|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Carl Orff. |
|
quote: Ik weet dat het uit 'Carmina Burana' is, maar weet niet zo één twee drie welk stuk het is (ben geen kenner). Misschien is het 'o fortuna. |
|
quote: Oke ik ga effe op zoek in ieder geval bedankt voor de moeite an evil incarnation of DEATH! |
|
Apart dat dat niet in het booklet vermeld staat. Ik wist het niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
het ene stuk is van Serge Prokofiev, een russische componist http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=48602527 het andere stuk is idd "o fortuna" van carl orff Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Dank u, ik zocht idd die van Prokofiev an evil incarnation of DEATH! |
|
Die stukjes op myspace klinken wel zeer fijn, daar moet ik me maar eens meer in verdiepen. Mijn lijst: 1. The Shadowthrone 2. Nemesis Divina 3. Dark Medieval Times 4. The Forest Is My Throne De rest hoef ik niet zo. Wongraven vind ik overigens vrij cheesy, toch jammer gezien de noorse sfeer op de oude Satyricon platen zeer smullen is. |
|
Wat is dat opeens voor lijstjes gedoe? Nieuwe platen zijn imo leuk gedaan, de oude platen zijn saaie 2e hands geluiden. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 18-11-2007 22:57] |
|
quote: Ja dat zal dan wel weer de Montagues & Capulets zijn uit Prokofiev's Romeo en Julia... Satyricon was niet de eerste band die dat stukje gebruikt heeft en ongetwijfeld ook niet de laatste. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Sukkel. Dark Medieval Times en Nemesis Divina PWNGE! Juist dat nieuwe spul is geen reet aan. |
|
+0.5 Zó slecht is het nieuwere werk niet, maar ik zweer bij Rebel... en Nemesis... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Oh wordt Rebel Extravaganza nog bij het oude gerekend? Meteen checken dan. |
|
Ach, oud. Kom uit '99 he ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Dus je lult eerst dat het nieuwe niet goed is om vervolgens te melden dat je Rebel Extravaganza niet eens kent. Die plaat komt uit 99, en is de modernste plaat van het duo. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Rebel is het beste wat Satyricon ooit gemaakt heeft, geniale plaat. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 19-11-2007 13:56] |
|
+1. Slotje |
|
quote: +1. Als ik thuis ben op hoog volume draaien, al een tijd niet meer gedaan. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: haha die slechtheid... wat een dwaze aap!!! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Anyway, DMT en ND heerschen dus harder. |
|
quote: Doe mij maar PZC. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 19-11-2007 17:22] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
quote: http://satyricon.no/news/ Positief nieuws, ze zijn bezig met een nieuw album Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nu nog een beetje rap uitgeven graag. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |