![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Geen oorlog??!! ![]() ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Stem jij in 2010 ook op mijn partijtje? ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Nog meer rechtse splintergroepen? ![]() Nee, in 2010 heb ik de VVD van binnenuit veranderd. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Deze partij gaat het in 2010 helemaal worden. Ik gok op 76 zetels. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Dat lukte Geert ook zo goed. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Ik ben niet alleen. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: zie mijn mooie post om ene discussie op te starten bij het Irak topic. (wat keihard genegeerd wordt) ![]() |
|
Ik zag net op RTL Z dat uit onderzoek bleek dat innovatie niet afhankelijk is van budget. Dus als de overheid meer geld in innovatie stopt, betekent het niet dat er meer innovatie zal zijn. Innovatie is afhankelijk van nieuwe ideeen, nieuwe ideeen ontstaan vaak uit noodzaak. Het leger moet vaak uit noodzaak oplossingen zoeken en dus is het een grote bron van innovaties. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Ruimtevaart is een veeeel grotere bron van innovaties. ![]() |
|
![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
![]() Zo genoeg gelachen, tijd om te huilen nu: Ik zit nu te kijken naar Pauw & Witteman met Marco Pastors als studiogast. Meneer wil morgen een radiocommercial laten uitzenden waarin hij islamisering vergelijkt met de Duitse bezetting in WOII. Wirklich zum kotzen ![]() Ik hoop echt serieus dat dat stuk populist nul zetels haalt. Wat dan inhoudt dat Eerdmans de kamer ook niet zal halen, iemand die ik nog wel redelijk aansta. ![]() |
|
Wat ik wel komisch vind is dat er 12 ingelijste affiches van EenNL (lijst 12 ook nog es) recht tegenover de kebabtent hangen in de gang vanuit Utrecht CS richting Jaarbeurshal ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-11-2006 0:29] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Nog meer om te huilen: Nova van vanavond, waar Aboutaleb (PvdaA) en Van Raak (SP) waren uitgenodigd. Ik heb geteld, en ze hebben maar liefst 10 minuten gepraat over inhoudelijk zaken in een uitzending van 35 min. Om te huilen zo slecht. Het ging voornamelijk over relletje binnen de VVD (waarbij ook nog Wiegel werd gevraagd om zijn mening), Rutte's mediaoptredens, discussie over waarom pvda het slecht doet en sp goed, een opiniepeiling, etc. Journalistiek natuurlijk om te huilen. Enige programma waar het nog echt om de inhoud draait is Buitenhof, best triest. ![]() |
|
quote:Van mij mag 1NL zetels halen wat ze willen zolang het maar ten koste gaat van de VVD en Fortuyn en niet van Wilders. Iets wat niet gebeurd dus met 0 zetels voor 1NL ben ik ook blij. Ik heb die radiocommercial nog niet gehoord maar ik ben nu al te spreken over de vergelijking. Wel grappig dat nu blijkt dat de 1NL liberale 'middenkoers' niets oplevert Pastors opeens weer over rechts gaat. Lekker consequent. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: dat zou dan wel gebeuren. hetzelfde gebeurt op de linkerflank. de winst van de Sp is het verlies van de PVDA. was het maar waar dat de winst van de SP kwam uit verstandig geworden CDA, VVD, etc kiezers ![]() ![]() |
|
quote:Nu begeef je je op een hellend vlak. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Ik dacht nog zo:Ïk hap niet, Atilla weet wel dat hij fout zit en slechts zit te lokken." Maar ne hoor... ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Gelukkig hap ik niet serieus. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Happen blijft happen. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:Het zou me ook niet verbazen dat hij er alsnog van afgezien heeft hem te laten uitzenden. quote:Ik hou het op een volledig gebrek aan visie ![]() ![]() |
|
quote: Ze komen eindelijk tot de inzicht dat het bij campagnevoeren niet om de inhoud gaat maar om marketing en het neerzetten van een imago. De inhoud draag je gedurende 4 jaar in de kamer uit. In de campagne gaat het om kiezers aantrekken. Je kan het er niet mee eens zijn maar het is de realiteit. De meeste mensen kopen nog steeds liever een Volkswagen dan een Skoda terwijl ze objectief ('inhoudelijk') NERGENS in verschillen. edit: Daarnaast is 95% van de bevolking echt niet in staat om de inhoudelijke punten op hun merites te beoordelen. Disclaimer: ik heb een hekel aan VW maar het ging om een voorbeeld. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 15-11-2006 11:32] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ik dacht toch echt dat het 94% was ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Met het verschil dat DIT geen product is, hoe graag we allemaal die kant op willen gaan. Ik vind het erg jammer om te zien hoe dit ontwikkeld hier. ![]() |
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |