|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ASA staat voor American Standards Association en ISO vermoed ik voor International Standards Association. Euhm... Die ISO klopt toch niet... O??? Organisation??? [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 25-01-2002 14:08] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
ISO staat voor 'the International Organization for Standardization' ISO is dus geen acroniem. ISO komt van het Griekse woord isos wat 'gelijk' betekend. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Hehe, 'k wilde toch nog effe melden dat m'n foto's op de Iced Earth Website staan (http://www.icedearth.com/html/p011802.htm) ... 'k Heb bovendien een mailtje gekregen van de band om me te bedanken voor de foto's... Ikke is beetje trots... [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 28-01-2002 9:24] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
En ASA + ISO = juist jah Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ikke is een beetje *jaloers* ... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Heheheh... en terecht! Misschien heeft Iced Earth ook nog wel interesse in foto's van de 19e, tilburg.. Zijn dan wel niet zo profi als die van Sharteel, maar als er geen andere/betere zijn Heb je die webmaster geemailed ofzo? |
|
quote: |
|
quote: Valorian, 'k heb je al gemaild, maar moesten er nog andere mensen zijn die foto's willen opsturen, het e-mailadres van die webmaster is gewoon webmaster@icedearth.com Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Echt tof man!, euh vrouw (voor ik dat gedoe weer krijg ) echt leuk voor, je, misschien ligt er een toekomst in de fotografie Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ff snel een berichtje moet zo weg. Wat gebruiken jullie allemaal qua camera body's lenzen en dergelijke? voor mijn resultaat qua concert fotografie kijk eens op http://www.madmacs.demon.nl post later wel ff waar ik zoal mee werk. En flits aljeblieft niet op concerten. krijg je vaak veelste veel tegelicht. en van die sfeerloze foto's zonde vind ik dat. "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
quote: niet om lullig te doen, maar die 1e foto (die van jon) is verkeerd doorgelinkt (per ongeluk naar die van matt) [Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 28-01-2002 13:53] |
|
quote: Thanx, ik zal het doorgeven... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Ik gebruik een meestal een Minolta 404 met een 70-280 F4.5. (chronisch geld gebrek) [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 28-01-2002 13:55] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik gebruik zelf een pentax p30t en pentax me (tweede hands)(ook geld gebrek) met de volgende lenzen. cosina 100-400mm 4.5 pentax 50 mm 1.7 pentax 28 - 80 3.5 sigma 28 2.8 verder werk ik met volgende rolletjes concert, fuij 1600 asa (welke precies weet ik niet zo uit me hoofd natuur, fuijchrome sensia 100 asa dia & kodak royal 400 asa verder kijk ik wat er gefotografeerd meot worden en daar stem ik mijn rolletjes / lenzen op af. "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
quote: Heb tot nu toe altijd mijn Compactcamera meegenomen naar concerten (om redenen die gemakkelijk bedenkbaar zijn en al eerder in dit of een ander foto-topic zijn uitgelegt Samsung Vega 140 S, met 140 mm zoom, relatief vrij goede lens (in vergelijking met andere comp.cam's dus). |
|
quote: Ik hoop nog steeds een keer ergens goedkoop een 2e hands Dynax 7 vandaan te kunnen halen. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik gebruik zelf altijd Fujicolor Superia (met 4th color layer)... 'k Ben altijd heel tevreden over de kleuren en de scherpte.. Sommigen vinden foto's die met Superia genomen zijn dan weer te scherp afgelijnd.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Tijdens Tattoo the Planet heb ik geprobeert om foto's te maken met een wegwerpcamera. Er is er dan ook geen één gelukt, omdat het podium helaas te ver weg stond. Deze vond ik echter wel erg komisch geworden. Op het moment dat ik deze foto maakte, stak een kerel voor mij zijn hand in de lucht. (De band was trouwens COF). the only pleasure is pain |
|
Heb net mijn FLUISTERWOUD & GRIMM rolletje weggebracht.. zal nog even duren voor ik hem hier post, want hij is z/w, wat resulteerd in idioot dure afdrukken, vandaar dat ik alleen ontwikkelen heb gekozen en vervolgens de negatieven zal moeten scannen op school. |
|
quote: Ik wil nog een keer een hasselblad of een pentax middelbeeldformaat. Veeeeeel Meeeeer Scherpte. "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
Dat zal iets te prijzig worden... Ik hou het wel bij het hopen op een dynax 7... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Deze foto's van X-mas party had ik nog niet online staan, nu wel (vrij brakke foto's , maar toch iets) X-mas Festival - Tilburg 19 januari MARDUK SETH: [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 29-01-2002 23:20] |
|
quote: Ik ga dan ook heeeeeel lang sparen. Ik moet wel zeggen dat ik het echt zou willen uiteindelijk. Heb hier ook al de inrichting voor een zwart / wit doka staan. Zosnel ik weer een beetje plaats en tijd heb, bouw ik hem ook weer op. Is nog makkelijker om foto's zelf verder te manipuleren. Kunstzinnige fotografie is wel een beetje mijn streven uiteindelijk. "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
Wie droomt er niet van zo'n lekker duur toestel... Maar ik zou het dan weer niet meer durven meenemen naar optredens.. 't Is nu al zo'n gedoe om vooraan te geraken en je toestel enigszins heel de zaal weer uit te krijgen.. [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 30-01-2002 11:00] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |