IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Auteur:
Topic : Concert Fotografie Vorige pagina | Volgende pagina
AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 14-09-2005 19:42 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Extol & Opeth in 013

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

Nix
Usericon van Nix
Posted 14-09-2005 19:43 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ik moet zeggen, je gaat dik vooruit.

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-09-2005 21:24 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Yep. De combi van je 20D en de ervaring die je hebt opgedaan met je compactcam werpt zijn vruchten af...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-09-2005 21:59 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Hee Vincent, foto's al op de bus? Ben benieuwd

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-09-2005 23:21 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Onlangs gemaakt bij de cd presentatie van Lazy Daisy, voor de zoon van een collega.

De eerste foto's gemaakt met mijn nieuwe camera destijds.

..."Hate can only create more hate"...

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-09-2005 23:26 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Nog één

..."Hate can only create more hate"...

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 15-09-2005 9:34 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

jezus wat ziet die Les Paul er ranzig uit zeg

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 15-09-2005 18:14 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 14:54 schreef valkyrian het volgende:
ik vind veel rook en gekleurd licht juist hardstikke gaaf,. hier enkele van mijn eerste pogingen

Wie doemt er op uit het duister, het is pure Indo terreur!

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

AngelOfDeath
Posted 15-09-2005 18:24 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Harvest [Incantation, Belphegor, Behemoth, Pungent Stench, Unleashed, Nile]

Eerste keer op pad met nieuwe camera + lens.

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 15-09-2005 18:31]

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

Nix
Usericon van Nix
Posted 15-09-2005 18:54 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Geen spiegel foto's.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-09-2005 21:18 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2005 21:59 schreef MindlessMayo het volgende:
Hee Vincent, foto's al op de bus? Ben benieuwd

Ik ga nu een en ander uitzoeken qua low-res werk, cd volgt zo spoedig mogelijk.

Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 16-09-2005 11:31 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

Mooie foto's AngelOfDeath, je hebt er wel kijk op. Jammer alleen dat je foto's geen van allen helemaal scherp zijn. Vaak werkt je autofocus in concertomstandigheden niet goed vanwege het wisselende licht en de rook en shit. Handmatig scherpstellen geeft je dan een beetje meer zekerheid.

Cheers!

Aaargh, die het kunstje ook nog aan het leren is.

“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 16-09-2005 11:40 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2005 23:53 schreef Valorian het volgende:
Hierbij ook nog een paar bandfoto's van Graspop, voor meer van mijn bandfoto's van:

- Behemoth
- Enslaved
- Nevermore
- Kreator
- Megadeth
- Slayer
- Iron Maiden
- Stormrider

kijk op mijn site: www.graspop2005.tk

www.graspop2005.tk voor meer foto's!

Ik vind deze foto nog steeds een van je sterkste van graspop Vincent!! Echt een vette foto!!

Nix
Usericon van Nix
Posted 16-09-2005 19:32 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

De persoon is lelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 16-09-2005 19:32]

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 16-09-2005 19:58 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Nog eentje van sleutelrock

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

AngelOfDeath
Posted 16-09-2005 20:26 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2005 11:31 schreef Aaargh het volgende:
Mooie foto's AngelOfDeath, je hebt er wel kijk op. Jammer alleen dat je foto's geen van allen helemaal scherp zijn. Vaak werkt je autofocus in concertomstandigheden niet goed vanwege het wisselende licht en de rook en shit. Handmatig scherpstellen geeft je dan een beetje meer zekerheid.

Cheers!

Aaargh, die het kunstje ook nog aan het leren is.

Ben nu pas 2 keer op pad geweest met de nieuwe camera & lens. Die van Opeth en Extol van 'keer twee' vind ik persoonlijk al iets beter. Ik zal blijven oefenen...

AngelOfDeath
Posted 18-09-2005 16:12 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

GVD! Ik kom zojuist tot de ontdekking dat mijn foto's minder scherp worden bij verkleinen met irfanview

Iemand een nuttige tip (ik heb geen photoshop)???

Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 18-09-2005 16:17 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2005 16:12 schreef AngelOfDeath het volgende:
GVD! Ik kom zojuist tot de ontdekking dat mijn foto's minder scherp worden bij verkleinen met irfanview

Iemand een nuttige tip (ik heb geen photoshop)???

bij mij blijven ze het scherpst als ik ze niet verklein via een van de photoshopsprogramma's maar direct via pictureproject verzend. Wat soms ook helpt is om ze helemaal niet te verkleinen, maar direct op photobucket te gooien.

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

AngelOfDeath
Posted 18-09-2005 16:19 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2005 16:17 schreef Brujo het volgende:
bij mij blijven ze het scherpst als ik ze niet verklein via een van de photoshopsprogramma's maar direct via pictureproject verzend. Wat soms ook helpt is om ze helemaal niet te verkleinen, maar direct op photobucket te gooien.

Ik MOET ze van tevoren verkleinen om in de review te zetten. Maar ik weiger dat nu omdat er een gezichtsuitdrukking wordt verneukt door onscherp gedoe

Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 18-09-2005 16:20 by Nameless shadow Wijzig reactieProfiel van Nameless shadowQuote dit berichthttp://jeroendekker.com

Helpt het om hem in meerdere stappen te verkleinen?

AngelOfDeath
Posted 18-09-2005 16:22 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2005 16:20 schreef Nameless shadow het volgende:
Helpt het om hem in meerdere stappen te verkleinen?

Neen... helaas

Nameless shadow
Posted 18-09-2005 16:28 by Nameless shadow Wijzig reactieProfiel van Nameless shadowQuote dit berichthttp://jeroendekker.com

The Gimp? of gewoon Photoshop downloaden

AngelOfDeath
Posted 18-09-2005 16:30 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Ik ben Photoshop aan het downloaden nu, alleen weet ik echt niet meer hoe dat programma werkt

Nameless shadow
Posted 18-09-2005 16:32 by Nameless shadow Wijzig reactieProfiel van Nameless shadowQuote dit berichthttp://jeroendekker.com

Foto's verkleinen wijst zichzelf volgens mij wel hoor

AngelOfDeath
Posted 18-09-2005 16:35 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Ha oké, ik ben benieuwd

Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com