|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
Fotoooooo's: Edit: temporary unavailable... [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 08-09-2002 1:22] |
|
Blind Guardian op wacken: (staan inmiddels ook in het 'wacken foto's topic' maar hier kunnen ze ook wel .. Blind Guardian: |
|
Op het wacken topic staan inmiddels de meeste bandfoto's van wacken2003.. |
|
Een paar fototjes Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
quote: coole pic's! Vooral die van Opeth, stoer zo met dat logo boven z'n hoofd... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Nog maar een paar Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
Nou ik heb ook eindelijk alles gescand: With Full Force: http://www.zenial.nl/temp/wff.htm Wacken: http://www.zenial.nl/temp/wacken.htm Summer Breeze: http://www.zenial.nl/temp/sb.htm Meerendeel is niet echt geniaal, maar er zitten wel een paar leuke tussen. (klik op de foto voor grote versies) Zenial |
|
On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Nogmaals mijn Wacken 2003 bandfoto's , de meeste stonden al in het Wacken topic overigens.. Vandaag maar eens kijken hoe de Morte Aeterna foto's op occultfest gelukt zijn Slayer Hier wat wacken-foto's... Zal ze er maar als link opzetten want ik heb ze nog niet als gallery online en anders wordt het zo tragisch voor de minder bedeelden hier (qua internetverbinding dan) Carpathian Forest 1 Carpathian Forest 2 Carpathian Forest 3 Carpathian Forest 4 Carpathian Forest 5 Dismember 1 Dismember 2 Dismember 3 Dismember 4 Annihilator 1 Malevolant Creation 1 Malevolant Creation 2 Malevolant Creation 3 In Flames 1 In Flames 2 Nile 1 Nile 2 Nile 3 Nile 4 Nile 5 Nile 6 Nile 7 Nile 8 Nile 9 Slayer 1 Slayer 2 Slayer 3 Slayer 4 Slayer 5 Slayer 6 Slayer 7 Slayer 8 Rotting Christ 1 Vader 1Vader 2 Vader 3 Vader 4 Vader 5 Thyrfing 1 Thyrfing 2 Thyrfing 3 Thyrfing 4 Thyrfing 5 Copyright blablabla.. De andere foto's van de camping etc. komen nog .. moet eigenlijk eerst nog even vragen of mensen nog willen cencureren voor die online gaan ... |
|
Mooie sfeerfoto's maar nog iets dichterbij, dan kan je zien wie het zijn On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Gelijk heb je.. ik was nogal lui dit jaar.. het was immers veel te warm om ver naar voren te gaan, en zoomlenzen zijn nog altijd verboden op wacken |
|
Heb je helemaal gelijk in..... Dat heb ik ook vaak hoor.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Het kwam ook omdat ik dit jaar totaal niet voor de bands ging,, de bands die ik echt graag wilde zien waren op een hand te tellen, daardoor en door de hitte ben ik vaak heen en weer gelopen, 10 minuten gekeken bij die band, dan weer daar, etc... uiteindelijk zijn er maar 2 of 3 bands die ik in zijn geheel gezien heb |
|
OFFTOPIC: Zillah-morte, had jij nou nog win-98 op cd? Zo ja, zouden wij die dan mogen lenen (als je hem zaterdag aan wilfred kan geven) want die die ik zou krijgen schiet maar niet op.. |
|
quote: Vraag volgende keer gewoon een fotopas aan via ZM ofzo. Dan krijg je waarschijnlijk enkel een gewone fotopas waar je niet mee in de fotopit kan, maar dan kan je al wel je zoom meenemen Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Ik zal nu even voor je kijken of ik hem hier kan vinden, en dan kijken of ik hem mee kan nemen... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Tsja, ik wil volgende keer wel wat moeite doen om aan zo'n pas te komen inderdaad... pitpassen geven ze maar heel weinig weg, alleen aan aardschok ofzo, maar een gewone fotopas zou al heel fijn zijn.. Zo mocht ik op waldrock helemaal geen spiegelreflexcamera mee, moest hem bij de ingang achterlaten... erg flauw.. |
|
Ik had wel backstagekaarten voor Wacken, maar ook geen fotopit, dan sta je nog ver weg. Had ik wel voor Dynamo.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
heb er net were wat binnen, zitten wel een paar leuke tussen, maar wel veel mislukte helaas. Naturens G. (zm) zei al dat het licht kut was, maar goed. Ik ga zo meteen even scannen wat wel gelukt is. |
|
Komende maand komen er re-releases van de eerste 4 Aeternus albums met nieuw artwork/lay-out en hier zullen bij alle vier de schijven live/backstage fotoos van mij gebruikt worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: hmmm de scanner maakt het erg korrelig, jammer want dat is op de foto's hiero niet zo. misschien iets teveel vergroot? edit: [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 10-09-2003 23:45] |
|
quote: Vergroten moet kunnen, maar dan wel meteen bij het scannen, anders wordt het inderdaad korrelig.. je beeld geeft het weer op 72dpi, dus als je ze niet vergroot kan je ze op dat formaat scannen voor een perfecte weergave, als je ze wil vergroten moet je hogere dpi instellen bij het scannen. (150 dpi moet zeker genoeg zijn, dan kan je ze vier keer zo groot maken (qua oppervlak) |
|
ik zal eens gaan puzzelen. die edit foto heb ik onder hogere kwaliteit opgeslagen, je ziet wel enigzins verschil. wat betekend dpi eigenlijk? |
|
quote: DPI is dots per inch, ofterwijl 'punten per inch' .. 72dpi betekend dus 72 pixels per inch. Elk beeldscherm (wat voor resolutie je hebt maakt niet uit) laat plaatjes zien op 72 dpi, dus als je een foto van 72 dpi hebt zie je hem op ware grootte, scan je hem op 150 dpi dan wordt hij dus automatisch 2 keer zo groot (qua lengte/breedte, oppervlakte is dan 4 keer zo groot) omdat het beeldscherm geen 150dpi kan laten zien. Maar als je een foto dus eerst op lage resolutie, bijv 72 dpi, scant, en dan gaat vergroten dan wordt het korrelig |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |