|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
Damn... deze foto doet me trouwens heel erg denken aan een foto van Euronymous in de oude dagen van Mayhem.. zal hem eens opzoeken binnenkort.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 26-04-2002 13:59] |
|
Toch nog best mooie foto's geworden; toffe avond was dat, hahaha, Duvel heerscht... |
|
quote: Hey, die zanger, dat is Ivo, portier bij Atak. Heerschende gast ! |
|
quote: Ja.. maar ze zijn nu allemaal wat lichtjes geworden, via fotoshop, anders zag je helemaal niets.. maar inderdaad, het kan er zeker mee door.. De bands waren vrij rauw dus de foto's ook |
|
gave foto's! Geen groepsfoto's of shit? |
|
quote: Er is nog een beetje shit (vier foto's) , die staan in het normale fototopic (pagina 13 of 14 ofzo, groen foto's (scanner deed maf) |
|
mooie foto's babe Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
wow... vette pics! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
gister bij Autumn en AF geweest in Tiel, vond deze van Autumn wel cool geworden: www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Kut foto's, haal ze er maar snel af!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: Altijd leuk opbouwende kritiek |
|
heeft er nou nog niemand ZMfest Foto's? die van mij komen einde van de week hoop ik |
|
quote: Bluh... Heb mijn fototoestel bij Morke laten liggen, duurt dus even voor ik mijn foto's heb (waarschijnlijk tussen 5 en 12 mei ofzo) .. Heb vooral bandfoto's, van Judgement day , Centurian en een paar van Fenris . |
|
aaargh |
|
quote: Fraaie foto.. wel een beetje dubieus, zo'n vriendelijk zangeresje met zo'n evil sillouet van die hand erbij Jij fotografeert digitaal toch? |
|
quote: Relax.. ze komen heus wel.. Een voordeel voor jouw, omdat jullie als tweede speelden was ik nog niet echt gaar op het moment van fotograferen.. Heb vrij veel JD foto's geschoten.. nu maar kijken of ze goed geworden zijn.. |
|
quote: Oh oh En gaat Greycloak ze ook nog posten? Dan kan ik nog meer depri raken van die kale kop van me. |
|
quote: ja (scheelt een hoop wachten en ontwikkelkosten!) www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Alice Cooper !!!!! Wiegen Meister ! |
|
VET!!!! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Ja.. dat is waar.. Ontwikkelingskosten zijn trouwens te verwaarlozen, dat is een paar euro per rolletje.. Afdrukkosten , daar gaat pas echt geld in zitten..\ De laatste tijd heb ik dan ook nauwelijks meer afgedrukt, gewoon alle negatieven gescand op school.. toch vaak genoeg tijd over daar, dus.. |
|
ik wil jouw foto's zien!!! |
|
quote: Cool.. die gast maakt er wel een show van zeg... Wanneer heb je hem gezien? |
|
wow die show leek me wel heel erg gaaf! ziet er goed uit! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |