IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Satyricon II Vorige pagina | Volgende pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 18-09-2008 15:25 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht







maar idd, maak mijn dag eens goed


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-09-2008 20:06 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

JORIS!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Argh
Usericon van Argh
Posted 18-09-2008 20:48 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Stierenkont II


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 18-09-2008 23:54 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 18 september 2008 20:06 schreef spectre het volgende:
JORIS!


Het is geen logisch vervolg op Now, Diabolical. De plaat is een heel stuk minder toegankelijk en niet zo rechtoe rechtaan als zijn voorganger. Het lijkt qua sfeer meer te neigen naar Rebel, maar zonder de machinale snelheden te behalen... Tot nu toe zeg ik een Volcano meet Rebel.

Ik ben er nog niet over uit, heb nog een hoop luisterbeurten nodig vrees ik. Zit nu net aan mijn derde.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-09-2008 23:55 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Je moet uploaden vader

Maar die omschrijving klinkt goed man, hoe is de productie? Ik verwacht er heel veel van namelijk


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 19-09-2008 0:02 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

De boel is zo beveiligd dat je dan een ander forum moet gaan zoeken. Dat wil ik niet op mijn geweten hebben.
Maar het zal me niks verbazen als een breinloze Italiaan plots begint te lekken.

Productie klinkt prima. Ik kan alle instrumenten prima onderscheiden en mijn benedenburen zullen ongetwijfeld last hebben van Frost's double bass. My Skin is Cold klinkt trouwens wel heel veel vetter dan de oude versie. Ik weet echter niet of dit de definitieve eindmix is...


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-09-2008 0:05 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Hey, ik dacht al zoiets. Deze week is er vast een lek alhoewel het ook wel weer eens zijn charme heeft om gewoon de release af te wachten.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 19-09-2008 0:19 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Ik zal me verder inhouden en anderen niet meer lekker maken, anders maak ik het wachten alleen maar lastiger.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 19-09-2008 0:41 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2008 23:54 schreef Y Draig Goch het volgende:
Het is geen logisch vervolg op Now, Diabolical. De plaat is een heel stuk minder toegankelijk en niet zo rechtoe rechtaan als zijn voorganger. Het lijkt qua sfeer meer te neigen naar Rebel, maar zonder de machinale snelheden te behalen... Tot nu toe zeg ik een Volcano meet Rebel.
Dat klinkt goed ja.


Argh
Usericon van Argh
Posted 19-09-2008 1:42 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

dus je bedoelt dat er weer meer dan 2 riffs per nummer op de nieuwe cd staan?


Rebel <3


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-09-2008 9:55 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Boeiend


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 19-09-2008 10:11 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Wordt wel heel nieuwsgierig naar alles gelezen te hebben en de stukjes die op hun site staan (in de video's) gehoord te hebben.
Las trouwens nog op hun site dat er een luisterbeurt in Amsterdam kwam met Satyr erbij voor de pers en de fans.



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 19-09-2008 15:03 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2008 17:51 schreef Lionheart het volgende:
Combinazie van Rebel en Volcano lijkt me gaaf.



quote:
Op 18 september 2008 23:54 schreef Y Draig Goch het volgende:
Het lijkt qua sfeer meer te neigen naar Rebel, maar zonder de machinale snelheden te behalen... Tot nu toe zeg ik een Volcano meet Rebel.


Ik ben nu wel zeer benieuwd.


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-09-2008 15:13 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Potver, dat lekken duurt me een partij lang. 100den reviewers moeten hem al hebben


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-09-2008 15:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

klopt


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 19-09-2008 17:25 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2008 0:02 schreef Y Draig Goch het volgende:

Maar het zal me niks verbazen als een breinloze Italiaan plots begint te lekken.

...


mag het iets minder cryptisch?


RadiumAngel
Usericon van RadiumAngel
Posted 19-09-2008 17:32 by RadiumAngel Wijzig reactieProfiel van RadiumAngelQuote dit bericht

Ik kijk erg uit naar het nieuwe album. Wat ik er van gehoord heb, klinkt veel belovend.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-09-2008 19:00 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2008 17:25 schreef Spirit In Black het volgende:
mag het iets minder cryptisch?


De laatste Dimmu werd gelekt door een Italiaan van MetalHammer. Vandaar...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 20-09-2008 9:22 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ben enorm benieuwd, ik verwacht nml. een toppertje. My Skin Is Cold is op de EP gewoon geweldig, dus als het op de plaat nog vetter is... Wanneer komt hij uit?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-09-2008 11:47 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2008 15:13 schreef spectre het volgende:
Potver, dat lekken duurt me een partij lang. 100den reviewers moeten hem al hebben

Hahaha, lol.

Al zou ik hem graag al luisteren vind ik het toch wel bemoedigend dat hij nog niet gelekt is


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 20-09-2008 14:16 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2008 9:22 schreef Staalman het volgende:
Ben enorm benieuwd, ik verwacht nml. een toppertje. My Skin Is Cold is op de EP gewoon geweldig, dus als het op de plaat nog vetter is... Wanneer komt hij uit?


3 November, duurt nog wel even.


Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 20-09-2008 23:38 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2008 15:13 schreef spectre het volgende:
Potver, dat lekken duurt me een partij lang. 100den reviewers moeten hem al hebben


Tegenwoordig wordt er wel eens gewerkt met watermerken, dan is precies te achterhalen wie gelekt heeft, dus misschien is men huiverig.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-09-2008 1:52 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Tsja, ik ben ook benieuwd, maar ik zal wel weer teleurgesteld zijn als ik 'em uiteindelijk luister.

Net nog heel nemesis divina geluisterd. En dan wordt het moeilijk, hè.



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 21-09-2008 2:05 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Het kan goed zijn dat ik positief verrast zal zijn. Erger dan Now Diabolical zal ik het toch niet vinden, hoop ik


Faustian Spirit of the Earth


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-09-2008 13:56 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2008 1:52 schreef De Tegenpartij het volgende:
Tsja, ik ben ook benieuwd, maar ik zal wel weer teleurgesteld zijn als ik 'em uiteindelijk luister.

Net nog heel nemesis divina geluisterd. En dan wordt het moeilijk, hè.


self-fulfilling prophecy


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen