|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nou boehoe, wordt daar muziek even per definitie standaard van... Het gaat er toch om wat men binnen de opgelegde beperkingen doet. "Ik vind deze muziek zo standaard, beetje het westerse toonstelsel gebruiken." Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
lol Maar ik vind chorus verse etc niet opgaan voor Rebel, bekijk maar eens de structuur van de opener 'Tied in Bronze Chains' Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Rebel is geniaal, gisteren nog twee keer geluisterd. Een van de beste BM platen ooit. |
|
quote: Erm, wat? voor Nemisis Divina was het juist redelijk standaard BM, pas met ND beginnen ze een beetje een eigen geluid te ontwikkelen. Wel lekkere albums, die eerste, maar zeker niet geniaal of uniek. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 16-06-2008 17:39] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Vind Dark Medieval Times ook een vrij apart Satyricon album. |
|
" Erm, wat? voor Nemisis Divina was het juist redelijk standaard BM, pas met ND beginnen ze een beetje een eigen geluid te ontwikkelen. Wel lekkere albums, die eerste, maar zeker niet geniaal of uniek. " Tja, dat mag je vinden, ik vind het iig gelul en de latere Satyricon ruk. 15 jaar geleden was Dark Medieval Times echt wel een vernieuwend Black Metal album en niks standaard. [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 16-06-2008 18:20] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
9 jaar geleden was Rebel Extravaganza ook vernieuwend en uniek Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Alleen de demo is goed! |
|
lal Nee, toen satyr en frost er nog niet bij zaten, toen jonge! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hoop toch stiekem op een iets andere sound dan Now Diabolical. Wat meer sfeer, iets meer tempo, iets minder steriel, wat dreigender, wat snediger ... zou leuk zijn. Voor de rest vind ik ND wel ok hoor Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik hoop op een langzamere zware plaat vol met simpele structuren, vol met geniale riffs, ik hoop gewoon dat de plaat mooi aansluit bij de laatste paar albums. |
|
Los Angeles?????? Mag Frost nu in eens wel Amerika in? Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote: |
|
Ze speelden My Skin Is Cold nog op Hellfest, supergaaf nummer www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Hey guys!!! We are make for the new music album with our band the Satyricon, and it is to be going really cool! Forst has the drums ready on recording now and I (Satyr) will be going to sing on that album. Everything goes as well planned and we hope to seeing you fellows during our next life gig we do somewhere!!1! Meanwhile you can listen to a sample teaser on our web, My Skin is Old. Please tell us your opinion in our webforums, okay? Our succes is depends on you people's opinion. Okay, I'm am going to shut off now, I will maybe play some saxophone or somthing okay? Love you guyes! Satyricon. Maar ff serieus, ik ben erg benieuwd! |
|
'Love you guys!' Lijkt Metallica wel |
|
Hahahaha, lees die post nog eens, R. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
*proest* Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
't is nog vroeg joh. |
|
quote: |
|
-1 @ bovenstaande ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
-2 Niets slechter dan Now Diabolical Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Ja man, vernieuwing is gaaaaaaaaay ..en most of al niet true meer Ik hoop dat het meer richting Now Diabolical gaat met een vleugje Rebel Extravanganza [Dit bericht is gewijzigd door Borthulaz op 25-06-2008 10:08] |
|
quote:Ik vind Now, Diabolical nou niet bepaald vernieuwend ten opzichte van Volcano, die twee lijken best op elkaar.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |