![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Suck my piss ![]() |
|
quote: lijk me toch dat CDA/PVDA het gaat worden.(netgenoeg als ik het goed heb). ed: CDA/PVDA/Christen Unie zou een mogelijke combinatie zijn denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 22-11-2006 21:32] ![]() |
|
en de fans van Wilders zullen toch ook wel een beetje tevreden zijn over de opkomst van zijn partij??? ![]() ![]() |
|
quote: Ik geloof nooit dat SP met CDA samen gaat. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote:Dat wel. Helaas verliest de VVD zoveel. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Pastors 'Voor die ene zetel waren wij er niet aan begonnen.' ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Hebben ze ook erg vaak duidelijk gemaakt. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: een schrale troost is mogelijk voor je dat "links" ook niet heeft gewonnen ondanks de forse winst van de SP. maar dat is meer "poppetjes schuiven" binnen het linkse blok . nou, het zal mij benieuwen wat er van gaat komen bij de formatie. zoals gezegd gok ik op CDA/PVDA/CHristen-unie ![]() |
|
quote:Hmmm... als de peilingen van RTL kloppen zie ik nog wel een CDA/VVD/PvdA kabinet tot stand komen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: ja, dat zou inderdaad ook kunnen. ach, we zullen het wel zien. ![]() |
|
Iig gaat er geen goed kabinet uitkomen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Bij Pastors was de teleurstelling zeer duidelijk te zien. maar goed de Sp is ook met 2 zetels begonnen dus op termijn zou hij best kunnen groeien. ![]() |
|
quote:Hmmm... ik zie Wilders wel behoorlijk groeien als hij geschikte mensen in de kamer zet. Vergelijkbaar met het Vlaams Blok. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: dat denk ik ook. dan moethij wel buiten actieve deelname in de regering worden buiten gesloten als hij de zelfde status van het Blok wil gaan halen. (Want wat hij zegt is lastig in een coalitie waar te maken) ![]() |
|
quote:Ik denk niet dat Wilders in een coalitie terecht gaat komen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
mensen, date me ff up oid. ben d'r ff helemaal uit ![]() ![]() |
|
vlaams belang is het tegenwoordig mensen... slechte verliezer die Herben: "Dieren hebben het heel goed in Nederland"... "Dat er 3 zetels zijn voor de Partij voor de Dieren gaat nergens over!!!". Nee, Herben, jou stompzinnige geblaat heeft veel zoden aand e dijk gezet... 1 ding had hij wel gelijk in: binnen 2 jaar stemmen, want als er een coalitie komt met PVDA en CDA dan kunnen we spoedig weer naar de stembus. Mooid at die stoot van de Partij voor de Dieren in de kamer komt... is het vragenuurtje wel interessant. ![]() |
|
quote:Fuck man, als je zo op vrouwtjes geilt, ga dan naar vrouwtjes kijken in de playboy. En laat die vrouwtjes om op te geilen daar waar ze horen te zijn en niet in de 2e kamer. 2e kamer is voor inhoud. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Wat zeg je nu allemaal? Ik begrijp er geen bal van? Cursusje misschien een optie ![]() Against God and Government ![]() |
|
![]() |
|
Zoals ik dus zei, ik ook SP. Meneer Marijnissen zelf. Dacht dat mijn pa en zijn vrouw hetzelfde zouden doen (normaal wel) maar hebben strategisch voor de PVDA gekozen. Mams wel SP. En vele vrienden ook. Ben trots op ze ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
mensen die anders stemmen zijn spontaan geen vrienden meer van je? ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Schrijf mij maar af dan. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Nee hoor. Die hebben slechts een andere mening, en andere ideeen. Geen punt. Kijk zo makkelijk zijn SP-ers nou. Die rechtse lui zie je steeds zeiken over links, maar andersom niet... Deja vu van eerdere verkiezingen ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |