|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
is die foto in 013 genomen?....dar waws ik ook... en ik zal mij verder maar niet uitlaten over het concert |
|
nouja!! ik vond het echt een heersend concert |
|
bij de bar. ha! doet u de broek maar uit! |
|
En euh, de No Mercy Foto's komen eraan... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
pff, je neemt er wel de tijd voor zeg... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Gefeliciteerd!!! |
|
quote: Cool ! Jouw fotografie carriére zit flink in de lift lijkt het wel ! |
|
quote: nogmaals, super joh ik wens je alvast heel veel suc6 hm een fotosmiley .... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Op Zm-fest ga je toch ook wel foto's maken of niet ? |
|
hehe een mooie judgement day foto shoot |
|
Jammer alleen dat die gasten zo lelijk zijn (sorry, dit was een inkoppertje .. het is nog vroeg .. ik verveel me.. easy humor werkt dan) |
|
Hmmph....dat doen we dus ook nooit meer. Een heel rolletje volgeschoten op een concert en dan vervolgens natuurlijk ALLES te donker en daarbij ook nog eens flink beschadigd doordat het rolletje tot 2 keer toe ( ) door de bagagescan op het vliegveld gegaan is...laat dit dus maar over aan Sharteel [Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 05-04-2002 10:49] |
|
quote: Yep.. 'k Had zo iets van wie niet waagt niet wint, dus gewoon wat foto's opgestuurd. Het is nog niet betaald, maar iig een mooi opstapje!! En op het ZM fest ben ik zeker van de partij, gewapend en al.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Dat ze daar nu pas achter komen bij de Mindview... ppfffhhh (ok waar is de kontliksmilie?) ik drink een extra bakkie koffie op jouw derri... uhh... carriere proost Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Inderdaad .. stelletje s*fk*tten daar. Maar leeft Mindview dan nog? Heb er al tijden niks van gezien .. |
|
quote: och ja ik neem het blad altijd mee van mijn favoriete metalzaak, en bij de plato liggen ze ook vaak Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Oh .. beter opletten dus Jenje .. |
|
quote: misschien moet je wat vaker naar buiten Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
om het ontopic te houden, hier 1 van mijn band Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Cool.. rare lichtinval. |
|
quote:Gaaf! Gefeliciteerd! No regrets and no remorse... |
|
quote: ja een of andere eikel had dat licht ergens aan de rechterkant onderin gezet, waardoor wij de hele set geen ene fikker konden zien, maare the show must go on... en het levert mooi fotos op nietwaar? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
nog maar een paar, onze gitaargod: genetic distortion Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Valt niet veel te zien op de foto's.. jammer. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |