|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
En hier is deel II Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Bedankt voor het compliment [OT] Maar hoe weet je dat Ashmolean je muziek niet echt is... Heb je er al ooit iets van gehoord? Ze zien er misschien niet black uit (voor mij hoeft dat ook niet zo), maar hun muziek kickt wel... [OT] Pssssst: het antwoord op je andere vraag zou ondertussen in je mailbox gearriveerd meoten zijn... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
|
|
Hier een van mijn eerder geposte foto's , ingezoomed: |
|
quote: Hmm... daar heb je een punt... Ik ging inderdaad nogal erg op uiterlijk af hier.. Maareh.. die mail is dus niet meer gekomen... !$@# hotmail.. (of menselijke fout ergens.. .. Zou je hem opnieuw kunnen sturen?? |
|
Woooooow Valorian, coole foto's... Die miste ik nog, foto's van het hele podium... De decors waren echt wel bangelijk!!! Ik stuur je dat mailtje nog wel eens, maar het mailprogramma op 't werk ligt vandaag plat en ik heb geen zin om alles nog eens te typen dus dat wordt maandag!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
jee sharteel gave foto's zeg!! en vin, jou foto's zij ook super geworden Jammer dat ik je vaak moest aansturen als er een mooie shot klaar lag.. heh.. bij deze foto's krijg ik het heerschende gevoel weer terug. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ja.. toch altijd weer verschil, foto's van heel podium en de close-ups... Maar ik kan me voorstellen als je op de plek stond waar jij stond, op de eerste rij, dat je die niet zomaar even opgeeft .. Nadeel van foto's van het hele podium is natuurlijk dat het zeer moeilijk is om alles mooi scherp te krijgen, en het geringe licht... Maar zoals die foto die ik uitvergroot heb (zie eerder topic) die is toch nog redelijk scherp! Ok.. zie mail maandag wel... quote: Hehehe... ja.. maar ik heb toch nog wel redelijk gevoel voor timing hoor.. kijk maar naar die foto met die vuurexplosie die net omhoog schiet.. (was makkelijk, ze speelden toen namelijk 'Dracula' , en het was te verwachten dat ze knallend erin zouden komen met 'the blood is the life!!!' ... , of zoals die foto van Dimmu, waarbij die net met zijn gitaar omhoog staat met een vuurzee als tegenlicht.. .. ook waren er momenten die er heel gaaf uitzagen, maar waarbij ik al wist dat het geen goede foto zou opleveren omdat ze erg veel BLINDERS gebruikten ... tegenlicht suckt... alleen dat vuur op de achtergrond levert altijd gave foto's op ... Die foto van de drummer onder gaaf groen licht en wit licht van onderen is helaas te bewogen, en heb ik dus ook niet gepost... [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 25-01-2002 10:57] |
|
Lieve Valorian, ga jij vandaag foto's maken? |
|
quote: heheh jah nadat ik had gezegt dat je nu meteen de foto moest nemen. ghghhg maar goed gedaan hoor vin. ik twijfel niet aan je expertise quote:bah bah bah.. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 25-01-2002 11:02] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
. sorry dubbel post [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 25-01-2002 11:02] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ja... uiteraard... Fluisterwoud en Grimm... ... zal maar eens met Zwart-wit fotograferen.. past beter.. met 800 asa ofzo.. krijg je lekker korre lige true foto's |
|
Ja, mijn gratis wegwerpcameraatje is ook 800 asO, maar wel in kleur. |
|
kunnen we erge troe foto's van ons zelf maken. want geen band is meer troe dan ons!!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ja, maar wij treden niet op. |
|
quote: Hmm.... dan moet je Fluisterwoud maar even mailen om te zeggen dat ze alleen zwart/wit kleding aan moeten doen en veel corpsepaint,, stiekem even de kleurfilters van de lampen afhalen,, .. Of even een photoshop-z/w er overheen gooien.. |
|
Dan lijkt me die tweede optie makkelijker. Maar het boeit niet, want ik zal de meeste foto's toch wel van andere dingen dan de bands maken. |
|
quote: Sociologisch onderzoek van de metal-ende medemens? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Vargen gaat vooral bierglazen fotograferen |
|
of dronken zm mensen!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Necromantica heeft zojuist een kruidvat-fotoapparaat aangeschaft. Hoeveel ASO weut ik niet, maar het zal wel een ASO kwaliteit zijn... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ja ach.. wel grappig die dingen, maar voor het geld van een stuk of 4 kruidvatapparaten heb je al een normale compactcamera met betere kwaliteit en flitser. .. |
|
quote: ff mierenneuken: het is of ISO of [i/]ASA... [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 25-01-2002 12:07] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |