|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
Ratje in Gouda |
|
On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Primordial in de Goudvishal, gisteren.. |
|
Some Girls, Malkovich en Officer Jones and his Patrol Car Problems, woensdag in de batcave metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
quote: Mooie foto's. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Hier nog wat foto's van Sadus, Darkane en Gory Blister van gisteravond 14 april in de Baroeg. Gory Blister Darkane Sadus De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com |
|
metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
Paar foto's van Down in 013: "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Erik/Ancient Rites , Sliedrecht Tuinfeest 2006 |
|
Jaja, afgelopen weekend was ik nuchter. En wat blijkt? Dan kan zelfs ik een aardig plaatje schieten. spelfout weggehaald... |
|
Ik ook maar paar ploaties neergooien dan: |
|
Wat plaatjes van Huntenpop afgelopen weekend; Racoon Di-rect Atreya Meer te zien op me site |
|
quote: down is zo fucking meesterlijk. toen ik hoorde dat ze naar europa kwamen kon ik het niet geloven. Phil is de man |
|
Ministry, op Wacken Open Air |
|
quote:Huntenpop was kicken! Meest vette vond ik (natuurlijk) Born from pain... Goddamn, wat een lekkere moshpit was er op een gegeven moment Presidents of the USA waren overigens ook goed te pruimen, ook al was dat wel gewoon... tja... rock FREEZE |
|
Ploaties! |
|
Mortifer op Velorock: Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Omhoog met dit topic. Al was het maar voor de lekkere kleurtjes in het haar van Danny, de bassist van The Embodiment. Hihi, hij lijkt wel een hippie zo. Maar ik vind het een stoere foto. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
heb van het weekend voor het eerst met een goede camera concertfoto's geschoten, iemand goeie tips? |
|
Tip 1: Snel knop indrukken als ze hun tong uitsteken! (Salacious Gods, afgelopen zaterdag) Tip 2: Niet flitsen bij een Black Metal band... (Is mij helaas niet gelukt met deze foto ondanks lichtgevoelige lens: nauwelijks stagelight, geen rook...) Bla |
|
Wel heel black Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Heb je je flits op 'auto' gehad of zelf nog aangepast? Als ik flits zet ik de standaardflits meestal iets 'in de min' zodat het net iets minder duidelijk is. Maar eigenlijk maak ik dan liever gewoon geen foto Wat voor lens heb je nu op je 400D zitten? Zelf heb ik dezelfde camera en ik ben erg tevreden over de kwaliteit van mijn oude 50mm 1.8 lens, een portretlens maar door zijn lichtsterkte echt supergeschikt voor concertfotografie en bovendien niet duur. De huidige versie (MK II)ligt geloof ik voor rond de 100 euro in de winkel, maar als je een goede tweedehandse kunt vinden van het eerste type (MK I) dan ben je goedkoper uit en heb je een robuustere lens, die heeft namelijk een metalen vatting ipv een van plastic. Helemaal leuk is de 85mm 1.8 variant, maar dan moet je dieper in de buidel tasten. |
|
quote: Zo af en toe heb je wel eens wat aan een flits bij bm hoor. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |