![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Het blijft geenstijl he? ![]() ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
UW UITSLAG: stembeter Jij bent een burgerpik, dus stem rechts. VVD ofzo. Of die partij van Wilders. Je kan je lekker druk maken over mannen met snorren, wat wel een beetje vaag is. Het is duidelijk dat je te weinig loon ontvangt want anderen krijgen in jouw ogen veel te veel. Je wilt hier graag iets aan veranderen. Niet door zelf harder te werken, maar door te gaan stemmen... Natuurlijk heeft jouw stem zin. PROEST, Moehaha. Ohja, over vier jaar zeik je nog. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Verassend. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Wat doen jullie eigenlijk moeilijk? Ik heb gewoon mijn stemrecht benut, maar niet op één van de beschikbare partijen gestemd, mijn stem is verder wel gewoon geldig en ik tel ook mee in de opkomst, verder moet iedereen met zijn poten van mijn uitgebrachte stem afblijven. Alleen als mensen niet gaan stemmen kan er zover ik weet met hun stem rondgeklooid worden. Niet dat het me veel boeit, zoals ik al vaker duidelijk heb gemaakt geloof ik niet in onze parlementaire democratie en haar waarde. Ze zoeken het maar uit in hun tweede knesset. Ik geloof alleen in revolutionaire politiek. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote:Waarom was Wilders of eenNL voor jou eigenlijk geen optie? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Niet stemmen is even goed wat dat betreft. Je hebt alleen de opkomst wat hoger laten uitkomen. (waardoor straks weer iemand kan claimen de steun van een groter deel van de bevolking te genieten ![]() Of je vind dat het wel of niet mee doet hangt van je smaak af. Zie discussie hierboven ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 22-11-2006 13:57] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Onzin! Het KNMI heeft een mini-onderzoekje gedaan naar de laatste paar verkiezingen en de neerslag op de verkiezingsdag en zag geen verband. Helaas nog geen linkje, ik hoorde het net op de radio. Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Gus: ![]() Maar wees nou gewoon blij dat er iemand die niet geloofd in onze politiek dat kenbaar maakt door BLANCO te stemmen. en niet door niet te gaan. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 22-11-2006 13:56] ![]() |
|
De PVDA stemmerts kunnen toch gewoon lekker binnen in het eigen bejaardentehuis stemmen? ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote:Dat strookt dan met een onderzoek dat ze tijdens de gemeenteraadsverkiezingen hadden gedaan. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Waar heb jij gezeten, kerol? ![]() Toelichting; Allemaal ondernemerspolitiek in het straatje van de VVD overgoten met wat islamofobisch populisme dat het "gewone" volk wel aanspreekt. En zo'n gast als Wilders heeft nog nét geen keppeltje op zijn harses. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 22-11-2006 14:06] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote:Nou, ze zijn van de revolutionaire politiek, dus misschien dat als zij groot worden, de kans op jouw revolutionaire politiek ook groter wordt? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Wij hebben duidelijk verschillende definities van revolutionaire politiek. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 22-11-2006 14:09] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote:Lijkt me juist dat daar het CDA de grootste aanhang heeft. Net als op het platteland. Het CDA: voor alle boeren en bejaarden ![]() Of zoals Freek het mooi zei: "CDA stemmers zijn net rokers: ze weten dat het slecht is maar toch doen ze het." ![]() ![]() |
|
quote:Nou, de definitie van wat revolutionaire politiek echt is staat er los van, het gaat mij er meer om dat in de ogen van het volk Wilders en eenNL revolutionaire politiek bedrijven en dat als zij groot worden, de kans dat de deur open staat voor verdergaande revolutionaire politiek groter wordt. Ik bedoel dus dat hun politiek misschien een open deur kan zijn naar jouw politieke doel. Maar misschien dat het ook wel niet zo is. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Is toch mooi he, dat de staatstv een politiek gekleurde cabaretier laat optreden 1 dag voor de verkiezingen. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Voor welke partij opereerde de staatstv ook alweer? ![]() Op welke partij stemt Freek ook alweer? ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Exactement. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Chellie en kwellie, vandaar ook mijn opmerking. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: zegt een van de meest partijpolitiek gerichte personen in het universum!!! ![]() ![]() |
|
quote:Ik denk niet dat iedere ZMer op eigen kracht door deze propaganda heenprikt. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Dat mag ook wel nadat Dhr. Heinsbroek 2 weken lang diezelfde staatstv vervuild heeft. Freek had eigenlijk nog een uurtje langer moeten doorgaan om dat volledig te compenseren. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |