|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Binnekort ook op ZM. Kheb em thuis liggen ... Nog ff luisteren en dan recensie schrijven *Boer Met Bijl* |
|
quote: 'k Ben eens benieuwd wat je ervan vindt... En nu terug on topic!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
ozz-fest 2002 Foto's gemaakt door ShadowLands After-For-Ever Rajackar ozzy ozzy ozzy ZM in het wild [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 10-06-2002 20:35] Wiegen Meister ! |
|
heeey thanxx shadow_smile voor het poste van de foto's van ozzy op ozzfest heb ze gelijk bij derest van me verzameling gezet.... iedereen kan zeggen wat ie wil maar voor mij blijft hij de enige echte: "prince of darkness" ps: rajacker nog bedankt voor het proberen mij vooraan te zetten ook al was het voor een paar nummertjes voordat ik de grond niet meer kon raken vergeef me, heb dislectie |
|
quote: haha geen probleem hoor. Alleen jammer dat een "bepaald" persoon het wat minder vond haha wat een foto is dit geworden zeg |
|
quote: Da had je maar gewoon lief moeten smilen terwijl ik em nam! En niet als een schuw koknijn achter je liefie duiken!!! Tssss...de jeugt van tegenwoordig! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Sharteel , bedankt voor de foto van LB, ben er blij mee |
|
Dus Lord Belial heeft 3 gitaristen, nooit geweten. sebinsagoil |
|
quote: Nou zeg, leer jij eerst maar eens normaal nederlands |
|
[quote]Op 10 juni 2002 13:47 schreef Sharteel het volgende: Voor Lord Belial.. De echte Lord Belial backstage samen met Panchrysia.. Ikke wil ook eens met hun op de foto (de bassist alleen is ook al goed) [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 11-06-2002 22:16] |
|
quote: Ikke allogtoon sijn does ikke niet goet Nederlandsch koenne srijven.... SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: Dat was al duidelijk hoor, je hoeft het echt niet te overdrijven |
|
quote: SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: LOL |
|
quote: in die zaal ben ik al een paar keer geweest, denk ik, is ergens in de boere buiten in West-Vlaanderen, is het niet? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
|
|
Coole foto's!! Ben je backstage geweest bij Ozz Fest?!!! Ik ben jaloers En die laatste foto is toch van dat zangertje van Tanathos (of hoe je dat ook schrijft)? SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote:Van Orphanage vooral dan, he. George Oosthoek. |
|
quote: nee ik ben zelf niet backstage geweest, zijn ook niet mijn foto's. de laatste is de zanger van orphanage , george dus zong ook mee met WT |
|
quote: nee Stephan gebedi is de zanger gitarist van Thanatos dit is George van Orphanage en pleurisy "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
ik was een beetje laat "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: Oepsssssss, Solly Teddy! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: ja en dat zangertje van cremation plingelt zijn gitaartje ook bij thanatosties |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 14-06-2002 14:01] |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |