|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
Dames .. on topic aub |
|
*oeps* okidoki Kankerlul |
|
Dat laatste footoootje is van Dor Dageloth (zoiets dan), de zanger is heerschend, de rest van de band zoog. Oh de zanger is ook portier bij Atak ... |
|
Ik heb nog een stel foto's van We, The Gods, Penumbra, Dying Tears, Serenade of Darkness, Skylla, Nepenthe en Shadowlord van 14 dagen terug in Enschede en Arnhem, heb ik op het metalfan forum staan. Tis een beetje lomp om ze daar weer vandaan te leechen dus hier maar gewoon de link: WTG - Dying tears - Penumbra: http://www.metalfan.nl/forum/topic.php?id=439 SoD - Skylla - Shadowlord - Nepenthe: http://www.metalfan.nl/forum/topic.php?id=408 IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
Gisteren een wel heel spannend avondje gehad bij het concert van Nickelback (ja, allemaal in koor: iekes...) Gaande van geflitst worden en tegen een mooie boete aankijken tot achtervolgd worden door security omdat ik foto's nam zonder pasje... Ik was al twee keer verwittigd (maar ging gewoon telkens ergens ander staan en terug foto's nemen), toen ik opeens twee securtity mannen naar me zag toestappen door het volk.. Ik ben naar achter gevlucht en ben zigzag door het volk beginnen lopen.. Bij het buitengaan heb ik m'n haar omhoog gedaan en een t-shirt van een vriendin aangedaan om langs de security te komen.. What a rush.. Maar ik heb toch lekker een rolletje volgeschoten. En na het optreden is de zanger naar me toegekomen: "Hey, weren't you the girl taking pictures. Didn't you have a red top on?" Hem kon het niet schelen dat ik zonder pasje fotos nam, dus zo zie je maar weer dat het meestal de zaaluitbaters of het managent zijn die er zoveel problemen rond maken... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: ja dat ben ik dus zelf, niet om mijn ego op te poetsen... ik vind het gewoon een mooie actie foto. Ik heb voor het optreden iemand een camera in de hand gedrukt en dit is 1 van de resultaten Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Het zijn niet echt foto's van een metalconcert, maar aangezien ik bloed, zweet en tranen voor deze foto's hebben moeten overhebben, wilde ik ze toch effe posten.. I present you: Nickelback Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Onze excuses voor het feit dat er nagenoeg geen bands te zien zijn op deze foto's (dankzij dat kut fototoestel waarvan de flitser niet uit kan). Dying Tears en We the Gods in Atak. Dead things grow from deep inside... |
|
Dimmu Borgir (lang geleden) De echte foto is minder wazig. Mijn scanner plakt vol nicotine.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: He?? |
|
quote: ehm.. Ben ik ergens onduidelijk over? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ik denk dat hij het nicotine gebeuren niet helemaal door heeft... Ik ook niet trouwnes.. Hoe komt er nicotine terecht op je scanner??? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Oh.. Ik ben roker, en merk dat er overal op de meubels, de ramen, en zelfs op het glas van m'n scanner een laagje teer of nicotine plakt, gewoon van de rook die hier constant in de kamer hangt. Ok, ik zou wel eens kunnen schoonmaken enzo, maar daar hou ik mij liever niet mee bezig Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
hehe |
|
hAILZ all.. weer wat nieuwe foto's: Van het optreden van BMBZN (blackmetalbandzondernaam) in de Escape... Niet zo geweldige foto's, omdat ik hier niet mijn ultra-advanced automatische compact mee had, maar een zeer ouderwetse (doch goede) Spiegelreflex, en er erg weinig licht was.. Veel bewogen dus, maar hier een paar goede.. Cadaveria op de bassgitaar.. vlrn: Eelco, Cadaveria en M"rke Eelco Voor meer: (25 stuks, liveshots en backstage) http://www.metalprovider.com/witch_of_cruelty/concerten/mortesaterum.html [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 18-03-2002 19:52] |
|
Moonspell Tiamat Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Foto's van AFTER FOREVER + MORTIFER 23 maart. Ze zijn niet denderend gelukt want het was daar een wazige boel! After Forever Mortifer After Forever Mortifer Mortifer Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Ik herken die foto's, het was daar leuk Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Supergoei nieuws gehad.. Vanaf nu sta ik altijd op de lijst voor een fotopas voor alle groepen van Roadrunner (der zit misschien niet veel goed tussen voor de echte ZM-er). Hehe, ikke blij Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Cool ! Gefeliciteerd! |
|
Thanx Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
hier dan wat foto's van Stormrider (met Marcel Coenen dus), afgelopen zaterdag in IJsselstein: [Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 01-04-2002 1:27] |
|
quote: Daar had ik ook altijd last van. Moet je een keertje Scotch beeldschermreiniger voor gebruiken. Je hoeft echt niet te boenen, even op het beeldscherm of scannerscherm spuiten doekje eroverheen, en klaar is kees. the only pleasure is pain |
|
quote: Damn. Die stage set is wel een beetje heel erg gejat van Iron Maiden (Live After Death). Tenminste. Een poging tot. Komt lang niet in de buurt... Maar het ligt er wel dik bovenop... Pfffff |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |