![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Een op drie kiezers volgt advies Stemwijzer Uitgegeven: 21 november 2006 14:12 LEUSDEN - Ongeveer een derde van de mensen die gebruik maken van de Stemwijzer, stemt op de door de website geadviseerde partij. Dat bleek dinsdag uit een peiling van onderzoeksbureau MarketResponse (PDF). De Stemwijzer gaf inmiddels al vier miljoen stemadviezen. Internetters die het advies krijgen op de Partij voor de Dieren, de SGP of EénNL te stemmen zijn juist niet geneigd die raad op te volgen. Veel mensen die het niet eens zijn met hun stemadvies doen de test opnieuw. Dat geldt vooral voor internetters die in eerste instantie het advies kregen op de partij van Geert Wilders te stemmen. De kiessite heeft vooral invloed op zwevende kiezers. Bijna de helft (46 procent) van die groep zegt dat de Stemwijzer van invloed is op het kiesgedrag. VVD grote verliezer De Stemwijzer adviseerde het vaakste een stem voor het CDA. Achttien procent van de adviezen betrof de christendemocratien. De SP (zestien procent) blijft de PvdA (dertien procent) voor. De VVD lijkt met vier procent van de adviezen bij de Stemwijzer de grootste verliezer. Elf procent van de bezoekers kreg het advies om op Geert Wilders' Partij voor de Vrijheid te stemmen. ====================== Interassant, hoe zo'n stemwijzer gebruikt wordt. Veel mensen zijn dus eigenlijk gewoon op zoek naar wat ze al dachten te willen stemmen (zie onderlijnde). Aan de ene kant kan dat gerechtvaardigd zijn, want zulke testen zijn natuurlijk niet 100% betrouwbaar, maar ik denk dat de meeste mensen toch gewoon niet beseffen bij welke partij hun ideeën het beste aansluiten. En dat veel mensen bvb. niet durven te zeggen: "Ik stem op Wilders." Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Interessant: Dossier De meest dynamische economie van D66 http://www.d66.nl/9359000/1/j9vvhc6cwgbojx9/vhf7k0m7m1u4 Al wordt natuurlijk alleen het D66 programma als goed bestempeld. De onderdelen waarop de linkse partijen het bvb. goed dan wel beter doen worden afgescheept met de boodschap dat het toch alleen op de korte termijn werkt. Hebben mensen meer van dit soort vergelijken, maar dan door andere partijen? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Of zijn naderende coming out... ![]() ![]() |
|
![]() |
|
On topic!Geen ridiculisatie! Naar lolligtopic!! ![]() |
|
Kijk nou maar gewoon ![]() ![]() |
|
Moehaha. Van http://www.quotenet.nl/2006/11/21/143051.php : quote: Jajajaja dat doet ze goed die Halsema.... Bos trouwens ook. Ongezien de hypocrietste! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door M. op 21-11-2006 18:04] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Voor alle zwevende kiezers, hier nog een (stem)zweefwijzer.. http://www.burorenkema.nl/2006/11/zweefwijzer.php ![]() |
|
quote: LOL, het is me duidelijk! ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:Idd... Ik vraag me eigenlijk af wat mensen die uit principe solidair zijn in zo'n frikkin' kasten van een huizen doen? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Gerard Arninkhof ftw! ![]() ![]() |
|
quote: Normaal krijg je 4-5 jaarsalarissen als hypotheek. In dit geval zou dat dus betekenen dat Hoerema minimaal tussen de 130-162.5K per jaar verdient*. Blijkbaar schnabbelt ze aardig bij naast haar baantje als kamerlid (+/- 90K). Ik vraag me af of ze dit netjes meldt. Volgens mij moeten ze boven een bepaald bedrag (10-15K) hun bijverdiensten melden. *Of ze heeft een hypotheek van ruim 7 jaarsalarissen wat mij vrij stug lijkt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: *kuch* partner *kuch* ![]() |
|
Sowieso dat gemekker over hoge inkomens die meer aftrekken: die betalen toch GVD ook veel meer belasting! ![]() |
|
quote: Ja. Ze is toch vrijgevochten en zorgt daar zelf voor, ze laat een man toch niet voor haar meebetalen? Je bent een feminazi of je bent het niet.... Een slimme meid is op haar scheiding voorbereid. ![]() Oftewel: Ja. Ik had het wel door maar hoopte dat wat mensen erop in zouden gaan. You fucking ruined it! Billenkoek! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Sorry Chelman. ![]() ![]() |
|
quote: Klopt! Ik kan het bevestigen, mensen met hoge inkomens rukken helemaal niet meer dan gemiddeld! ![]() Maar inderdaad, in NL geldt: grootverdiener = grootbetaler. Ik snap dat gemekker dus ook niet. Maar ja....afgunst regeert. 'Ik heb het slecht en dus zal JIJ het zeker ook niet goed hebben, klootzak!' KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Precies, self earned success is being punished. ![]() |
|
quote: Ja ze hebben het idd echt zoooo enorm slecht...ze houden geen fuck meer over zeg... ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Bij gebrek aan beter maar even aan het kijken naar het lijstrekkersdebat voor de kleine partijen D66, SGP, Wilders, Fortuyn, EenNL en Partij voor de Dieren. Laatstgenoemde heeft een goed verhaal zonder zich aan het gemeengoed geworden moddergooien schuldig te maken en ik hoop ook echt dat die partij een paar zetels weet te halen. Daarnaast vind ik echt voor het eerst in de hele campagne Pastors een zinnig verhaal afsteken en wederom erger ik me kapot aan Wilders en die hordes klapvee die hij heeft meegenomen. Dan echt veel liever Pastors en Eerdmans (vooral laatstgenoemde) in de kamer dan Wilders plus.... ja wie eigenlijk? ![]() Ach ja, morgen is het allemaal weer grotendeels voorbij en daar ben ik eerlijk gezegd best wel blij mee. ![]() |
|
Partij voor de Dieren. Integratie, onderwijs, milieu, criminaliteit .... Je erg he, dat die varkens niet verdoofd gecastreerd worden! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Pechtold was zoals verwacht enorm zwak. Mijn god, wat kan die kerel onzinnig zeveren. Stuger vond ik, zover ik het heb gezien, ook vrij zwak. Vd Vlies heeft een stabiele achterban, dat zullen er niet gauw meer, maar ook niet gauw minder worden. Die dudein van de PvdD heb ik eigenlijk nauwelijks gehoord in de tijd dat ik heb gekeken, dus daar kan ik niets over zeggen. Wilders en Pastors waren vrij sterk. En owja, volgens mij was het toch de PvdA die 'klapvee' mee wilde nemen naar verkiezingspraatjes en daar officieele sollicitatieformuleren voor op de site had staan. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |