|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Grappig! Een vriend van me heeft precies zo'n camera gevonden tijdens Wacken! |
|
Heb eigenlijk maar zelden last van donkerte bij zoomen, maar goed, ik sta altijd vooraan, of zelfs op het podium... Heb wel vaker dat als ik aan de andere kant vant podium wil inzoomen dat ik dan van die lelijke pixels krijg, zie je vaker niet als ik hem op .jpg lekker klein op m'n site heb staan maar in de grote versie istie dan kei lelijk... Bekend probleem? Iemand een oplossing daarvoor? (hehe buiten naar de andere kant lopen) www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Ik dan nog maar eens... Foto's van Ancient Rites, genomen met flits vanwege slecht licht en verkeerde rolletje filkm bij... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Op de voorlaatste lonkt hij mooi naar je Sharteel, zo recht in de lens kijken, toffe foto's Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
Damn... ik moet ook zo'n camera / zoom hebben.... wauw.... Zeer mooie foto's... Alleen jammer inderdaad van die Flits.. dat haalt de sfeer er wel gedeeltelijk uit... je hebt bij sommige foto's helemaal niet meer het idee dat het om een optreden gaat.. Maar nogmaals, zeer mooie fotos |
|
quote: ik heb een zeer simpele oplossing, een goeie spiegel reflex kopen met een goeie licht sterke lens. en verder bestaat daar eigenlijk geen echte oplossing voor. dat is nou een typische beperking van een digitale camera. Nogmaals ik heb met alletwee gewerkt. alletwee hebben ze hun vordelen maar ik blijf voorstander van conventioneel fotograferen. "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
quote: Dit klinkt idd als de software matige zoom die je camera doet.. meeste digi camera's kunnen tot een factor X optisch zoomen.. alles daarboven probeert ie met algoritmes te doen.. en da werk nie altied ff goed Dus of een digi camera kopen meet grotere optische zoom of een SLR digi oplossing kopen a DUUR als je digi wil blijven! |
|
Heb 10x zoom zegt ie haha... Heb net in Arnhem gefotografeerd (After Forever en Autumn)in die goudviskom, babah! Was wel heel gezellig hoor maar de vaste lichtman was naar Within Temptation dus vette pech voor Natascha Licht was 0,0 en dat geeft frustraties... Morgen lekker kei lang photoshoppen, kijken of ik er nog wat van kan maken... Ach ja............. www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
quote: Hey... fotografeer jij eigenlijk nog wel eens andere bands dan Within Temptation, Autumn, After Forever en alles wat tegerlijkertijd met die bands optreed??! |
|
quote: optische zoom? Vond dit op een site ergens: - Carl Zeiss? Vario-Sonnar 5X optical zoom lens; 10X Precision digital zoom; dus maar 5x optisch.. de rest huub huub zoom [Dit bericht is gewijzigd door Marty op 02-02-2002 15:33] |
|
quote: het heeft ook iets postiefs namelijk oprechte toewijding en loyaliteit . |
|
Ik ga altijd met AF mee naar de concerten en ja, daarom zijn het er zoveel haha Maar ik ben blij als de festivals weer beginnen hoor! Heb net de foto's van Autumn online gezet (www.blackwitchdesign.nl), maar een duotoon van gemaakt om een beetje zicht te kunnen krijgen... Nog nooit een concert meegemaakt met zo'n slecht licht! Maar goed, ga nu kijken of ik nog wat kan maken van de After Forever foto's want de enige die zeker goed zijn, zijn die van backstage.... www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
quote: (als je na het openingshaakje en voor het sluithaakje een spatie toevoegt onstaat er een link,omdat www... dan herkend wordt als een site, volgens mij ) [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 02-02-2002 18:21] |
|
Thnx! Nou, de foto's van After Forever staan nu ook online, helaas ben ik veel beter gewend van mezelf... Binnenkort Finntroll!!!!! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
ff kijken of het lukt... een van de foto's int donker... www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
nee lukte dus niet... www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Hailz... Mijn Iced Earth foto's staan inmiddels ook op de official site: http://www.icedearth.com/html/p011902b.htm Mr. Webmaster vond het vooral cool dat ik in tegenstelling tot veel anderen ook long-range shots had en een 'pyro' , |
|
quote: Cool.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Er staan nou trouwens al behoorlijk wat foto's van de tour! Ook ZAK van Nightfall heeft zijn foto's gepost , die was er kennelijk ook op de 18e |
|
Zijn mooie foto's valorian!!! |
|
Ja, waren inderdaad gaaf.. Die van Fluisterwoud had je denk ik ook al gezien of niet Rajackar?? (zit coole groepsfoto bij http://www.angelfire.com/va/Evocation/BM.html Helaas is Angelfire zeer brak sinds de fusie met (of overname van) LYCOS .. dus als het niet helemaal werkt dan moet je nog even geduld hebben |
|
Iced Earth - Hardeberg Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Toffe foto.. Doet me weer helemaal in die sfeer komen... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
en dat met een kompaktje he, nie slecht Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |