IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Satyricon II Vorige pagina | Volgende pagina
Argh
Usericon van Argh
Posted 16-06-2008 0:59 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

verse chorus verse chorus verse chorus chorus formule


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-06-2008 10:47 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Nou boehoe, wordt daar muziek even per definitie standaard van... Het gaat er toch om wat men binnen de opgelegde beperkingen doet.

"Ik vind deze muziek zo standaard, beetje het westerse toonstelsel gebruiken."


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-06-2008 11:09 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

lol

Maar ik vind chorus verse etc niet opgaan voor Rebel, bekijk maar eens de structuur van de opener 'Tied in Bronze Chains'


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-06-2008 11:48 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Rebel is geniaal, gisteren nog twee keer geluisterd.

Een van de beste BM platen ooit.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-06-2008 17:38 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2008 19:57 schreef Mr. Cuntreaper het volgende:
Vanaf Nemesis Divina begint het allemaal meer standaard en minder geniaal te worden, voor mij destijds een goede reden om naar andere bands te gaan luisteren.



Erm, wat? voor Nemisis Divina was het juist redelijk standaard BM, pas met ND beginnen ze een beetje een eigen geluid te ontwikkelen.

Wel lekkere albums, die eerste, maar zeker niet geniaal of uniek.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 16-06-2008 17:39]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 16-06-2008 18:13 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Vind Dark Medieval Times ook een vrij apart Satyricon album.


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 16-06-2008 18:20 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

"
Erm, wat? voor Nemisis Divina was het juist redelijk standaard BM, pas met ND beginnen ze een beetje een eigen geluid te ontwikkelen.

Wel lekkere albums, die eerste, maar zeker niet geniaal of uniek.
"

Tja, dat mag je vinden, ik vind het iig gelul en de latere Satyricon ruk. 15 jaar geleden was Dark Medieval Times echt wel een vernieuwend Black Metal album en niks standaard.

[Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 16-06-2008 18:20]


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-06-2008 19:23 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

9 jaar geleden was Rebel Extravaganza ook vernieuwend en uniek


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-06-2008 19:39 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Alleen de demo is goed!


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-06-2008 19:40 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

lal
Nee, toen satyr en frost er nog niet bij zaten, toen jonge!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 23-06-2008 1:55 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Satyricon - Working On A New Album

Satyricon have posted the following update:

Hey everyone!
We've now completed the drums and the guitars for the new Satyricon album in Los Angeles! We have a new session beginning Monday, doing vocals, bass and and perhaps some brass too. Third week of July we're doing some keyboard/FX stuff before we go back to L.A to mix the record. These are exciting times as we feel this is a milestone in the making. It won't help keeping expectations down, but we can't help it, it feels so incredibly strong! Dates are being confirmed and offers are coming in constantly as we speak and it looks like we will start touring the world mid November. We'll post a video from the recording of the drums over the weekend and in the meantime we might see some of you at Nummirock and Hellfest. Take care.


Hoop toch stiekem op een iets andere sound dan Now Diabolical. Wat meer sfeer, iets meer tempo, iets minder steriel, wat dreigender, wat snediger ... zou leuk zijn. Voor de rest vind ik ND wel ok hoor


Faustian Spirit of the Earth


Snark
Usericon van Snark
Posted 23-06-2008 8:46 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

Ik hoop op een langzamere zware plaat vol met simpele structuren, vol met geniale riffs, ik hoop gewoon dat de plaat mooi aansluit bij de laatste paar albums.


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 23-06-2008 18:55 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

Los Angeles??????
Mag Frost nu in eens wel Amerika in?


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 23-06-2008 23:41 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2008 10:47 schreef ZelThoR het volgende:

"Ik vind deze muziek zo standaard, beetje het westerse toonstelsel gebruiken."



verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 24-06-2008 4:05 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Ze speelden My Skin Is Cold nog op Hellfest, supergaaf nummer


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 24-06-2008 10:04 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Hey guys!!!

We are make for the new music album with our band the Satyricon, and it is to be going really cool! Forst has the drums ready on recording now and I (Satyr) will be going to sing on that album. Everything goes as well planned and we hope to seeing you fellows during our next life gig we do somewhere!!1! Meanwhile you can listen to a sample teaser on our web, My Skin is Old. Please tell us your opinion in our webforums, okay? Our succes is depends on you people's opinion.

Okay, I'm am going to shut off now, I will maybe play some saxophone or somthing okay? Love you guyes!

Satyricon.

Maar ff serieus, ik ben erg benieuwd!



R.
Usericon van R.
Posted 24-06-2008 10:08 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

'Love you guys!'

Lijkt Metallica wel


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-06-2008 10:09 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Hahahaha, lees die post nog eens, R.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-06-2008 10:17 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

*proest*


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


R.
Usericon van R.
Posted 24-06-2008 10:31 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

't is nog vroeg joh.


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 24-06-2008 11:28 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 14 juni 2008 1:01 schreef Lionheart het volgende:
Wie vindt Now, Diabolical beter dan Volcano?




Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 24-06-2008 16:33 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

-1 @ bovenstaande


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 25-06-2008 1:42 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

-2

Niets slechter dan Now Diabolical


Faustian Spirit of the Earth


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 25-06-2008 10:07 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2008 1:42 schreef cataclysm child het volgende:
-2

Niets slechter dan Now Diabolical


Ja man, vernieuwing is gaaaaaaaaay ..en most of al niet true meer

Ik hoop dat het meer richting Now Diabolical gaat met een vleugje Rebel Extravanganza

[Dit bericht is gewijzigd door Borthulaz op 25-06-2008 10:08]



Helvete
Usericon van Helvete
Posted 25-06-2008 10:20 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2008 10:07 schreef Borthulaz het volgende:
Ja man, vernieuwing is gaaaaaaaaay ..en most of al niet true meer

Ik hoop dat het meer richting Now Diabolical gaat met een vleugje Rebel Extravanganza
Ik vind Now, Diabolical nou niet bepaald vernieuwend ten opzichte van Volcano, die twee lijken best op elkaar..


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen