|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
maar idd, maak mijn dag eens goed |
|
JORIS! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Het is geen logisch vervolg op Now, Diabolical. De plaat is een heel stuk minder toegankelijk en niet zo rechtoe rechtaan als zijn voorganger. Het lijkt qua sfeer meer te neigen naar Rebel, maar zonder de machinale snelheden te behalen... Tot nu toe zeg ik een Volcano meet Rebel. Ik ben er nog niet over uit, heb nog een hoop luisterbeurten nodig vrees ik. Zit nu net aan mijn derde. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Je moet uploaden vader Maar die omschrijving klinkt goed man, hoe is de productie? Ik verwacht er heel veel van namelijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
De boel is zo beveiligd dat je dan een ander forum moet gaan zoeken. Dat wil ik niet op mijn geweten hebben. Maar het zal me niks verbazen als een breinloze Italiaan plots begint te lekken. Productie klinkt prima. Ik kan alle instrumenten prima onderscheiden en mijn benedenburen zullen ongetwijfeld last hebben van Frost's double bass. My Skin is Cold klinkt trouwens wel heel veel vetter dan de oude versie. Ik weet echter niet of dit de definitieve eindmix is... We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Hey, ik dacht al zoiets. Deze week is er vast een lek alhoewel het ook wel weer eens zijn charme heeft om gewoon de release af te wachten. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik zal me verder inhouden en anderen niet meer lekker maken, anders maak ik het wachten alleen maar lastiger. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:Dat klinkt goed ja. |
|
dus je bedoelt dat er weer meer dan 2 riffs per nummer op de nieuwe cd staan? Rebel <3 Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Boeiend Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wordt wel heel nieuwsgierig naar alles gelezen te hebben en de stukjes die op hun site staan (in de video's) gehoord te hebben. Las trouwens nog op hun site dat er een luisterbeurt in Amsterdam kwam met Satyr erbij voor de pers en de fans. |
|
quote: quote: Ik ben nu wel zeer benieuwd. |
|
Potver, dat lekken duurt me een partij lang. 100den reviewers moeten hem al hebben Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
klopt |
|
quote: mag het iets minder cryptisch? |
|
Ik kijk erg uit naar het nieuwe album. Wat ik er van gehoord heb, klinkt veel belovend. |
|
quote: De laatste Dimmu werd gelekt door een Italiaan van MetalHammer. Vandaar... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ben enorm benieuwd, ik verwacht nml. een toppertje. My Skin Is Cold is op de EP gewoon geweldig, dus als het op de plaat nog vetter is... Wanneer komt hij uit? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Hahaha, lol. Al zou ik hem graag al luisteren vind ik het toch wel bemoedigend dat hij nog niet gelekt is Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: 3 November, duurt nog wel even. |
|
quote: Tegenwoordig wordt er wel eens gewerkt met watermerken, dan is precies te achterhalen wie gelekt heeft, dus misschien is men huiverig. |
|
Tsja, ik ben ook benieuwd, maar ik zal wel weer teleurgesteld zijn als ik 'em uiteindelijk luister. Net nog heel nemesis divina geluisterd. En dan wordt het moeilijk, hè. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Het kan goed zijn dat ik positief verrast zal zijn. Erger dan Now Diabolical zal ik het toch niet vinden, hoop ik Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:self-fulfilling prophecy Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |