IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Tweede Kamer Verkiezingen - 22 November 2006 - Deel II Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-11-2006 9:03 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2006 7:37 schreef Schaffelaer het volgende:
Niet helemaal mee eens. Zeker als je in dit topic kijkt, zie je mensen zweven tussen SP en PvdV. Nu weet ik dat de mensen hier niet bepaald representatief zijn, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen: Samen alles delen, maar alleen als je een blanke hollander bent.

Een misselijkmakende en moreel verwerpelijke afweging, dan heb ik nog liever dat iemand op de liberalen stemt uit liberale overwegingen.

Verder zie je mensen toch vooral uit het midden vluchten, ze willen simpele, extreme oplossingen met eenduidige boodschap.



quote:
Op 22 november 2006 18:45 schreef Misanthrope het volgende:
Ik snap echt niet dat er zoveel mensen tussen SP en GW twijfelen. Dat komt op mij echt over dat je de SP wilt om geld van de overheid binnen te krijgen, en GW zodat dat geld niet naar allochtonen gaat.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-11-2006 9:42 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 23 november 2006 8:59 schreef Jenje het volgende:
Zou Bos geen minster baantje ambiëren?

Bos heeft zelf gezegd dat hij geen vice-premier wil worden en de kamer ingaat als in een coalitie met een groter CDA Balkenende premier wordt.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-11-2006 9:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mja, zeggen en doen is bij Bos nogal eens heel verschillend... Just wait and blee .. euhm see ..


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-11-2006 10:00 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 23 november 2006 2:00 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens. Dhr. Wilders wil zichzelf graag in een cordon sanitaire praten, zodat men zijn underdogpositie gaat waarderen. Erg misselijk vind ik dat, omdat de feiten gewoon anders liggen. Niemand zegt dat hij/zij het praten met Wilders uitsluit, maar het is precies zoals Rutte en Marijnissen zeiden: qua inhoud staat de PvdV ver af van de aanpak en ideeen van de andere partijen, dus daarom was de ontkenning van de lijsttrekkers op de vraag of 1 van de partijen met Wilders zouden willen regeren (of iets in die trant) prima gerechtvaardigd.
Amen.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-11-2006 10:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2006 8:52 schreef Chelman het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat hij dan aftreedt als fractievoorzitter. Nog eens vier jaar in de kamer is geen optie voor een carrièrepoliticus als Bos.


dat denk ik ook en dat geldt voor Rutte trouwens ook (die gisteren zijn frustratie nog eens even op Wilders tot uiting bracht).




Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 23-11-2006 10:05 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Misschien snap ik het niet helemaal goed, maar na het stemmen van gister en de uitsalg zit ik toch met wat vraagjes.

1. Gaat de evt. te vormen coalitie echt veel verschil maken met de regering die we de afgelopen paar jaar gehad hebben, als CDA en PvdA weer de grootste 2 zijn?

2. Wat gebeurt er met de partijen die geen zetels of maar een of twee zetels gekregen hebben, hebben die straks nog iets in te brengen of hebben de mensen die daarop gestemd hebben eigenlijk gewoon een beetje pech?


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-11-2006 10:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik denk dat het beleid weinig zal veranderen u grote lijnen maar wat verschuivingen zullen optreden. Balkenende had het wel opeens over ene minister voor milieu dus mogelijk dat daar wel een grote verandering in gaat optreden. Wat dit onderwerp betreft zou wel een verschuiving kunnen optreden want, juist door enkel kleine partijen, is hier een meerderheid voor.
de kleine partijen kunnen dus, juist in een situatie zoals nu waar het middenveld is uitgedund wel een balans doen doorslaan. goed, het is maar mijn idee hierover he


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 23-11-2006 10:19 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Ok, die kleine partijen kunnen nu dus wat meer hun stem laten horen volgens het uitgedunde middengebied volgens jouw, maar gaan die kans maken tegen de coalitie dan?

Ik zie het een beetje somber in, alsof het eigenlijk weinig zin gehad heeft, ik bedoel, natuurlijk zjin ook de kleine veranderingen goed, maar de structurele veranderingen, oa een reden waarom ik niet op een van die 2 partijen gestemd heb blijven denk ik uit.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-11-2006 10:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2006 10:19 schreef Murdering Monk het volgende:
Ok, die kleine partijen kunnen nu dus wat meer hun stem laten horen volgens het uitgedunde middengebied volgens jouw, maar gaan die kans maken tegen de coalitie dan?

Ik zie het een beetje somber in, alsof het eigenlijk weinig zin gehad heeft, ik bedoel, natuurlijk zjin ook de kleine veranderingen goed, maar de structurele veranderingen, oa een reden waarom ik niet op een van die 2 partijen gestemd heb blijven denk ik uit.


dat durf ik niet te zeggen. het hangt er ook vanaf welke coalities er gaat komen want er zijn toch verschillende opties. maar een harde rechtse lijn , daar is denk ik geen meerderheid voor (christen unie en D'66 kunnen ook "links" uitpakken).


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-11-2006 14:06 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 november 2006 7:37 schreef Schaffelaer het volgende:
Niet helemaal mee eens. Zeker als je in dit topic kijkt, zie je mensen zweven tussen SP en PvdV. Nu weet ik dat de mensen hier niet bepaald representatief zijn, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen: Samen alles delen, maar alleen als je een blanke hollander bent.

Een misselijkmakende en moreel verwerpelijke afweging, dan heb ik nog liever dat iemand op de liberalen stemt uit liberale overwegingen.

Verder zie je mensen toch vooral uit het midden vluchten, ze willen simpele, extreme oplossingen met eenduidige boodschap.



Dude val nu niet in de valkuil door de politieke socioloog uit te hangen en de motivaties van duizenden mensen alleen maar vanuit je eigen perceptie ff in een paar simpel gestelde regels samen te vatten, want dat kan niemand.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 23-11-2006 14:07 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2006 14:06 schreef Mutilator het volgende:
Dude val nu niet in de valkuil door de politieke socioloog uit te hangen en de motivaties van duizenden mensen alleen maar vanuit je eigen perceptie ff in een paar simpel gestelde regels samen te vatten, want dat kan niemand.




Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 23-11-2006 14:24 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 16:04 schreef Misanthrope het volgende:
En dat mag dus niet hun goed recht zijn, aangezien er BELASTINGGELD voor gebruikt wordt. Dat betekent op KOSTEN VAN DE STAAT EEN POLITIEKE VOORKEUR PREDIKEN. En dat heet in de meeste landen PROPAGANDA!

Zouden jullie ook zo blij zijn als de staats tv op kosten van de staat een VVD lounge club zou worden? Of een Goebbels 2.0 zender?

B*kuch*shit!! Je vergeet even te zeggen dat de staat verder geen enkele invloed heeft op de uitzendingen, dus met propaganda heeft het helemaal niks, noppes, nada te maken.

Wie bedoel je overigens met jullie?



Dear dirty delightful old drunken old days


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 23-11-2006 14:25 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2006 14:24 schreef Schaffelaer het volgende:
Wie bedoel je overigens met jullie?



ZOG


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 23-11-2006 14:28 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2006 14:06 schreef Mutilator het volgende:
Dude val nu niet in de valkuil door de politieke socioloog uit te hangen en de motivaties van duizenden mensen alleen maar vanuit je eigen perceptie ff in een paar simpel gestelde regels samen te vatten, want dat kan niemand.

Gast, ik zeg toch dat de groep hier niet representatief is, waaruit ik mijn afleiding doe. Er zitten hier veel mensen op ZM en in dit topic maar duizenden gaat nou ook wel weer wat ver.

En verder als je uit het midden vlucht naar Wilders, vind ik dat je kiest voor simpele, extreme oplossingen, want dat is wat hij biedt.


Dear dirty delightful old drunken old days


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 23-11-2006 14:32 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 23 november 2006 14:28 schreef Schaffelaer het volgende:
Gast, ik zeg toch dat de groep hier niet representatief is, waaruit ik mijn afleiding doe. Er zitten hier veel mensen op ZM en in dit topic maar duizenden gaat nou ook wel weer wat ver.

En verder als je uit het midden vlucht naar Wilders, vind ik dat je kiest voor simpele, extreme oplossingen, want dat is wat hij biedt.



Oplossingen? Hij?



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-11-2006 14:38 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 november 2006 14:28 schreef Schaffelaer het volgende:
Gast, ik zeg toch dat de groep hier niet representatief is, waaruit ik mijn afleiding doe. Er zitten hier veel mensen op ZM en in dit topic maar duizenden gaat nou ook wel weer wat ver.
....


Dat verandert niets aan het feit dat je er nog steeds faliekant naast zit met concluderend oordelen over een aantal anderen, louter vanuit je eigen perceptie; Misanthrope interpreteert tenminste. Met hem ben ik het hierin weliswaar niet eens, maar snap je het verschil?



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-11-2006 14:39]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-11-2006 14:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2006 14:32 schreef blonde rockgod het volgende:
Oplossingen? Hij?
Hij heeft 1 oplossing!

Begint met een G, eindigt op askamer!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-11-2006 14:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2006 14:38 schreef Jenje het volgende:
Hij heeft 1 oplossing!

Begint met een G, eindigt op askamer!


graskamer????


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 23-11-2006 14:43 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 23 november 2006 14:38 schreef Jenje het volgende:
Hij heeft 1 oplossing!

Begint met een G, eindigt op askamer!


Of het begint met een Z, eindigt op Yklon B!




Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-11-2006 14:44 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2006 14:38 schreef Jenje het volgende:
Hij heeft 1 oplossing!

Begint met een G, eindigt op askamer!
Geytenneuqerslanduitzetkamer?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-11-2006 15:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jullie zijn allemaal niet ge-eintegriert und mussen direct zum gevangenis!


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 23-11-2006 15:44 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2006 14:38 schreef Mutilator het volgende:
Dat verandert niets aan het feit dat je er nog steeds faliekant naast zit met concluderend oordelen over een aantal anderen, louter vanuit je eigen perceptie; Misanthrope interpreteert tenminste. Met hem ben ik het hierin weliswaar niet eens, maar snap je het verschil?


Je bedoelt dat Wilders geen extreme, simpele oplossingen aandraagt?

Waar het mij om gaat is de motivatie van iemand om op een partij als PvdV te stemmen. Dat is voor mij in alle gevallen verwerpelijk. Ik probeer achter de beweegredenen te komen van mensen op dit soort partijen te stemmen. Is het vanuit een diepe haat of xenofobie? Of is het totale onnadenkendheid?


Dear dirty delightful old drunken old days


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-11-2006 15:48 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Lees het topic eens door zou ik zeggen, Kwelgeert draagt allerlei punten aan om te stemmen op PvdV. Volgens hem is het ook géén one-issuepartij (zo schildert links hem af )


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 23-11-2006 15:49 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

RIDICULISATIE!!! De linkse pers demoniseerd hem!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-11-2006 15:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Slotje! De verkiezingen zijn afgelopen!!


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen