![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Met Rotzak kun je ook geen bier gaan drinken, die stopt Zyklon B in je pilsje. Ja zo lust ik er nog wel 1! Volgende! ![]() |
|
quote: LPF toch? ![]() |
|
quote:Nee, dan zou er bij moeten staan dat dat alleen mag als de buurvrouw een hoofddoekje draagt. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Wat een ruimte voor dialoog en discussie als PvdA corryfee Freek de hele avond de PvdA ophemelt. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Jij hebt duidelijk niet zitten kijken of wel? Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote:Ik heb Freek helemaal niemand horen ophemelen. Tip: Zet je oogkleppen af als je cabaret kijkt.... misschien steek je er dan nog wat van op ook! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Ach Freek was 10 jaar geleden ook al op zijn retour, die man is gewoon niet grappig. Against God and Government ![]() |
|
quote: ![]() Idd zeer leerzaam, die rode kanker propaganda. Iets met pot ketel zwart. En niet zo'n klein beetje ook. Tering kwadraat. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Zucht... punt is dat bekend is dat Freek achter de PvdA staat en tijdens zijn cabaret bv. het CDA heeft afgezeken. Dat is geen objectieve, laat staan informatieve tv, maar politiek gekleurde tv. En dat mag best, zolang het op een particuliere zender is, niet op een zender betaald met belastingcenten. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: +1 Against God and Government ![]() |
|
Gelukkig mag afzeiken van linkse politici middels illegale photoshops op dit forum posten wel ![]() ![]() |
|
quote: Hij heeft ook Bos afgezeken. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: hahahaha dat klopt. Suck my piss ![]() |
|
quote: Haha, hoeveel invloed denk je dat hij heeft? ![]() |
|
quote: Dus je hebt niet gekeken. Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote:Dit forum wordt dan ook bekostigd met belastinggeld. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Hij zei kanker ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 22-11-2006 17:02] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote:Ik had het over illegale versies van bovenstaand programma dude ![]() En ik doelde niet op belastingsgeld, ik doelde op STELEN [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 22-11-2006 17:26] ![]() |
|
Bi-ba-boeiuuuuuuuuuuh iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
+1 Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: En welke Nostradamus laat jou in je oor weten dat al die progjes illegaal zijn? Ik kan niet eens illegale software hebben ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Andre Rouvoet mag wat leuks met mijn stem doen. Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
|
Lol, dat zie ik zo. Iets met onkunde en zo ![]() ![]() |
|
quote: Langharig tuig in ieder geval wel. Ik ben al bij zat instellingen vreemd aangekeken totdat ze door hadden dat ik net zo'n rat was als de rest van de kapitalisten aldaar ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |