dat er een 'foutje' was gemaakt met 400 stemmen voor het CDA, hoorde ik. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |