![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Alle partijen worden belachelijk gemaakt in zijn conferences. Niet alleen het cda, ook de pvda en de sp. Cda en vvd krijgen er zwaarder van langs, maar hoge bomen vangen nou eenmaal veel wind. Ik zie het probleem niet, sommige programma's op de publieke omroep zijn rechts georienteerd, andere links. Dat is vrijheid van meningsuiting. Maar bij Freek werden alle partijen de grond in geboord, dus hoe kom je erbij dat hij de pvda zat te verhemelijken? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote:Raar dat je dan geen andere software hebt daarvoor. Photoshop daarvoor hebben is net zoiets als een dure sportwagen hebben voor boodschappen ![]() ![]() |
|
quote:Welke? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Zo, ik doe het. Groenlinks. PUNT Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote:Ik zag laatst een programma met Heinsbroek, dat was door hem wel een beetje rechts georientieerd. Maar dat is dan ook het enige programma met enige vorm van rechtsheid op de staats tv. De andere programma's zijn links. Publieke omroep moet niet links en niet rechts zijn. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Groenlinks, en je rookt. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
D66 TV! ![]() |
|
quote:Nee, het moet wel informatief zijn. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Nee wattan? Gisteren het grote lijstrekkersdebat gekeken en de rest was niet echt sterk. Hoewel, ik vond Pastors stiekem wel erg goed maar ik denk dat zijn plannen voor Rotterdam goed werken maar over Nederland heb ik zo mijn twijfels. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote:Oja ![]() ![]() |
|
quote: Neem dat programma rondom te Tokkies, dat speelt de vvd in de kaart. Door te laten zien dat er uitkeringstrekkers zijn die nauwelijks moeite doen om aan een baan te komen en ondertussen snoepen van subsidieregelingen. De vpro had een tijdje terug rondom de amerikaanse verkiezingen dat pro Bush gekleurd was en tegenstanders van Bush bekritiseerde. Genoeg documantaires behandelen onderwerpen die rechts geörienteerd zijn. Tegenlicht behandelt vaak "linkse" onderwerpen zoals de Palestijnse kwestie en het milieu. Maar ook hun zenden bijvoorbeeld een interview met Paul Bremmer uit. Maar ook Nova, Netwerk en 2 vandaag behandelen net zo makkelijk linkse kwesties als rechtse kwesties. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: was dat niet op op rtl4 oid? quote: uhm, als kritiek ja, en what about dat gezeik van die moore? quote: balans dus, niet rechts Je moeder. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Ik stem pas GroenLinks als ik mijn hersens heb laten vervangen voor een bloemkool. Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
|
quote: De IKON begon ermee.. quote: Wat heeft het zogenaamde gezeik van die Moore met de Nederlandse publieke omroep te maken? Fahrenheit 9-11 is voor zover ik weet niet door Nederlandse tv uitgezonden, wel door de Belgische onlangs. en hoe kom je erbij dat alle documantaires over rechtse onderwerpen vallen onder kritiek?? Ik herinner me nauwelijks kritiek vanuit de media toen Rita Verdonk zich kandidaat stelde. De nadruk lag daarbij juist steeds over de lof die ze oogste... quote:Hoe wil je journalistiek voeren zonder dat het compleet neutraal is. Ik zie liever dat mijn belastingcenten gaan naar een goed actualiteitenprogramma met een politieke kleur die niet de mijne is, dan dat er een slap maar neutraal programma voor in de plaats komt. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote:Die Halsema is zo dom en incapabel. En hun gehele programma slaat ook iedere plank mis. Echt een hele, hele, hele domme partij. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: ah oke, ik heb het nooit gezien zelf maar meende me dat te herinneren quote: ik heb het laatst wel gezien op nederland 3 en geloof dat supersize me laatst ook op was (hoewel dat niet per se links is, alleen anti kapitalitisch/consumptiemaatschappij) quote: daarna niet meer quote: mwa, niet mee eens, mensen zijn te makkelijk te beinvloeden Je moeder. ![]() |
|
quote: Laten we maar niet beginnen over de heer Wilders. ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
rellen in de keet! Je moeder. ![]() |
|
quote:Los van het feit dat ik zoiets als de tokkies niet op de staats tv wil zien en het eigenlijk alleen als vermaak bedoeld is, is het geen politiek gekleurd programma, maar een weergave van een maatschappelijke gebeurtenis. Als een maatschappelijke gebeurtenis de VVD in de kaart speelt, dan past de VVD blijkbaar beter bij de maatschappij, maar het programma an sich geeft er geen blijk van dat je VVD moet stemmen. quote:Ik heb nog bijna nooit een programma op de staats tv gezien dat rechts was. Ik ben 'rechts' en kan een goed rechts programma waarderen, dus het zou mij wel opvallen als de staats tv zo'n programma uitzond. Business klas valt mij ook op. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Nou, vertel het maar eens over de heer Wilders? ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Het is toch uiteindelijk EenNL geworden. ![]() |
|
quote: Rectificatie: Uiteindelijk is het 3 x SP geworden (2 x Van Bommel en 1 x Jantje M.) Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Ik ga denk ik ook voor Wilders. Zat te twijfelen tussen hem en Marijnissen. Allebei komen ze met goede en slechte punten, maar ik mag maar één knopje indrukken. ![]() Bruce Banner ![]() |
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |