|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja die band die wel leuk speelt maar niks overbrengt, die bedoel ik ook. Niks niet indrukwekkend. |
|
Heu de vorige keer dat ik Textures zag was die zanger nog zowat kaal www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Mee eens dat je die band niet hoefde te herkennen op zich qua uiterlijk. Ik vond alleen beetje vaag dat mensen hier gaan lopen oordelen op uiterlijk. En de kwaliteit is idd niet super. Maar als je weet waarmee ze geschoten zijn valt dat nog alleszins mee. Maar goed. Genoeg hierover geluld denk ik. back OT zou ik zeggen metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
12-5-05 Cryptic mist & Hailstorm Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Heeft ie nou een shirt met blote tiet? Zenial |
|
geil toch, corpsepaint op je tiet? |
|
quote:lief he panda beertjes |
|
quote: Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Haha, vind dat er altijd zo ongelooflijk debiel uitzien, van die geschminkte koppen |
|
Afgelopen zaterdag The Lizards en UFO in de Bosuil Mike DiMeo (The Lizards) Bobby Rondinelli (Ex Black Sabbath, nu Lizards) Phil Mogg (UFO) Vinnie Moore (UFO) Basgitarist van UFO ging er effe lekker bij liggen Jason Bonham (UFO) Meer!!! In case of boredom there's always this |
|
Iemand afgelopen zaterdag nog foto's gemaakt in Db's?? (Cenotaph, Soulreaver, Detonation & Slager)... |
|
quote: niks mis met een beetje show Han mättar sig med lik av män, som dött,gudars boningmed blod besudlar.Svart blir solskenet om somrarne efter, all väderlek vansklig. |
|
quote: Wat is het toch lelijk, foto's met flits. |
|
quote: Mijn foto's zonder flits zijn bijna helemaal zwart. Wel true maar compleet zinloos. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Ik heb daar ook vaak last van, maar het ligt ook vaak aan het licht op het podium. |
|
quote: En aan de ISO/ASA die je gebruikt... Een digi camera die ISO waarden boven de 400 kan instellen, i.c.m. een lichtgevoelige lens kan hele mooie foto's maken zonder de flits te gebruiken. Ik vind concertfoto's die met flits zijn gemaakt, inderdaad vaak lelijk. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Dat digitale crap ding van mij was heel goedkoop. Never trust a trust. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
huh criptic mist zat een virend van mij in, hadden ze wel een bassist want ik dacht dat die eruit was gegaan [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 17-05-2005 18:31] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Vinnie! Toffe pics |
|
quote: Live zat er geen bassist bij maar op de demo tape staat er wel een vermeld. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ik geloof dat ze inmiddels een nieuwe hebben. |
|
quote: Ja, moet ze alleen nog bewerken dan gooi ik wel wat online.. heb niet zoveel motivatie ertoe omdat ze nogal bagger geworden zijn |
|
quote: Ik vind ze best goed geworden... Beter dan die die we zelf hebben gemaakt |
|
quote: Kan best tof zijn, maar in dit geval is het wel uitermate gay Zenial |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |