|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: 'From the hip' fotograveren.. handig bij concertfotografie, krijg je inderdaad vreemde foto's: The Hips van alle andere mensen in het publiek.. |
|
Ok... het heeft even geduurd maar ik heb nu toch echt eindelijk de foto's die ik tijdens No Mercy 2002 heb genomen ingescand.. Hier alvast wat foto's: (hellaas kon ik ze niet allemaal meer herkennen (welke bands het zijn) Hypocrisy Hypocrisy Obscenity (geloof ik) (sorry Rajackar, de rest van de O. foto's zijn erg donker, misschien kan ik er nog wat mee maar..) Something.. Destroyer666 Destroyer666 (Vocalist of Primordial doing a song with them!) Immortal (Abbath) Immortal (andere dude (vervanger iscariah) Immortal (abbath) Immortal - Abbath.. zoomed (speciaal voor Cadaveria ---- Foto' s van het blackmetalfestje in de goudvishal komen later.. heb nu geen zin meer.. ik heb er al wel een paar maffe foto's gepost in het foto-topic... [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 04-05-2002 12:57] |
|
quote: Coole foto's.. Vooral die laatste van Abbath.. 'k Heb er trouwens ook nog van andere bands, maar vraag me ook niet meer van wie.. Vader zit er ergens tussen, maar voor de rest... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Deze verdiende ook wel een zoomm.. |
|
die gast heerscht |
|
Heerschende foto's Valorian! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Hoe hou je zo scherp als je inzoomt? En met wat voor een rolletje heb je gefotografeerd? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:wow thanks babe, Jammer dat de foto's net van de kant zijn gemaakt dat de gitaar voor zijn heerlijke deriare zit. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
. Wijzig: Oeps , cadaveria stond nog ingelogd op deze pc.. .. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 25-04-2002 18:35] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Rolletje: Fuji Superia 800 ASA (kleur) Toestel: Canon spiegelreflex, +/- 15 jaar oud, verder geen extra objectieven, zooms, groothoek, etc.. Zoom: Ik heb dus niet gezoomed, aangezien ik geen zoomlens had. De foto's zoals die laatste van Abbath en die foto van die bassist van Immortal heb ik op de computer vergroot. Ik heb de negatieven ingescand waardoor je ze extreem kan vergroten en toch scherp kan houden (mits ze natuurlijk al wel scherp waren) .. Het scheelt echt enorm of je negatieven scant en vergroot of gewoon afgedrukte foto's,, die laatste kun je nauwelijks vergroten zonder dat ze onscherp worden omdat er enorm veel info verloren gaatvan het negatief naar de afdruk, en nog eens van de afdruk naar de scan.. Die foto van die bassist was wel erg scherp trouwens, dat lukt me niet vaak zo tussen het publiek bij een concert.. wel gaaf! .. De negatieven scan ik op school, standaard 1800 dpi resolutie, formaat 2,4 x 3,6 cm (negatiefformaat).. .. |
|
Ik dacht al... |
|
quote: ? dacht wat al? |
|
quote:Hoe die tekst opeens een punt kon zijn. |
|
quote: O dat.. ja.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 25-04-2002 19:55] |
|
ehhh. valorian.. je bent de foto's van de pens van horg vergeten. Of zijn die alleen voor eigen gebruik |
|
quote:Jij kan nu mooi de neus bekijken van de basgitarist. Eigenlijk was vincent vergeten om bij de uitvergroote foto te zetten dat die speciaal voor jou was. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
zeer gave foto's! mijne complimenten! |
|
Sharteel: Door negatief te scannen kan je echt ver vergroten, zie hier nog een voorbeeldje: Origineel.. Vergroting.. (wel erg extreem, maar het blijft toch redelijk goed) |
|
quote: Volgens mij zitten ergens in dit topic ook nog Vintersorg foto's van mij.. |
|
quote: Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Thx! Ik wist dat er nog een goede band tussen mijn foto's zat.. |
|
Die onderste is trouwens de zanger van primordial die een klein stukje (het cleane stuk) in lone wolf winter meezong.... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Aha.. ik weet dat nog ja, dat die gast in een keer het podium liep en de mic pakte.. Primordial dus.. .. Weet jij toevallig wat de eerste band was die op het hoofdpodium speelde?? (het zou Malevolant Creation moeten zijn, maar er waren toen lineup changes.. ) |
|
quote: Superia Ook mijn absolute favoriet (alleen een beetje erg duur) Binnekort hebben we hier op het werk ook een negatiefscanner. Ik verschiet er echt van hoe scherp je foto's blijven zelfs bij het 'inzoomen'. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |