IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Tweede Kamer Verkiezingen - 22 November 2006 - Deel II Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-11-2006 20:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

iedre keer als ik Wilders zie en hoor krijg ik de slappe lach. ik vrees alleen dat dit een onbedoeld bijeffect is. verder was het aangenaam tijdverdrijf en ik vermoed dat de meest wel klein zullen blijven..


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 21-11-2006 20:04 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 21 november 2006 16:05 schreef spectre het volgende:






Alsjeblieft zeg, misschien een enkeltje Goelag voor Jan


Against God and Government


acid
Usericon van acid
Posted 21-11-2006 20:05 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

PvdD is werkelijk te triest voor woorden. Wat een wijf, die Timmer zeg. Blijkbaar zijn een stel varkens die hoe dan ook toch door het keelgat verdwijnen belangrijker dan zaken als Onderwijs, AOW etc.

Pastors deed het goed in het debat net en is voor mij dan ook de 'winnaar'; hij kwam daadwerkelijk met oplossingen ipv. problemen.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-11-2006 20:05 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 21 november 2006 20:02 schreef Misanthrope het volgende:
...
En owja, volgens mij was het toch de PvdA die 'klapvee' mee wilde nemen naar verkiezingspraatjes en daar officieele sollicitatieformuleren voor op de site had staan.


Alsof alle anderen dat niet doen; tijd om wakker te worden!

Overigens vond ik Pastors en Wilders met vlagen ook vrij sterk.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 21-11-2006 20:05 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Nu nog even naar het echte vuurwerk kijken om half 9.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-11-2006 20:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2006 20:05 schreef acid het volgende:
PvdD is werkelijk te triest voor woorden. Wat een wijf, die Timmer zeg. Blijkbaar zijn een stel varkens die hoe dan ook toch door het keelgat verdwijnen belangrijker dan zaken als Onderwijs, AOW etc.

Pastors deed het goed in het debat net en is voor mij dan ook de 'winnaar'; hij kwam daadwerkelijk met oplossingen ipv. problemen.


gaap. dat kun je dan net zo goed van Wilders et al zeggen. het zij niet voor niks de one-issuepartijen (met als uitzondering D'66). pechtold had in grote lijnen wel gelijk by the way


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 21-11-2006 20:09 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Pechtold gelijk? Hou een sop man.


acid
Usericon van acid
Posted 21-11-2006 20:11 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2006 20:07 schreef attila_de_hun het volgende:
gaap. dat kun je dan net zo goed van Wilders et al zeggen. het zij niet voor niks de one-issuepartijen (met als uitzondering D'66). pechtold had in grote lijnen wel gelijk by the way


Tjah, als je slechts twee onderwerpen naar voren laat komen in zo'n programma krijg je natuurlijk een vrij beperkt beeld van een partij.

Ik heb overigens Wilders niet eens genoemd; hoewel ik hem niet eens zwak vond. Pechtold zeg zichzelf voor schut; leuk dat hij de goede punten van D66 in het afgelopen kabinet wist op te noemen, maar welke partij was er ook alweer keer op keer gefaald en heeft uiteindelijk gezorgd voor de val van het kabinet?


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-11-2006 20:20 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2006 20:05 schreef Mutilator het volgende:

Overigens vond ik Pastors en Wilders met vlagen ook vrij sterk.


Pastors is ook vrij sterk (behoudens zijn onfortuinlijke uitspraken over islam en nazis). Het is eigenlijk genoeg om te kijken wat hij met Leefbaar in Rotterdam voor elkaar kreeg.

Het is niet voor niks dat LR na 4 jaar regeren nog steeds 33% van de zetels in de gemeenteraad pakte. Dat kunnen de meeste andere Leefbaar afdelingen ze niet nadoen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-11-2006 20:24 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Hoe laat begint de, mede door mijn belastingcenten gefinancierde, PvdA stemadvies van Freek de Jonge eigenlijk?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-11-2006 20:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2006 20:11 schreef acid het volgende:
Tjah, als je slechts twee onderwerpen naar voren laat komen in zo'n programma krijg je natuurlijk een vrij beperkt beeld van een partij.

Ik heb overigens Wilders niet eens genoemd; hoewel ik hem niet eens zwak vond. Pechtold zeg zichzelf voor schut; leuk dat hij de goede punten van D66 in het afgelopen kabinet wist op te noemen, maar welke partij was er ook alweer keer op keer gefaald en heeft uiteindelijk gezorgd voor de val van het kabinet?


dat is idd zo. en natuurlijk is Tiemen een extremist (maar dat is Wilders ook, dat was eigenlijk mijn insteek).
Maar het punt van Pechtold was: Nederland is traditioneel gezien een dynamisch land waar veel buitenlanders zich in de loop der tijden hebben gesetteld. Dat kan toch niemand ontkennen??? Wij hebben allemaal wel een of meerdere allochtonen in onze(verre) voorouders (ik spaans en russisch bijv.) Dus in die zin heeft Pechtold gelijk. Alleen is deze redenatie op de noordafrikanen/islamextremisten blijkbaar niet mogelijk.

maar wel grappig want veel chinezen zijn nog vele malen minder ingeburgerd dan noordafrikanen en toch hoort men hier niemand over. teriwjl toch heft argument is (bij die Noordafrikanen).. ze passen zich niet aan...

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 21-11-2006 20:26]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-11-2006 20:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2006 20:20 schreef Chelman het volgende:
Pastors is ook vrij sterk (behoudens zijn onfortuinlijke uitspraken over islam en nazis). Het is eigenlijk genoeg om te kijken wat hij met Leefbaar in Rotterdam voor elkaar kreeg.
.


wat natuurlijk geen garantie is dat dat model(wat het verder ook zij moge) op een landelijk niveau werkt.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-11-2006 20:28 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2006 20:25 schreef attila_de_hun het volgende:
dat is idd zo. en natuurlijk is Tiemen een extremist (maar dat zijn Wilders en Pastors ook, dat was eigenlijk mijn insteek).


Pastors een extremist? Van Wilders kan ik het me nog enigszins voorstelen maar Pastors? Noem eens een extremistisch standpunt uit hun programma.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-11-2006 20:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2006 20:28 schreef Chelman het volgende:
Pastors een extremist? Van Wilders kan ik het me nog enigszins voorstelen maar Pastors? Noem eens een extremistisch standpunt uit hun programma.




ik had het al weggehaald.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-11-2006 20:31 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2006 20:27 schreef attila_de_hun het volgende:
wat natuurlijk geen garantie is dat dat model(wat het verder ook zij moge) op een landelijk niveau werkt.

Irrelevant.

Garanties over de toekomst bestaan niet. Eerder handelen en ervaring geeft echter een idee van wat men zou kunnen verwachten.

Als je een sollicitant aaneemt heb je ook geen garantie dat ie het goed doet. Je neemt hem aan op basis van verwachtingen.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-11-2006 20:31 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2006 20:29 schreef attila_de_hun het volgende:
ik had het al weggehaald.


Ah. Goedzo jochie.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-11-2006 20:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2006 20:31 schreef Chelman het volgende:
Irrelevant.

Garanties over de toekomst bestaan niet. Eerder handelen en ervaring geeft echter een idee van wat men zou kunnen verwachten.

Als je een sollicitant aaneemt heb je ook geen garantie dat ie het goed doet. Je neemt hem aan op basis van verwachtingen.




er is helaas toch een garantie voor ons allemaal in de toekomst

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 21-11-2006 20:42]


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-11-2006 20:32 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik zap maar eens richting The Battle Of Britain. Het komt me echt echt de strot uit nu.

Eenieder morgen veel wijsheid gewenst in het stemlokaal.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-11-2006 20:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

OK, TV-time en iedereen morgen veel wijsheid toegwenst (en ga STEMMEN)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-11-2006 20:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Argh ik hoop dat ik er tijd voor heb, WEER een barstenvolle dag ... maar ga het zeker proberen ... Denk dat ik toch vvd zal gaan stemmen ... ben gewoon bang dat een linksere regering het land weer terug de vernieling in drukt, vindt het nu namelijk erg goed gaan .. voortzetten dus ..


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 21-11-2006 20:41 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Helaas is de tegenpartij niet meer, anders wist ik het wel.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 21-11-2006 20:42]



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-11-2006 21:04 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 21 november 2006 20:40 schreef Jenje het volgende:
Argh ik hoop dat ik er tijd voor heb, WEER een barstenvolle dag ... maar ga het zeker proberen ... Denk dat ik toch vvd zal gaan stemmen ... ben gewoon bang dat een linksere regering het land weer terug de vernieling in drukt, vindt het nu namelijk erg goed gaan .. voortzetten dus ..


+1


Je moeder.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-11-2006 21:06 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 21 november 2006 20:41 schreef Oud Vuil het volgende:
Helaas is de tegenpartij niet meer, anders wist ik het wel.

+1


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 21-11-2006 21:11 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 21 november 2006 20:40 schreef Jenje het volgende:
Argh ik hoop dat ik er tijd voor heb, WEER een barstenvolle dag ... maar ga het zeker proberen ... Denk dat ik toch vvd zal gaan stemmen ... ben gewoon bang dat een linksere regering het land weer terug de vernieling in drukt, vindt het nu namelijk erg goed gaan .. voortzetten dus ..

-10


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-11-2006 21:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2006 21:11 schreef scotfan het volgende:
-10
Hebben we het zondag misschine wel ff over (check je mail!)


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen