|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Haha. Volgens mij was er zowel in Mother North als in Fuel for Hatred een naakte 'babe' te zien. En dan komt ineens deze quote uit zijn mond. Gaat Satyr Ghaal achterna? |
|
Satyr heeft toch een relatie met Monica uit die "Mother north" videoclip?! Lekker wijf trouwens [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 25-01-2009 18:53] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hmm de laatste keer dat ik een foto van de liefde van Satyr zag, was het een Amerikaanse met een Emo zoon en zelf vrij verplastischgechirugeerd. Is dat uberhaupt een woord Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Dan heeft hij blijkbaar een verkeerde zet gedaan door die Monica aan de kant te schuiven Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Dacht al dat hij daar niet meer mee samen was, dat was midden jaren negentig. De meeste metalbabes zijn Bandgeil, en meestal totaal niet sexual openminded, maar conservatief! |
|
quote:of zij een goede zet door hem aan de kant te schuiven.. Satyr... brrr Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Een paar maanden verder moet ik zeggen dat The Age Of Nero me toch erg goed bevalt Hele lekkere schijf, verveelt ook niet snel. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ja, hij is idd lekker! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Heb 'm toevallig afgelopen weekend nog eens opgezet maar nee, vind 'm zelfs nog minder dan voorheen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik vind hem nog steeds best te pruimen, zeker een verbetering tegenover Now Diabolical naar mijn mening. Vooral de veel killere sfeer doet het hem Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: precies. t is niet een geweldige plaat, maar zeker een verbetering. |
|
now diabolical was het hoogtepunt van satyricon tot nog toe, age of nero zit daar heeeel kort achter en groeit er misschien zelfs nog voorbij |
|
The Age of Nero is een rauwe cd en ligt in het verlengde van Volcano. Productie is goed m.i. Laatste 2 nummers zijn wel wat saaiig. Kan de vergelijking met Now Diabolical niet maken want die ken ik niet. Al met al een goede schijf. Inderdaad zelfs een (nep)blazer hier en daar (ook te horen op de bonus cd.. die ook een aantal goede nummers kent). |
|
Den siste saaiig? Dat vind ik juist een van de gaafste nummers. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ok, vooral Last Man Standing vind ik saai. Blaasgebeuren is geinig bij Den Siste en het is zeker geen slecht nummer. |
|
Bij Den Siste gaat ie echt uit, als ik al zover kom Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hier verslapt de aandacht na My Skin Is Cold, al luister ik de plaat wel meestal uit. Maar de eerste 5 nummers zijn best gaaf Faustian Spirit of the Earth |
|
Jongens, hou op met deze plaat te verdedigen. Het is een misser. Punt. Satyricon kan zoveel beter. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Vind jij, ja. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nemesis Divina was een misser! |
|
Nee man, Dark Medieval Times was een misser *duikt weg* Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Chromosoompje te veel? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: misschien ben je daarom zo'n 'slimme' vent. kut voor je dat t niet te genezen is |
|
hap hap hap |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |