|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
zit hij nou aan zijn lul te krabben? |
|
http://www.non-divine.com/frames.htm bij pic en dan bij trolley pop arnhem 7 sept.(ik heet rebecca) [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 30-10-2003 9:31] |
|
Worden er veel problemen gemaakt bij concerten in zalen? Ben wel eens toe aan een nieuwe uitdaging op fotogebied.. Even terugkomend op de discussie over digitaal: het maakt het fotograferen in veel opzichten gemakkelijker door de vele opties die goeie camera's hebben (niet alleen slr's). Diverse ISO/ASA instellingen ,keuze tussen kleur en z/w etc. zorgt er voor dat je aan 1 camera met 1 (of 2) geheugenkaartjes overal klaar voor bent. Je hoeft niet met meerdere camera's rond te lopen (één voor ISO400, één voor ISO1600 en één voor z/w, etc...) Ik heb zelf een leuke consumenten SLR (Minolta Dynax 505 si super met 2 "bijbehorende" objectieven) waar ik erg blij mee ben, maar als ik een gewone EOS300 had gehad had ik 'm zeker gaan inruilen. What do You mean I ain't kind? Just not YOUR kind! |
|
quote: Zalen zijn nagenoeg nooit het probleem.. het zijn de bands die de boel verneuken door te eisen dat er geen fotoapparatuur naar binnen mag.. Op je gwk-kaartje staat altijd zo'n disclaimer, waaruit blijkt dat je niets op foto- of filmgebied naar binnen mag nemen. Echter wanneer bands er niet specifiek om vragen bij een zaal mag je gewoon meenemen wat je wilt. Bij grote bands komt het er vaak op neer dat je alleen compactcamera's mee mag nemen.. echter het kan nog ludieker: bij Cradle Of Filth ( ben er toch echt ooit geweest) in de 013 mochten zelfs die krengen niet mee naar binnen... ook op Waldrock mocht ik mijn SRL camera met alleen een 50mm lens niet eens naar binnen nemen .. faggots.. Ik heb pas net een zoomlens gekocht dus ik heb nog geen idee of daar nou ook weer moeilijk over gedaan wordt.. Maar als ik Sharteel (de Belgische ZM'ster die het geschopt heeft tot Mindview fotografe) geeft het nog een stuk meer problemen dan anders.. Over digitaal: ik hou het voorlopig bij mijn Canon Eos 620, en als ik nog een keer geld teveel heb dan stap ik waarschijnlijk over op de Canon Eos 300D, de inmiddels redelijk betaalbare digitale SRL van Canon (1200 euro met lens),, met als voordeel dat ik mijn lenzen kan overzetten. .. NB: Vanavond naar My Dying Bride in Tivoli.. Daar mag in ieder geval elke mogelijke lens mee, tenzij de band bezwaar heeft gemaakt.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 01-11-2003 11:01] |
|
Trieste gast |
|
geile pic 11.45: restate my assumptions |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Beastial Blasphemer op 01-11-2003 17:23] Trieste gast |
|
|
|
Ik kan eindelijk zelf foto's uploaden.. Ff fotootje uitproberen, deze is van 't laatste concert van Helloween in Podium.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Cephalic (Goudvishal) Mortal Form (Willemeen) Macabre (goudvishal) [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 10-02-2004 11:56] |
|
Misschien iets wat hier niet echt tussen past maar een foto van Rogue van the Cruxshadows.. Genomen met zo'n wegwerp camera'tje Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
Inter faeces et urinam nascimur |
|
Brute foto! |
|
|
|
quote: GODVERDOMME!!! [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 10-02-2004 16:51] ..."Hate can only create more hate"... |
|
Conelly (Nuclear Assault), gemaakt met zo'n wegwerpgeval, in dronken toestand (camera was al 10 keer gevallen, en na deze foto nogmaals 10 keer): Toch nog leuk plaatje geworden changed to 'ouwe' |
|
Gemaakt door Leviathanica: Sauron (013 08-02-2004) Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Smaakt vast lekker, zo'n microfoon Zenial |
|
|
|
Sorry, hier nog een paar foto's.. |
|
Don't be sorry! 't Zijn mooie foto's en concertfoto's word ik iig nooit zat ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ah dankje Ik heb altijd gitaristen op de foto.. beetje rare tik van mij |
|
Gaaf, Flesh Made Sin Die eerste foto (shirt) is erg tof! changed to 'ouwe' |
|
Haarmuur.. Gisteravond in Hasselt! |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |